"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. május 6., péntek

2.rész: A gonosz színre lép

Kivételes dolog történt, mivel kevesebb, mint 1 hónap alatt sikeresen elkészítettem a 2.rész-t az Aaronból.
Hogy őszinte legyek az eleje fele nagyon vártam, hogy elérjek egy bizonyos pontra a részben, majd ahogy annak vége volt, már nem volt annyira élvezet csinálni. Senki se értsen félre, élveztem a rész elkészítését. Végül is elkészült a 2.rész ami "A Gonosz színre lép" címmel került napvilágra.

Vártam már ezt a rész, de nem voltam olyan hangulatban, hogy mindent magam elé képzeljek így papír és ceruzát ragadtam és némi vázlatot firkantottam le.
BEJEGYZÉS VÉGÉN MEGTEKINTHETŐK

Na de akkor bontsuk ki egy kicsit a cselekményt is. Aki nem látta a részt az ne is olvasson tovább!


Az eddigi kritikák alapján még mindig ugyanazok a súlyos hibák voltak felfedezhetők.
-A karakterek még mindig nagyon egymásra hajaznak és igazán egyiküknek sincs egyéniségük leszámítva Ash-t és Dharak-et.
-Jelentéktelen töltelék szövegek, amik némi töltelékként lettek belepakolva a részbe
-Anatómia némely helyen nem jött igazán össze

persze volt pár pozitívum is.
-A szinkron hallhatóan javult, bár némely helyen ütközött az effekt hanggal, amikből úgy néz ki túl sokat használtam, mert némely többször is hallható volt.
-Az animálás szintén fejlődött.
De azthiszem kritikából ennyi elég is lenne.

A gonosz:
Sinned megjelenése úgy néz ki nem a legjobban sült el. Laikus szemmel nézve talán még izgalmasnak sem mondható. Az első levágás az volt, hogy ez egy macsó, aki fitogtatja az erejét. Hát igen Sinned kb. ilyen.
Érdekes módon nekem így laikus szemmel valami középkori lovag mutatkozik meg xD
Én úgy emlékeztem egyszer már leírtam, hogy mindenki legyen szemfüles. Hát ha ez nem hangzott el akkor most mondom. :)
Összegezve én megvagyok elégedve a résszel, de van még mit fejlődni bőven. Most főleg a karakterek egyediségét keresem amiben rengeteg tanácsot kaptam már:)
És íme a kedvenc képem a részből :D
És végül jöjjenek a Vázlatok/Skiccek


20 megjegyzés:

  1. Nagyon Jó Lett Haver Ebből még valami jó is kisülhet!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. szèp munka :D! GRATULA. az animàciò tènyleg verhetetlen csak nèhàny helyen a karaktereken meg a beszòlàsokon kellene javitani ;) sok sikert
    ja ès mellesleg nekem tetszik a gonosz krapek (Y)

    VálaszTörlés
  3. Vááá, nagyon jó lett!!! Imádtam ezt a részt! És Dharak... *-* *nyálcsorgatás* Igaz, a szinkronnal még voltak gondjaim (talán azért, mert a szülőzet miatt halkan néztem XD), de már fejlődött. Meg az anatómia, igen, a rajzosok egy részének nagy ellensége... De már fejlődtél. (És nem tudom miért, de Sinned-ről valamiért egyből Dharak jutott eszembe.) Úgy hogy csak így tovább, várom már a harmadik részt. ;) *-*

    Chu: Chibi

    VálaszTörlés
  4. Na, hát most írok egy kritikát.Igen.Igen kritikát.
    Anatómia:
    -Úgy a rész elején télleg elég furák voltak a fejekhez viszonyítva a kicsit-kicsi testek
    -Az anatómia nekem sem az erősségem, de modjuk papíron 1000szer jobban rajzolok, mint paintben,
    szal ebbe valahogy bele kell jönni
    -Sinned nekem olyan, mint egy Lance+Dharak Fúzió(na mondjuk ez csak egy egyszerű észrevétel)

    Történt:
    -Nekem eléggé tetszett, nem nagyon találtam benne kivetnivalót, bár mondjuk az nem tudom, h Sinned minek repült kemény 20 métert, (mert nekem a 3:16-nál látott háttér nagyon emlékeztet arra a két fára, ahonnét elindult)de ez is betudható felvágott bocs, felvágós természetének.
    -Hiányoltam Lance-t(mondjuk nem lehet benne mindenki minden részben, de kíváncsi lennék a megrajzolására-vagy még nem lett megtervezve?;P-)

    Animáció:
    -Voltak helyenként nagyon-nagyon jó animációk, gratulálok is, nem is tudom, h én mikor leszek ezen a szinten.

    Szinkron:
    -Nem sokat szólnék, nekem személy szerint tetszett, de ebben én nem vagyok nagyon jó, szal majd a jobbak :D

    Összegezve:
    Congratulations, reméljük(én legalábbis), h a kövi részek legalább ilyen jók lesznek.
    Csak így (vagy jobban) tovább!

    Ui.: Hogy van az, h mikor Ash eszi a meg se kérdezem milyenlekváros kenyeret, csak egy szék van az asztalnál, de mikor Baron leül, már van egy másik?

    VálaszTörlés
  5. Minden elismerésem!:) A rajz és az animálás tökéletes csak a szinkronba kéne jobban bele élned magad:D pl az üvöltésnél nagyon látszik h mű lett:/ de azon kivül nagyon jó lett és én a lekváros kenyér részen sírtam^^:D

    VálaszTörlés
  6. Faszás rész lett, bár az a gonosz nagyon hasonlít dharak -ra, de nem nagy tragédia.Az arcformákon lehetne még javítani és a szinkronon de ezeken kívül jó lett.

    VálaszTörlés
  7. MAXimilian: Kösz a kritikát. Örülök, hogy minden részletre rávilágítottál. Bakiból pedig hát.... XD

    GiZmoO: Kösz az elismerést. A szinkronban pedig még lehet fejlődni. Ismét leírom, hogy nem hittem volna, hogy a lekváros kenyér ekkora sikert arat xD

    Toa Tamatu: Éppen mostanában dolgozom a karaktereken.

    VálaszTörlés
  8. GiZmoO az ordításért engem lehet megkövezni:D

    VálaszTörlés
  9. Újabb tucatszar paintes baromkodás. Nem unjátok még?

    VálaszTörlés
  10. mert te aztán nagyon tudod. Te olyan sokat tettél le az asztalra, te nagyon okos vagy, te vagy a világ vezető grafikusa, te vagy maga Stephen Hawking, sőt te vagy a mindennek a megmondója.
    Miért kell leszarozni? Mutass egy képet ami jobb, csinálj egy animációt, ami jobb, szinkronizálj olyat ami jobb, és akkor virgonckodj. (ilyenkor örülök hogy az ilyen faszok nem jutnak el a blogomra)-.-' taps taps taps

    VálaszTörlés
  11. Csak úgy szólok, hogy a csinálj jobbat nem érv, maximum az óvodában. ;) Nem kell tudni jobbat csinálni ahhoz, hogy tudja és észrevegye az ember a rosszat. Ha nem tetszik neked egy zene, akkor mész egyből jobbat csinálni, hogy megmutasd nekik? :D
    Ez egy újabb lehúzása a paintel készült - mostanában igencsak elszaporodó - sorozatoknak. Csupán a x+1. variáció. Nem kell ahhoz zseninek lenni, hogy valaki észrevegye ezt. Értem én, hogy teng bennetek (most minden paintel készült ripoff alkotóhoz szólok) az utánzási vágy, csak kezd egy kicsit unalmas lenni, meg háát... nem tudom. Nektek nem ciki, hogy ugyanazt másoljátok?
    Na tl;dr de azért remélem valamelyikőtök veszi a fáradtságot, hogy elolvassa.

    VálaszTörlés
  12. 1. Másolás alatt mit értesz? mert többféle módon lehet másolni valakit vagy valamit.
    2. Csináltam egy teljesen új sorozatot, ami még csak nem is paródia és messze nem tartozik a Naruto paródiák közé, mert ugyebár nem paródia és nincs köze a Narutohoz.

    3. Én elfogadom, ha valaki leszarozza a munkám, de akkor indokold is meg miért szar mert ennyivel nem érem be ;)

    4. Lehetetlen lesz engem rávenni ilyen kis szösszenet megjegyzésekkel arra, hogy abbahagyjam az Aaront. Azthiszem csak ennyit akarok neked erre mondani.

    VálaszTörlés
  13. Először is miért pont paint? Oké, hogy az atyaúristencsászár Dant-c azzal rajzolja a sajátját, de ezen kívül? A habi történetekkel amiket néha olvastam, hogy már 6 évesen is paintes sorozatot akartam csinálni, az eaé csak megerősített stb plz kímélj.
    A történet. Csak nézd végig a párbeszédeket, egyszerűen katasztrofálisak. Nem tudom mennyi időt szánsz rá, hogy megtervezd mi, hogy fog történni,de akkor az az idő valszeg kevés. Ha meg leellenőrizted valakivel, akkor az ne csak azt nézze, hogy húú ez a történetrész tetszik, hanem merüljön el a párbeszédekbe is, hogy mondana-e ilyet meg olyat ha ő lenne a karaktere szerepében.
    A rajzolás szar. Mindenki akit olvasgattam azt teszi leghátulra, pedig ez nem teljesen így van. Ha az ember x percig köteles nézni, hogy néha háttér nélkül, néha meg zöld, kék stb paca előtt beszélgetnek a karakterek, akkor elég gyorsan megunja az egészet. Egyébként nem is értem miért vág neki valaki rajzon alapuló sorozatnak, ha nem tud rajzolni. Ez olyan mintha valaki feltöltené youtubera ahogy szerencsétlenkedik gitárral (bár biztos van ilyen, de hogy egy egész sorozat lenne belőle?).
    Nem akarlak rávenni, hogy ne csináld. Ha tetszik akkor nosza rajta, csak tudnod kell, hogyha nem ezen a sorozatos vonalon indulsz el, mittudomén képregényt csinálsz (amin több időd lenne szarakodnod a rajzolással stb), vagy írnál akkor még valami értelmes is kisülhetne ebből. Nyilván akkor nem lennél az x milliomodik paintes rajzoló és nem rajongana körbe pár 12-14 éves picsa, de nem egy ennyire - minden téren - felejthető cuccot tennél le.
    iareepic vótam.

    VálaszTörlés
  14. Elképesztő, de képzeld el nem mindenki születik mesteri rajzolónak. Ha a te első rajzod egy remekmű volt, akkor oké jó neked, hogy ennyire ment. Én szeretnék jól megtanulni rajzolni. Hidd el én is gondolkodtam már egy képregényben, de tedd fel a kérdést. Most milyen dolog lenne, hogy belekezdtem ebbe és abbahagynám csak úgy egyből? Ha ezzel végzek akkor másba is belefogok.

    VálaszTörlés
  15. Nem tudok rajzolni, viszont - ellentétben veled/veletek - én nem is publikálom a tehetségtelenségemet. Ha szeretnél megtanulni jól rajzolni akkor tanulj. Akár tanár segítségével, akár autodidakta módon, de tanulj, és ne publikálj addig amíg vállalható minőségű alkotást nem tudsz felmutatni. Simán abbahagyhatod majd újrakezdheted a dolgot, a rajongóid megvárják, ha tényleg a rajongóid.

    VálaszTörlés
  16. Öhm beleszólnék ha nem baj.
    Van aki úgy fejlődik hogy rajzolgatja a sorozatját, még ha az nem is jó, és előbb-utóbb rájön a hibáira magától is.Én is publikáltam az első részem ami egy katasztrófa főleg szinkronból.De a hibák arra vannak hogy tanuljunk belőle nemdebár?
    Én is írhattam volna akkora kőkemény kritikát hogy szem nem marad szárazon de nem tettem mert tudom hogy Márkocska még fejlődhet minden szempontból.Az Aaron történetéből sokat lehet kihozni és szerintem ki is tud belőle hozni ennél ezerszer többet is.
    U.I.: A fejeken, a mozgáson és az anatómián dolgoznod kell meg talán a szinkronon.

    VálaszTörlés
  17. "A fejeken, a mozgáson és az anatómián dolgoznod kell meg talán a szinkronon."
    ... Meg minden máson is.

    Bleach Note. Már ilyen is van? Mi lesz a következő? Fairy Tale? One Peace? Fartúró Narútó? És ez is paint. :DD What a twist.

    VálaszTörlés
  18. Már minden van te herpesz derp.

    VálaszTörlés
  19. Hurr durr
    Keep on failing bros' ;-)

    VálaszTörlés