"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. június 20., hétfő

Új stílus?? döntsd el te!

Nos a cím nem mond el mindent. Visszaszámolva talán már 4 napja idegesít az a tény, hogy nem 100%-ban, de hasonlítanak a karaktereim az 1aé karaktereihez. (Ezt a mondatot kb. 20x írtam le az utóbbi 2 nap folyamán.)
Térjünk a lényegre. Elkezdtem rajzfilmesebb karaktereket rajzolni, de mivel tegnap 5-kor értem haza, ma meg nulla kedvem vesződni ezért csak pár vázlatot rajzoltam meg. És az sem bővelkedik sok mindenben. Senki se értse félre van kedvem rajzolni, de feleslegesen nem vesződöm. Ezért szeretném, ha eldöntené mindenki magában, hogy tetszik-e az új stílus vagy nem. JOBB OLDALT lehet szavazni.
Ui.:Nem kérek senkit, hogy kapkodja el a választást, de szeretném minél előbb tudni, hogy kinek mi tetszik.
Uui.: Nekem bejön ez a stílus

15 megjegyzés:

  1. Jó a stílus,nekem nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  2. A régi is jó volt.Naés ha hasonlít egy icipicit az 1AÉ -re?Az enyém meg kicsit animés.Lényeg h jól rajzolsz és kész, a karaktereid egyediek nem másoltad sehonnan és ez az ami számít.

    VálaszTörlés
  3. nekem bejon :) ìgy nincs cseppet se 1aè beutèse. :) szerintem ha ezt a stìlust hasznàlod akkor senki se mondhat semmit :) hajrà :D

    VálaszTörlés
  4. Tudok én még meglepetést okozni bárkinek;)

    VálaszTörlés
  5. A stílus jó, csak egy kis észrevétel: nekem nemtom, h miért, de ezek évekkel fiatalabbnak tűnnek, mint az előző részkben lévő Aaron és Dharak.
    Mivel most jöttem haza a táborból, csak most néztem meg az új részt, és CSAKIS GRATULÁLNI TUDOK! Egyre jobban rajzolsz, egyre jobbak az animációk és egyre izgalmasabb a történet. Mostmár tényleg várom a kövi részt!
    Mégvalami:
    Teljesen véletlenül én terveztem egy új karaktert a HiLLbe, még anno vagy fél éve.
    Ennek a karakternek a neve Reziccu, és nemtom milyen véletlen folytán, de a te Liarod és az én Rez'em (szerintem legalábbis) kísértetiesen hasonlítanak egymásra. Ezt már csak azért is elmondom, hogy ha én egyáltalán elkezdem a HiLLt, és eljutok odáig, hogy megjelenjen, senki ne mondja, hogy copyztam. Linkelek egy képet, amit most csak úgy emlékezetből rajzoltam, és javíts ki, ha tévednék benne, hogy hasonlítanak. :D

    http://2.bp.blogspot.com/-YVF9QnJkQiw/TgXw_iNGtPI/AAAAAAAAAGE/WuwRh_PRRvk/s1600/Reziccu.jpg

    VálaszTörlés
  6. Nagyon örülök, hogy ezeket elmondtad ;)
    Látom azért a becsületesség nem marad ki olyan sok emberből. Nagyon köszönöm az elismerést :) Amúgy nyugalom Fanok nem ez lesz az új stílus ;) Csak kíváncsi voltam tetszik-e. Egyébként most dolgozom az újításokon...
    Na térjünk a tárgyra.
    Ez a karakter külsőleg szerintem nem igazán hasonlít Liar-re.
    A te karakterednek hosszabb haja van, valamint nincs szemüvege és még a ruhája is más. Jah és van fejpántja :P.
    Én azt tudom mondani, hogyha nem ugyanolyan életcélt terveztél el neki akkor semmi gáz. :D(Y) Jah és sok sikert (Y)

    VálaszTörlés
  7. hali, van egy fanmadém, ami szeretném ha felkerülne a Fanmadek-be, csak nem tudom az ilyet hova kell írni

    Márk, kaphatok emailt vagy valamit ahova elküldhetem?

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Márk annyit hozzá szólnék a 3. részhez, hogy baromi jó lett csak probáld meg jobban bele énli magad a szinkronba és akkor sztem tökéletes is lesz!:)

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. itt lenne:
    http://tinypic.com/r/1r7zv4/7
    előre is köszi, és bocsi a bejegyzés törlésekért, csak valami nem volt jó:D

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Márk, azért a fanartom kirakod?

    VálaszTörlés