"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. július 3., vasárnap

Idő van

Hali mindenkinek!
Nem rég elkezdődött a Nyár és mindjárt vége van. Én meg belesem kezdtem a 4.részbe :O
A múlthetemről nem tartanék beszámolót, de annyi jó hírrel szolgálhatok, hogy sikerült a sztorin és a stíluson is agyalnom. Gáspi rávilágított néhány dologra a kérdéseivel és hála neki ismét új szálakat indíthatok el ^^ Hát nem aranyos?? Rágom a máját^^ Na, de sebaj legalább lesz későbbre is valami :)

Jah és, hogy el ne felejtsem. Nem rég sikerült lerendezni egy találkozót Andréval és Gáspival az Arénában. :P
Persze Danival ellentétben egy darab hírességet sem látunk -.- Jellemző, hogy ahol én vagyok, ott híres ember sosincs. A nap hátralevő részében huszonszázötször végigjártuk az Arénát. Agyunk vég kimerült állapotban arra késztetett, hogy bemenjünk játékboltokba, aminek az lett a vége, hogy André vett egy vizipisztojt. Innentől azzal telt a nap, hogy egymást locsoltuk.
Megj: Engem nem nagyon sikerült nedvessé tenni :P Ellentétben André bátran közölte a járókelőkkel, hogy ő bizony bepisilt^^
Azthiszem nem is fárasztalak benneteket ezzel a kis kalandregénnyel.

A végére hagyom a legjobbat.^^
Az Aaron 4.része valószínűleg vagy Július végére vagy Augusztus végére várható. Ugyanis a köztes időben Gólyatáborban leszek. Jah és ha már szóba került az iskola.. Lehetséges, hogy az iskola miatt hatalmas időközökkel fog kijönni az Aaron. Magánokok miatt. Igyekszem úgy dolgozni, hogy ne menjen a jegyeim rovására :/
Ui.: Itt egy új stílusú Sinned^^ Remélem mindenkinek tetszeni fog majd az új stílus...

7 megjegyzés:

  1. Huu!Sinedd nagyon jól sikerült .csak a szemeit furcsállom egy kicsit.

    VálaszTörlés
  2. Még mindig jobban tetszik, mint az előző pár :)

    VálaszTörlés
  3. Nemtom nekem az előző picit azért jobban tetszett ,de ez is jó :)

    VálaszTörlés
  4. alapvetően jobb, mint az előzők, de nekem még ez is "gyerekesnek" tűnik, és sztem az orra túl rövid.Ne vedd sértésnek, de egy kicsit olyan pisze orra van, mint a kisbabáknak (lehet, h csak szerintem). De te döntöd el :D Egyébként nagyon tetszik ;)
    Na, ennyi voltam, most holnap reggeltől szombat estig nem leszek, mert megyek Budapestre :D

    VálaszTörlés
  5. Egèsz jò lett. :) viszont azt nem èrtem az emberkèk szemoldokènek mèrt nem csinàlod vastagabbra?

    VálaszTörlés
  6. Nah, itt egy Baron, Domahidi-senpainak:
    http://2.bp.blogspot.com/-IeQeh6tD9mc/ThGUbOhkIDI/AAAAAAAAAGM/st_cwWYs7Io/s1600/Baron.jpg

    VálaszTörlés