"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. december 20., kedd

Némi helyzetjelntés

Úgy vélem épp ideje, hogy felmutassak valamit, ami Tablet által készült. Mivel Karácsony környékén nem igazán leszek elérhető, ezért csak most tudok bejegyzést írni. Sok dolog van amiről beszélhetnék a "nagy" munkán kívül, de azt hiszem az már egy másik bejegyzés lesz^^
Körülbelül másfél hete van meg a rajztáblám és jobban megvagyok vele elégedve, mint reméltem. A kezelése könnyű és jól néz ki:) Ennél többre egyenlőre nincs is szükségem. De ma este sajna nem futja többre, mint erre a szösszenet bejegyzésre. Remélem elnyeri a tetszéseteket az új felújított Opening:) Bár mint ahogy azt tudjuk az eredetit nem lehet überelni^^
Ui.: Jó étvágyat xD és szép estét mindenkinek^^

4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik a felújított op! Csakígy tovább!

    VálaszTörlés
  2. Nekem kifejezetten tetszenek a rajzok,bàr amikor liarnak meg sinnednek van az az aura fèlesèg,ott tùl gyors az animàciò.Kìvàncsi vagyok milyen lesz a sorozat ìgy :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, bár van ahol több kép kellett volna, és lasabb animáció :/

    VálaszTörlés
  4. ez sztem sokkal jobb a paintnél...aztán haladjál a 6.-al..a nép nevében szóltam :))

    VálaszTörlés