"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. november 2., szerda

Aaron 5. - Derült égből villám csapás avagy a jól elkésett epizód

Nagyon nagyon hosszú idő telt el mióta megjelent egy Aaron rész. Nekem nagyon hamar elrepült, szinte észre se vettem, hogy eltelt 3 HÓNAP. Nem baj. Megjelent a rész és eddig pozitívak a visszajelzések. Ahhoz képest, hogy én nem vagyok kellőképp megelégedve a résszel, másoknak tetszett. Sok dolgot elkapkodtam, lásd a Harc jelenetet estébé estébé... Na viszont bontsuk ki picit a részt.

Az első jelenetbeli "rivalizálás" pusztán csak egy szösszenet volt, ami bevezette az alap hangulatot. Dharak és Aaron közti rivalizálás szinte már alapjáratú, hiszen mindketten szeretnek kihívásokat keresni. Hogy ez mit eredményez? Majd megtudjuk..
Ezek után láthattuk újra a testvér Duót, Liart és Baront. Liar megtanítja Baront mindenre, amit tud? hmm... Érdekes semmit sem láttunk csak egy villámot. MEGINT!! Baron visszatér a haverjaihoz és egyből menni kell egy küldetésre...Végre felbukkan Ash is, de Lance az megint hol van?xD Nem tetszik itt valami xD
Ezek után bepattannak a csodajárgányba xD. És elrobognak a helyszínhez? És hoppáááá...
Dadahari szerepel az Aaronban? :D Boldog Szülinapot JH^^
És végre jön az a jelenet ami meghatározza a rész címét. Ismét behoztam egy karaktert az Aaronba és máris leakarják vadászni^^
A rész elején ettől a karaktertől féltem leginkább. Ugyanis nem éppen a lány karakterekhez vagyok hozzászokva. Nembaj megszokom. Sinned egész pontosan nem mondta meg mi kell neki, de majd kiderül^^
Na eltűnik Julie és Aaron, ami kicsit meglepő ugyanis kb. 5 perce ismerik egymást. Utána, pedig már majdnem belecsaptunk  lecsóba xD Ezen a ponton még sziklaszilárdan álltam a rendes harc terv mellett...
Julie meglepően bölcs szavai jó hatással vannak Aaronra és páff 5 kockás fejmozgás xD. Visszatérünk a csatatérre, amit kb. 5 mp alatt szétbarmoltak a srácok. Ügyes! Sinned miután elvégezte a napi rutint elhúz...
FODRÁSZHOZ??? O.o WTF??? xD.
A rész vége fele, pedig hallhatunk egy roppant szívhez szóló monológot:') Majd..
Robbanás.. Ja igen a csodajárgány xD Kellékek...
Összegezve. Ez a rész minden téren verte az eddigieket és ráfoghatjuk, hogy 5. résznek megfelel:) Bár én még mindig nem érzem elég jónak. Nos ennyi lenne Hali!
-Ui.: Elkezdtem a 6. részt^^

25 megjegyzés:

  1. Ez után a rész után úgy gondolom hogy simán kilehet húzni az „AmaTörtetők” listájáról mivel a többiek szintjét nagy mértékben túlszárnyaltad!
    Hihetetlen nagy fejlődést produkáltál ezzel a résszel habár még mindig van mit fejlődni!
    Remélem nem haragszol meg ha csak ennyi negatívum jut hirtelen róla az eszembe mivel annál több a pozitívum...

    Külön dicséret Fess Gáspinak akinek végre először élveztem a szinkronhangját.

    VálaszTörlés
  2. Szép, szép, szép :)
    Egyre jobban tetszenek a részeid :)
    Azonban egy-két helyen az anatómián még van mit javítani :)
    Pl a kocsis résznél amikor ülnek a hátsó részben csak nekem tűnik túl rövidnek a felkarjuk? :D
    Meg, amúgy nem tudom, hogy gitároztál-e valaha, de ha neked sikerült jó hangokat kicsikarni belőle, olyan lefogással és pengetéssel, amit Aaron mutatott, akkor külön megtapsollak :P
    Ezeket nem nézve, szerintem nagyot ugrottál a 4. részhez képest :)
    További szép napot.
    Ui: az intró után a rész címét beharangozó képet kicsit tovább is hagyhattad volna látszani :)

    VálaszTörlés
  3. Csemely: köszönöm :D
    Doma: először is grat, mert kurvajó részt ütöttél össze, és erre megérte 3 hónapot várni. Ami engem kimondottan irritál már az az, hogy Sinned és a Galaktikus Hősök (amely név totál kamu mert semmilyen galaktikus cucc nincs benne) minden részben összecsapnak, és így totál elveszti a feelingjét az összecsapás.
    Imádtam, hogy csak Dharak-et szívatják, mert egy Sisi szinten irritáló karakter. Rohadtul tetszik hogy már vannak emberi bőrszínek, nem úgy mint az 1. 2 részben, mikor brutális szinten albínók voltak szerencsétlenek.
    Lair 3:06-nál: "készen állsz a gonosz elleni küzdelemre" 7 perc múlva laposra püföli őt Sinned. Julie honnan tudta, hogy Aaron a kiválasztott? Ha jól emlékszem, senki egy szóval sem mondta Julie színe előtt, hogy Aaron a kiválasztott. Valamint, a végén Ash drámai monológjánál Julie szintén hová tűnt?

    VálaszTörlés
  4. U.I.: SÜRGŐSEN FRISSÍTSD AZ EPIZÓD LISTÁT, ÉS A ZENÉK LISTÁJÁT! (már 3 hónapja mondom!)

    VálaszTörlés
  5. Totálisan egyet értek Gáspival. Én sem mondhattam volna jobban.
    Amúgy szerintem is egész szépen alakulgatsz de még nagyon sokat kell fejlődni. Történetileg számomra még mindig kicsikét zavaros, az anatómia sok helyen pedig furcsa. úgy vettem észre, hogy a vállak meg a karok nem mennek annyira. Érdemes erre rágyúrni ^^ Tudom neked javasolni a tükröt... hasznos egy dolog :P

    Még elmondanám az én észrevételeimet.
    Nekem nagyon zavaró az, hogy majdnem minden karaktert te szinkronizálsz. Oké, változtatod a hangod, de elég könnyen megkavarodik az ember.
    Valamint úgy érzem még mindig nem fordítasz kellő időt és energiát a többi karakterre. Szinte nem is ismerjük őket.
    Aaakkor... ami még engem kicsit zavart, hogy néhol a karakterek arckifejezése nem tükrözte igazán a szinkront. Úgy értem, hogy a szinkronból több érzelmet lehetett kiolvasni, mint a mimikából :D (nem tudom érted e mire gondolok)
    A két tesó jelenetéről annyit mondanék, hogy szerintem húzhattad volna még... "már mindent tudsz amit én" ennyi? nem láttunk semmit az edzésből O.o
    A harcjelenet dettó.Ja, meg érdekes ok miatt zúzott el a kölyök xD

    Dee az viszont állati pozitívum, hogy egész jók az animációid ^^ Tetszenek, jópár szép folyamatos lett.

    VálaszTörlés
  6. Előttem már mindent elmondtak, amit szerettem volna, de egyvalamit még megkérdeznék:
    Az elején, mikor Aaron beszél, mit mond? Mert én valami ilyent értettem belőle:
    "Beszéljünk a fontosabb dolgokról. Bár arról még mindíg semmit nem tudunk, hiszen eltűnt azzal a krapekkel együtt"
    Lehet, hogy én hallom rosszul, de ez így elég fura.
    Mégvalami:
    Csak engem érdekel, hogy hova ment Liar? ^^

    VálaszTörlés
  7. http://3.bp.blogspot.com/-12wzSjbfeBs/TrJ2JYMYDBI/AAAAAAAAALM/nFsMRmzdqeU/s1600/Baron+h%25C3%25A1tt%25C3%25A9rrel.bmp

    VálaszTörlés
  8. Csermely:
    Köszönöm:) Attól függ kiknek a szintjét ugrottam meg. Fejlődni, pedig nem lehet eleget:D

    Matyi:
    Aaron gitározása egyfajta öröm kifejezése volt:D És nem, nem tudok gitározni, de már fontolóra vettem párszor a dolgot.

    Gáspi:
    Minden harcnak volt értelme, de sajnos most erre még nem kaphatsz választ hiszen !Spoilernek! számít^^ Te valamit félre értelmeztél szentem xD. Julie csak annyit mondott, hogy Aaron szar vezér és, hogy nagy az egója. Ezek után Aaron azzal védekezett, hogy ő a kiválasztott és onnantól beszéltek erről^^"
    A végén, pedig Julie a furgonban volt, bár ez a nézőknek nem nagyon eshetett le^^" ezt elismerem

    Bella:
    A történetet ne piszkáljátok, mert most fognak beindulni a dolgok. Azt bírom, hogy ti olyanokat vártok, hogy egyből ellövöm mindenkinek a titkait...Az, hogy bemutassam az edzést, nem volt lényeges, csak felfedtem volna olyan dolgokat, amiket későbbre is elraktározhatok;) Az anatómiára igyekszem rágyúrni minél többet, d Rómát sem egy nap alatt építették fel:) A szinkront is igyekszem jobban kivitelezni. Egyébként köszönöm az észrevételeket.

    Max:
    Baronról még mindig nem tudunk semmit^^
    És igen egyenlőre úgy néz ki, hogy csak téged érdekel:D Egyébként köszönöm a FanArtot^^

    VálaszTörlés
  9. Várj, Julie ABBAN a furgonban volt ami a rész végén felrobbant? o.O

    VálaszTörlés
  10. Heh.Vagy nem kell többet szenvedni női hanggal vagy dührohamában baszta szét a csoda járgánytXD

    VálaszTörlés
  11. szerintem tùlèlte.paradosszàlis lenne ha meghalna a kiscsaj.
    1.Nem vallana nagy fantàziàra,2.csajokat nem szokàs meggyilkolni. :p

    VálaszTörlés
  12. Mégis, az lenen a legnagyobb meglepetés ha mégis o.O

    VálaszTörlés
  13. tuti nem fog meghalni. És nekem is az a véleményem mint markovnak. ráadásul fölösleges lett volna betenni egy új karaktert akit meg sem ismerhettünk hogy aztán egyből meg is haljon.

    VálaszTörlés
  14. Köszönjük Doma, hogy leírtad nekünk, hogy mi történt a részben, miután mind láttunk :)

    Tipp: Ha már ilyen blogpostot írsz, legalább az elejére rakd ki a videót, vagy a linket, mert így idetéved valaki, és úgy lát spoilereket, hogy még nem látta a részt.

    Mellesleg, télleg mutathattad volna, hogy Julie beszáll a furgonba, vagy legalább benne ül!

    Skacok: Szép észrevételek!

    VálaszTörlés
  15. Doma a 7.részhez kapcsolatos tabletes ötletedre a reakcióm: "mi a f*sz?:O ez az ötlet halva született :O"

    VálaszTörlés
  16. Izé, Doma. Te most kicsit elnéztél valamit.
    A szavazásodról lenne szó. A tablet egy beviteli eszköz, a paint meg egy program. Ha tableted van így is tudsz paint-ben rajzolni, szóval a szavazásos dologban nincs értelme a 3.-nak :D

    VálaszTörlés
  17. Bella szerintem arra gondol, hogy marad az egérnél ;)

    VálaszTörlés
  18. ha arra gondol, azt úgy kell leírni :D

    VálaszTörlés
  19. Gáspi:
    "mi a f*sz?:O ez az ötlet halva született :O"
    Ezt fejtsd ki nyugodtan...

    Bella: Köszönöm a hiba észrevételt. Legközelebb igyekszem pontosabban fogalmazni..

    VálaszTörlés
  20. Bella...de Márk csak rosszul fogalmazott ,de attól mindenki érti hogy mire gondol a :) Bevallom én is a 3.-ra szavaztam XD

    VálaszTörlés
  21. nem igazán értem mi bajotok van a tabletes rajzolással. o.O

    VálaszTörlés
  22. Szentem egy próbát meg ér ha nem akk meg visszatér az egérhez! Ennyi! :)

    VálaszTörlés
  23. csá hallod mutathatnál egy tablettel rajzolt valamit hogy azért tujuk mien lenne.

    VálaszTörlés