"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. június 6., hétfő

Újdonságok

A legutóbbi Aaron rész óta eltelt már pontosan 1 hónap, ami annyit jelent, hogy..
-Hol van már a rész? >8(
Erre annyi a válaszom, hogy direkt így terveztem el..:) Sajnos itt az év végi és ez 8.-ban a legkeményebb. Mindenki azt hiszi, hogy a 2. félévben nem kell tanulni. Baromság!!! Ha egy jobb Gimnáziumba vesznek fel akkor olyan nincs, hogy elengeded magad év végére, mert simán azt mondhatják, hogy bocsi rontottál nem veszünk fel. Ne ez az amit elszeretnék kerülni szal' gőzerővel javítok ott ahol lehet. Na meg persze itt a nyakamon a ballagás, a búcsúztató Sportnap Suli nap és minden amit csak el lehet képzelni. Ja és azt sem tudom mikor voltam utoljára egy jót szórakozni. Mázlim, hogy holnapra haverokkal beterveztünk egy kis mozizást:P

De térjünk vissza a tárgyra. Az Aaron halad, de mivel a legelején egy hétig hozzá sem nyúltam, így kissé kijöttem a gyakorlatból. Persze pár nap alatt visszalendültem. Ez látszani fog mellékesen a képkockákon. Aztán hirtelen azt éreztem, hogy nincs kedvem rajzolni a részt, de egy új opening hab lenne a tortán ugyanis mit ne mondjak nem tetszik az első.... Pár nap alatt el is készültem vele és nagyon tetszik. Az első évadra most már megvagyok elégedve az Openingel :) Aztán az OP belendített és nekiláttam a résznek. Egy jelenettel sikerült eltökölnöm pár napot, de összességében egész jó kis jelenet lett. Egyébként még 2 hosszabb jelenet van vissza és kész a rész szóval Június közepére saccolom a premiert.
Szóval sietek ahogy bírok :D Addig is HY HY

3 megjegyzés:

  1. Cscs, itt egy fanart néked :) :

    http://3.bp.blogspot.com/-pK4mgP2sZQM/Te0mAJT3WYI/AAAAAAAAAYY/20iLabsBnrs/s1600/Aaron+by+HellKaiser.PNG

    Remélem bejön. ;)

    VálaszTörlés
  2. Ha kézbesítették a felvételről szóló dokumentumot, melyben leírták, hogy felvettek, akkor nem mondhatják azt, hogy mégsem veszünk fel. A 8. osztály II. félév jegyei nem számítanak a felvételi szempontjából, mivel a felvételi eljárás már a II. félév első hónapjában lezárul.

    VálaszTörlés
  3. Héééé!!! é nszoktam úgy elköszönni h Hy Hy ne lopd a szövegem !!!!!!!!!!!!!!!! xD Am már váro ma 3.részt és Herp Derp-nek igaza van a nővére mis nyolcadikos, és ő is meg mondhatja .

    VálaszTörlés