"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. július 19., kedd

Szétesik minden, ami eddig békében fennvolt

Hali mindenkinek!
Tavaly február óta foglalkozom sorozatkészítéssel. Eddigi pályafutásom során rengeteg emberrel ismerkedtem meg és nagyon sok barátot szereztem. Néhány hónapja volt talán az "Anime Csillag Születik" c. verseny. Fogalmam sincs miért, de azóta fenekestül felfordult minden, ami a sorozatkészítők világát érinti. 1 hónapig fel sem tűnt semmi, de aztán felnyílt a szemem. Az "ACS" után tömérdek sok FanMade jelent meg, melyeknek nagy része összecsapott pár perces munka volt. Az a pár sorozatkészítő, beleértve engem is, akik már a verseny előtt is dolgoztak munkáikon, felemelkedtek az amatőr kategóriából. A helyünkbe újabb emberek kerültek. Innentől kezdve mindenkiben felvetült a gondolat, h ha ezt is elértük, akkor lehetünk még jobbak is. Nem láttuk már olyan messzinek az "Egy Akatsukis Életét". Igaz, h még mai napig sem sikerült senkinek sem beelőzni, sőt még csak egy szintre sem kerülni vele, DE közel vannak páran...
Mostanára azon a szinten vagyunk, h kiverjük simán a hisztit, ha olyan kritikát hallunk, ami esetleg nem tetszik, vagy csak szimplán bántja a fülünket picit. Képesek vagyunk olyan érveket előhozni, ami némelyeket megbánthat. DE sajnos muszáj mindannyiunknak lenyelni ezt a békát annak érdekében, h továbbra is szórakoztassuk a rajongóinkat, a nézőinket. Szerintem nincs olyan közöttünk, aki még egyszer sem gondolt arra, h nem éri meg csinálni ezt az egészet és most nem az abbahagyásra célzok, csak úgy felvetült ez az elgondolás. André egy nagyon jó hasonlatot írt és ez elég tanulságos lehetne mindenkinek. Igaz, h Dani nem ad annyira könnyű esélyeket, DE ha MI így fogjuk folytatni az utánunk következők sokkal nagyobbat fognak szívni. Ezzel mindössze azt akartam összefoglalni, h nem tart jó irányba az a hajó amin vagyunk. Az egészséges rivalizálásban semmi rossz nincs, de ez már sajnos jóval túl van azon. Biztos vagyok benne, h sokkal többre mennénk, ha normálisan folytatnánk a rivalizálást. Nem kell mindenkit elítélni, úgyis észre fogják egyszer venni, h nem jó az amit csinálnak és ezzel csak maguknak csinálnak problémát.

49 megjegyzés:

  1. àmen.Màrk,itt nem rivalizàlunk.Senkinek nincs oka rà.Annò andrèèkkal osszevesztem ès akkor akartunk rivalizàlni,de azòta azt hiszem mindannyian elmondhatjuk,hogy baràtok vagyunk.Senki se azèrt dolgozik,hogy legyozze a màsikat,hanem azèrt,hogy szòrakoztassuk az embereket akik megnèzik a sorozatainkat.Semmi èrtelme nem lenne az egèsznek ha csak versenybol csinàlnànk.Mellesleg nèha egy kis osszeveszès pozitìv lehet,mert ha a dolgok csak àllnak,akkor nincs komunikàciò ès az vèlemènyem szerint rosszabb mint ha èjjel nappal veszekednènk.Nem volt valami jò periòdusom az utòbbi idobe,te megsèrtettèl èn megsèrtettelek...Te egy nagyon èrtelmes sràc vagy,de a veszekedès,a te rèszedrol az andrè irànti szimpàtiàdbòl indult,nekem meg a buszkesègembol...Semmi szàndèkom konfliktusban èlni bàrkivel,de ha nekem megkell èrtenem mi bànt tèged,akkor neked is azt kellene tenni.

    VálaszTörlés
  2. Végre napok óta egyetértünk valamiben. Igen én is elég ingerlékeny voltam egy ideje és sajnos nagyon rossz helyen sikerült levezetnem. És igen kész vagyok normálisan beszélgetni anélkül, h valamelyikünk megbántaná a másikat. Igazából ez a bejegyzés direkt arra készül, h békét teremtsek újra:) Úgynézki nem volt hiába és remélem nem csak nekünk sikerült most kibékülni;)

    VálaszTörlés
  3. Nos sokan vannak tizenévesek akiknek a rajztudásuk kb olyan mint egy 3 évesé, de mégis sokra tartják magukat.Miért?Mert fiatalok, esendőek és annyira elvakítja őket a büszkeségük, nemis az egójuk hogy az már szörnyű látvány.Igen az egó+büszkeség kombó a legszörnyebb az ilyen tizenéves amatőröknél.
    Én is majdnewm egy újabb katasztrófát szabadítottam a netre, de sikerült megálnom mivel én még egy icike picikét vissza tudom fogni az egómat.Ezt pedig minden profitól elvárom hogy kontrollban tudja tartani az egóját.
    Legtöbbször nem a profik rivalizálnak hanem az amatőrök.Már láttam jópár amatőr vitát, és egyszerűen szánalmasnak találtam.
    Ezt a bejegyzést már jóval a viták elfajulása elött kellett volna írni, hogy megelőzzük a problémákat akár kik is vitáznak.Az mindegy ki írja, akár Dant-C akár Rorona szintű ember de valakinek meg kellett volna előzni.
    Ennyi jutott így spontán eszembe.

    VálaszTörlés
  4. Mint ahogy azt Markov írta néha egy kis összeveszés pozitív is lehet. Hát nekem pozitív volt ugyanis tegnap kitaláltam pár dolgot a sorozatomhoz.

    VálaszTörlés
  5. Hellosztok it egy jo kis fanart:D
    http://imageshack.us/photo/my-images/263/legeslegjobbjpg.png/

    VálaszTörlés
  6. Igazad van:D
    Amm it egy jo fan art ha lesz idö berakod ezt meg a másikat köszi :D
    by:s.lászlo
    http://imageshack.us/photo/my-images/534/ezserosszs.png/

    VálaszTörlés
  7. Itt van még 1 xD
    Ammugy mikor lesz kés a 4 rész? már várom :D
    http://imageshack.us/photo/my-images/97/sinnedaron.png/

    VálaszTörlés
  8. Ez a legjobb baron :D
    http://imageshack.us/photo/my-images/713/baronguitar.png/

    VálaszTörlés
  9. Kötve hiszem, h ezek közül bármelyik is a legjobb lenne;)

    VálaszTörlés
  10. Vannak hogy is mondjam nem a legjobb rajzosok de ők pl én is azért csinálunk sorozatot meg fan madeket, mert nagyon szeretjük amit csinálsz. :)

    VálaszTörlés
  11. itt egy fasza kis fan made-met raktam ki jobra ugy gondolom elég jó hogy valamit gezdj vele http://nonsterkombat.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  12. Mondtam egy szóval is valami rosszat ellenetek?:O Csupán annyit akartam közölni, h ne bízzátok el magatokat:D tudnék 5-6 FanArtot linkelni nektek a részlegből, ami jobb mind3 rajznál;) Szóval tessék gyakorolni és nem egymás után küldeni a FanArt kollekciókat:)

    VálaszTörlés
  13. Nah már megint én vagyok a mumus..xD

    VálaszTörlés
  14. Mért lennél mumus? xD elemezd már ki majd nekem :P

    VálaszTörlés
  15. Én se értem XD

    VálaszTörlés
  16. Húú kézzel rajzoltam neked egy Aaront itt van jobb oldalt a blogon http://nonsterkombat.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  17. A sorozat mikor lessz letölthető?
    Én nem akarom onlinen megnézni mert ott nem lehet valamiért ki nagyítani a képet. :)

    VálaszTörlés
  18. Hát lelehet tölteni Youtube-ról;)

    VálaszTörlés
  19. De ott rosszabb minőségbe tölti le4!

    VálaszTörlés
  20. http://noanimefanmade.blogspot.com/p/letoltesek.html itt azthiszem letudod tölteni mind3 részt

    VálaszTörlés
  21. Nos, remélem ez a rajz elnyeri a senpai tetszését:
    http://1.bp.blogspot.com/-5-nsSQlc4V0/TiwQDgQ5ThI/AAAAAAAAAG4/vVvhL9fxbGw/s1600/Warren.jpg

    VálaszTörlés
  22. Nagyon jólett a FanArt:D Ráadásul a szöveg is tetszik:P (Y)

    VálaszTörlés
  23. Én nem értelek márk! Mért nem rakod ki, tiszta jók at láttam itt lerajzolva oszt egyiket se teszed ki.

    VálaszTörlés
  24. Igen szerintem is ez lenne a fő dolgom. Tudod mit majd csak ilyenekkel fogok foglalkozni és akkor majd várhatod az Aaron 4-et;) Szerintem az emberek nem azért küldik a FanArtokat, hogy kirakjam őket, hanem, mert kedveskedni akarnak vele, legalábbis én azért csináltam embereknek. Úgyhogy nem értem min vagy felháborodva és egyenlőre még én nem értelek téged és a sorozatodat...

    VálaszTörlés
  25. Pontosan. Én már JÓ RÉÉÉÉGÓTAAA benne vagyok a fan-art szakmában (az első fan-artom közte volt annak a négynek, amit Dant-C először tett ki a blogjára). És NEM azért csinálom, hogy keménykedjek, pedig sok nagy köszönömöt kapok, mégse vágok fel vele. Majd ha csak jószívből csináljátok, akkor a senpai is fel fogja tölteni.

    VálaszTörlés
  26. Ismét csak azt tudom mondani,h MAXimilian nőttél a szememben(Y) és igenis MAX ( Remélem hívhatlak így:) Ha nem akkor csak szólj;) ) a jó példa. Ő volt az elsők között akik a FanArt dolgot kezdeményezték és tudom, h ő nem azért csinál FanArtot, h felvágjon vele. Pedig ő nyugodtan felvághatna mert korántsem rajzol szarul. Sőt nekem nagyon is tetszik a rajzolása, mert van benne egyediség. Úgyhogy tanulhatnátok tőle.

    VálaszTörlés
  27. Szívemhez szóltál :'))))))) És igen és igen pontosan így van. (természetesen hívhatsz MAXnek, ez senkinek se legyen kérdés ;D)

    VálaszTörlés
  28. Húú ember most aztán tanultam, de én nem azért mondtam ,hogy felvágjanak vele hanem akk minek fan art oldal ,ha a legjobakkat se teszed ki?

    VálaszTörlés
  29. Milyen legjobbakat?:O Azok már rég kint vannak, ha ennyire szeretnél belebonyolódni a dolgaimba.

    VálaszTörlés
  30. Huszár: http://jitsufighters.blogspot.com/2011/07/ez-van.html#comments - ezt olvasd el. és ne csak a bejegyzést, de a kommenteket is. nagyon hasznos.

    VálaszTörlés
  31. húú ember kicsit se vagyok beképzelt csak szerettem volna ojan lenni mint ti. És nem fogam abba hagyni minnél több részt készítek annál jobban fel fogok fejlődni.Hogy miért 1 perces a vidim mert mindig errort kap a movie maker mert egy nagy fos. De nem is vagyok anyira gagyi hisz csak nézzetek ki a blogon jobra nem a lagjobb de nem is rossz. Aki lát bennem egy kis reményt az mondja meg mivel tudnám jobban megcsinálni a sorit thx csáztok.

    VálaszTörlés
  32. 1. a helyesírási tudományod borzalom -.-. "OLYAN" szentem így kell írni, ha meg nem akkor én vagyok a hülye...

    2.Ha egy nagy fos a movie maker, akkor mért azzal dolgozol?:O
    És a sztorit neked kel megcsinálni, nem másoknak...

    VálaszTörlés
  33. Mért te mivel csinálod? Én azért a movie makerrel mert csak azt ismerem.:(

    VálaszTörlés
  34. Hát basszus létezik más program is. Meg feltalálták az internetet is szóval lehet benne keresgélni

    VálaszTörlés
  35. A helyesírásért bocs , sieetem , mert rám jött a hasmenés. XD

    VálaszTörlés
  36. Rákerestem a diablon ,de semmi. :(

    VálaszTörlés
  37. Csináltam egy rajzot arról a gyerekről aki kendőt visel a fején , de a nevét most se tom vagy 8 szor megnéztem az összes részt, de most se tom :(

    VálaszTörlés
  38. Hajajaj...Nem akartam beleszòlni,de immàr muszàj.
    Huszàr,Fan Art dobàlàs helyett inkàbb gyakorolj.
    Ha sorozattal gyakorolsz egy ilyen alacsony szìnvonalon,akkor csak annyit fognak mondani,hogy:
    ''szar,szar,szar,szar,szuper szar...''
    Gondolom te se arra vàgysz,hogy ilyen kommenteket kapj.Pedig ahogy elnèzem màst nem nagyon kapsz.
    Megnèztem a sorozatod minden rèszèt ès ùgy a rajzok mint a poènok csak kopizva vannak az 1aèrol.Persze,manapsàg sokan kopiznak de te rekordot dontottèl attòl tartok.
    Olyan akarsz lenni mint mi?
    Akkor fogdd magad ulj le a fenekedre nèzz egy tutorialt ès kezdj el gyakorolni.
    Ha pedig èszreveszed,hogy vèletlenul kopizol,akkor verd magad egy ostorral amìg annyira nem fàj,hogy leszoksz ròla.
    Sajnàlom,hogy bekell szòljak valakinek,de itt az ideje,hogy a kismakik megtanuljàk,hogy nem szoktak az emberek profin szuletni.Itt midnenki megdolgozott azèrt amije van Huszàr.
    Utòlag,nem tudom csekkoltad-e a blogom a mùltban,de ha nem akkor tudd,hogy egyszer otthagytam egy igencsak tanulsàgos mondatot:
    ''aki sokat dicsekszik magàval az gyakran semmit sem èr''
    Ezt oszinte baràti szàndèkkal mondtam,

    Markov voltam

    VálaszTörlés
  39. De hogy lehet valakinek ekkora képe mint neked Huszár, most komolyan?

    VálaszTörlés
  40. Am tudtommal neked MÉG nem adtam FanArtot Domahidi.
    Pedig minden jobb sorozat készítőjének adok.
    Szal csináltam neked egyet: http://1.bp.blogspot.com/-lJQGYsGGKM0/TjDJBBjr8qI/AAAAAAAAAYs/Q2Jisws1rPY/s1600/aaronliarfanmade.png
    Remélem elnyeri a tetszésed.

    VálaszTörlés
  41. HehXD az tuti, h most lelőtted az egyik poénomatXD
    Még jó, h nem ebbe a részbe akartam elsütni :P Na mind1. Nekem tetszik(Y) Szép munka;)

    VálaszTörlés
  42. Én nekem miért nagy a pofám?

    VálaszTörlés
  43. Hát sorry h lelőttem a poént.
    Amúgy örülök hogy tetszik.

    VálaszTörlés
  44. jó az új rész, írom a kritikát :)
    kész a kritika
    http://kicsi-b-nezete.blogspot.com/
    remélem egyet fogsz érteni velem és megfogadod a tanácsokat.

    VálaszTörlés
  45. XD külön blog van a kritikáknak?:D

    VálaszTörlés
  46. Na irok ide vamit hogy kereken 50 comments legyen XD.

    VálaszTörlés