"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. október 19., szerda

Reméljük a legjobbakat

Köztudott, hogy élnek a világon úgynevezett, pszichopata vadállatok, akiknek nem állhat senki az útjukban, mert különben megmutatják, hogy ki a fasza gyerek a környéken. Nos körülbelül én is egy hasonló ember(ek)el kerültem ma szembe. Épp mostanában tartják az iskolán belüli foci mérkőzéseket. Múlthét Szerdán sikeresen megnyertünk egyet és tele voltunk önbizalommal a jövőre tekintve. Mikor kimentünk a pályára és megláttuk az ellenfelet, abszolút a külső alapján lebecsültök őket. 10.-es létükre elég kis satnyák voltak. A meccs kezdetére azonban megjött a 2 hiányzó játékosuk. Elkezdődött a meccse és folyton csak azt vettük észre, hogy a mi csapatunkból valakit ellöknek, lerúgnak, fellöknek. Hát ez szerintem már bőven kimerítette a fair play fogalmát.
Az utolsó percekben azonban már annyira elegem volt a csávóból, hogy folyton csak őt cseleztem. Mindent helyzetét meghiúsítottam és kivédtem. A srác agya apránként már annyira eldurrant, hogy sátánista ordításokat kezdett elereszteni a pályán. Jött az utolsó nagy helyzetük... Pont a drága pszichopata csávó jött a kapu felé a labdával. Szerencsére az egyik csapat társamnak sikerült szerelnie és előre rúgta a labdát. Senki nem volt elől!
-Most jött el az én időm! (Gondoltam magamban és izomból elkezdtem futni!)
Egyszer csak azt vettem észre, hogy 2 métert repültem előre a levegőben, majd a jobb kezemre érkezve szétkenődtem a salakon. Nagy nehezen végre sikerült feltápászkodnom.. Konkrétan nem éreztem a jobb kezem és a vállamból folyt a vér (Ne ilyen életveszélyes vérzésre gondoljatok) . Mikor végre fel is álltam azt láttam, hogy a tajbunkó elfut mellettem és a képembe röhög. Itt már betelt a pohár! elegem volt az egész rohadt meccsből! Valahogy kihúztuk a meccs végéig és 0-0-ra végeztünk. Szegény csávesz még mindig ordibált meg őrjöngött, hogy mi az, hogy mi kis pöcsösök kivédjük mindenüket. Ezek után volt még egy meccsünk, ahol viszont simán zajlottak a dolgok. Sajna kikaptunk 9-2-re. Mily meglepő-.- 6-ból 4 ember lesérült.
A lényeg az, hogy a kezem nem gigantikus mértékben, de eléggé fáj, szerencsére nem tört el és valószínűleg csak megrándult egy kicsit. Viszont amíg ez az állapot tart, addig elég nehézkes az Aaron rajzolni. Haladni fogok.. Ez tény! De nem hiszem, hogy abban a tempóban, amit elterveztem. Kívánjatok sok szerencsét:)
Igyekszem minél hamarabb rendbe jönni
Bye Bye!

20 megjegyzés:

  1. Sajnálom Márk! Én helyben össze vertem volna még vérző kézzel is!!!

    VálaszTörlés
  2. Hát én nem az a fajta vagyok aki szívesen agyonver valakit, pláne, hogy még talán képes sem lennék rá. Igaz, hogy dühöngtem, de ez van. Az élet már csak ilyen tud lenni:)

    VálaszTörlés
  3. Mondjuk én is csak extra ideges állapotban tudom megtenni. Szerencsére az én testfelépitésem ezt bármikor megengedi,de nem nagyon szoktam kihasználni. Mert szerintem az parasztság ha valaki visszaél ezekkel a tulajdonságokkal. Legyünk sportszerüek.

    VálaszTörlés
  4. jobbulást "drága tázsvírem" h egy neves animátort idézzek, aki nem más mint gáspi:D

    VálaszTörlés
  5. Szerintem,ha tudták ,hogy te csinálod az Aaront,akkor feladják a mérkőzést :D

    VálaszTörlés
  6. tomi erre annyi az esély, mint h neked vha kopi mentes lesz a sorozatod:DD

    VálaszTörlés
  7. "Hát ez szerintem már bőven kimerítette a fair play fogalmát."

    Ez a mondat azt jelenti, hogy fair módon játszottak.

    Egyébként meg kamu és buzis!!4négy!

    VálaszTörlés
  8. 1, Herp Derp.... nem mondok semmit :)
    2, ,,Kívánjatok sok szerencsét:)'' nos akkor sok szerencsét :) (mihez is? :D)
    3, Én is tizedikes vagyok és én általában lazán szétkapom az ilyeneket :)
    Ha győr-moson-sopron megyén belül van a lakcíme, szívesen meglátogatom, ha kéred >8)

    VálaszTörlés
  9. Kár, h nem tudok ironikusan írni Herp;)
    és mi a buzis??

    VálaszTörlés
  10. Hejj te szegèny :/ a vilàg màr csak ilyen. szèp is lenne ha lètezne fair play...

    VálaszTörlés
  11. Az buzis, hogy nem esik le, hogy azt nem komolyan írom. :( Bétévé jobbulást!

    Matyikám: Jobb is. :)

    VálaszTörlés
  12. Tudom :)
    Félek tőled, hogy verbálisan bántalmazol :)

    VálaszTörlés
  13. ...és a baj ott kezdődik hogy egyre több ilyen ember van.

    smiki98: ch. (először elkérkedsz azzal hogy: Én vagyok a faszagyerek("Szerencsére az én testfelépitésem ezt bármikor megengedi") de aztán mégis kijelented, hogy nem kell félni mert csak ha dühös vagy versz másokat péppé.

    U.I.: Meg az a "parasztság" ha valaki ezt írja.

    VálaszTörlés
  14. Jobbulást a karodnak!:)
    Ismerős helyzet... épp ma találkoztunk hasonló kaliberű vadállatokkal. És ráadásul női kézilabda, tudod milyen az... Mint a pankráció. A lábaim színe már erősen átmegy lilába.
    Na nem sajnáltatom magam tovább, még egyszer gyógyulást!^^
    Gin' off.

    VálaszTörlés
  15. Add meg a címét, majd meglátogatom az impotensre rugdosó bakancsomban... Azután legyen májer gyerek. :P

    VálaszTörlés
  16. http://kepfeltoltes.hu/111028/fan_art_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    asszem talán neked teccene (ja és én csináltam)

    VálaszTörlés
  17. Huszár: ne akard, hogy Doma lelkiszegénnyé változzon általad.

    VálaszTörlés
  18. Gáspi, azért a szapulásnak is vannak határai x'D
    Inkább néznéd azt, hogy már fejlődött valamit a rajz tudása :)
    Hajrá, Huszár, tudsz te ennél jobbat is :)

    VálaszTörlés
  19. szerintem tök cuki

    VálaszTörlés