"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. május 9., hétfő

Egy kis pihi ;)

Hali skacok!

Holnap reggel 8-kor elhúzok Oszt. kirándulásra egész péntekig szal addig nem fogok Aaronozni, hanem kipihenem magam és gondolkodok pár dolgon. Na szóval most jön a lényegesebb dolog. Most Szombat-Vasárnap lesz a Con és még mindig nem döntöttem el, hogy lemegyek vagy nem megyek. Mivel Gáspi is leugrik vasárnap a Conra ezért megbeszéltük, hogy ha mégis megyek akkor együtt megyünk. Tudtommal ő sem volt még Conon szal mi ilyen téren szüzek leszünk :O, ha megyek. Ismét kénytelen voltam megjegyezni XD
Itt fontolgatom a dolgokat erre Dani meg írja nekem, hogy ő pont nem lesz Vasárnap ~~' Igen, pedig terveim közt volt, hogy találkozom vele és Mattennel :D De ha nem akkor nem. Pláne most azzal vagyok elfoglalva, hogy pakolászom a cuccaimat a bőröndbe, hogy indulhassak reggel :D És a kezemben egy Gösser sörrel koronázom az este fénypontját, hogy hazaértem az Árkádból :D. Szal ennyit akartam most szal hyhy

3 megjegyzés:

  1. Jaj, én pont Vasárnap megyek. Remélem te is ott leszel. : D
    Na mindenesetre már 3 (nagybetűkkel)x D ismerősöm is ott lesz. És remélem, hogy te leszel a 4. Szívesen megismernélek. (a 2 little Márk xD) :DDD

    VálaszTörlés
  2. ez a szüzesség dolog egy kicsit buzis lett tesó. Remélem jösz:P

    VálaszTörlés
  3. Én nem tudom hol el e megyek de ha minden jol sül elmegyek Vaspárnap én is.

    VálaszTörlés