"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. május 23., hétfő

Dani különleges mutáns képessége ;)

Sokféle furcsa és paranormális dolog létezik a világon. Sok embernek már az furcsa, ha valami ügyes kezű kis csávesz eltud tüntetni egy kártyát a kezéből. Laikus szemmel ez talán érdekes, de mind tudjuk, hogy ez csak trükk és nem pedig képesség. Fekete Dani rajzolási képességén kívül egy érdekes képességgel rendelkezik. Ehhez lenne egy jó kis sztorim is :) Nos tegnap hazaértem uncsiméktól, ahol a dög meleg miatt olyan voltam, mint egy kipukkadt lufi. Mint egy kis gumicafat ami csak ott hányódik a kanapén xD jobban már nem is fejezhetném ki magam. 5-6 fele értem haza, majd mikor túl voltam a tanuláson felugrottam msn-re. Ritka pillanatok egyike az mikor Dani rám ír, csak úgy szimplán :D. Jó ideje észrevettem, hogy az Aaron részeiben kevés az élet. Mármint arra értem, hogy nem elég élethű. Danival tegnap csak úgy elkezdtünk beszélgetni már fogalmam sincs miről, mikor hirtelen ki tőrt belőlem a mélyről feljövő kultúra. "Végre jól tudom megrajzolni az elől nézetet" Dani kedves kiváncsiskodó kisfiú lélekkel válaszolt. "Megnézhetem? :D" Erre én, a szemét görény "Hát nem is tudom..." Ezek után Dani olyan ajánlatot tett, amit hülye lettem volna visszautasítani. Ezek után Dani fogalmam sincs hogyan, de kedvet adott a rajzoláshoz. Ott helyben meg is rajzoltam egy képet és a lelkesedésem még ma is érvényben van :D Mostantól, ha rossz a kedvem, vagy nincs ihlet rajzoláshoz, akkor dumálni kell Danival :D:D Köszi Dani (Y). Szal' ez lenne Dani különleges mutáns képessége :D

4 megjegyzés:

  1. A gumicafatrol egyböl az elsörész beli szorolap jutott eszembeXD

    VálaszTörlés
  2. Teljesen egyetèrtek XD ezt màr velem is csinàlta sokszor :D

    VálaszTörlés
  3. bárcsak énis beszélgetnék egyet Danival:D
    Semmi életkedvem:(

    VálaszTörlés
  4. Azt a szórólapot felejtsük már el XD

    VálaszTörlés