"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. július 28., csütörtök

Aaron 4. - Az ősi Szobor 2. avagy mért nem találtál ki jobb címet?

Másfél hónap telt el a legutóbbi Aaron rész óta. A 3. rész vége kisebb nagyobb kíváncsiságokat hagyott maga után. Nos csak, hogy tiszta lappal induljunk. A rész azért készült ennyi ideig, mert táborban voltam, próbáltam az új stílus szerint rajzolni, valamint Nyár van szóval azért egy kis pihit is beiktattam. A rész kezdete előtt transzban voltam, h végre elkezdhetem ezt a részt. Minél többet csináltam annál hosszabbnak tűnt minden. Lassan eltelt ugyebár egy hónap és mindenki furcsállta, h miért nincs még rész. Hát igen én ott tartottam, h semmi kedvem nem volt az egészhez. És akkor észbe kaptam.
-Csak 1 hónap van már a szünetből? O.o
Iszonyatos módon rákapcsoltam és 2 nap alatt befejeztem a részt.
És ma sikerrel kiadtam miután tegnap megszenvedtem a Movie Makerrel.
Az első nézők közé tartozik: André (Sharko), Markov és nem utolsó sorban Dani, Gáspi és Tomika.
Mindenkinek volt kivetni valója a résszel kapcsolatban. Semmiben nem találtam ellenszenvet ugyanis én úgy voltam ezzel a résszel, h katasztrófa.
-CSAK AKKOR OLVASS TOVÁBB HA LÁTTAD A RÉSZT!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Visszajelzések által 4 momentum ragadt meg az emberekben
1. Liar és Baron különös mégis hideg kapcsolata.
2.Dharak és Sinned küzdelme. Egyesek szerint túl kiszámítható volt a vég kifejlett. Ebben igazat adok.
3.Nexus megjelenése.
4.És végül de nem utolsó sorban Aaron Buzulós fegyvere.
Ezek közül mindegyik elnyerte az én tetszésemet is^^ Főleg az Aaronos rész. Tomika szerint tök jól utánozok egy buzit-.- (Ismét csak köszönöm)
Panasz volt arra is, hogy Nexus mért fedte fel magát ilyen hamar, mért mutatta meg a szobor képességét. Szerintetek hány kártya van még abban a pakliban amit én osztok ki a szereplőknek?
Másik kedvencem, h most mindenki azt hiszi, hogy Aaron és Sinned megmutatta a frankót. Pff. Korántse vagyunk még a végén...
Bár én mindenkit arra sarkalnék, hogy ne úgy tekintsen minden momentumra, mintha semmis lenne. Ezt tudtommal már nem először mondtam. 
Tisztelet a kivételnek aki már ebben a részben is talált már pár rejtett dolgot, az már nagyjából eltudja képzelni, h mi lesz az elkövetkezendő részekben. Bár az igaz, hogy rekordot értem el megint a 4.résszel.. NEM ÉRTE EL A 3.RÉSZ HOSSZÁT. (3.rész:533 kocka 4.rész:323) Pedig ez a rész sokkal szebben kivolt dolgozva az animációt illetően is.
A rész elejére felkerült egy újdonság, amiről szeretném, ha véleményeket írnátok kommentbe. Ez nem más mint az Aaron "utójáték" Ennek az egész kis kiegészítőnek a története nagyon egyszerű. Nemrég volt egy igen balhés korszaka a sorozatkészítőknek, köztük nekem és Markovnak különösen. Dani elejtett egy olyan mondatot, h a Füves pillanatok és az EC rádió mind újításnak számít. Nem tudom, hogy csináltam ,de egyből ez pattant ki a fejemből. Azt hiszem nem is kell mondanom. A rész magáért beszél^^ És végre vannak nagyon jó ötleteim hosszú idő után:) Halee
Ui.: Még mindig keresek női szinkronokat.

20 megjegyzés:

  1. Hát meg kell mondjam, az elmúlt hónapokban a három fő sorozat (Aaron, EC, 1AÉ) ami tetszik és amit tényleg nézni is szoktam elégé leeresztett :( Nem tetszett annyira az 1AÉ 28, se a EC 6, se az Aaron 3! De most végre felcsillant az a bizonyos reménysugár amire vártam. XD

    Ez a rész jó volt!

    Ezzel az epizóddal kiteljesedett az első három rész, és mégsem :) mert hőseink ismét ott vannak ahol voltak, szarban XD

    Már az első résztől vártam azt az epizódot amikor a nagy fő gonosz mufti felfedi magát XD és a jelenet magáért beszélt :) Az egyetlen baj vele csak az volt nem számítottam rá, hogy ilyen hamar megmutatkozik, de sebaj :)

    Akkor jó egy sorozatban ha eléri, hogy a néző türelmetlenül várja a következő részt. :)

    Szép volt Márk csak így tovább! :)
    (Most nincs kedvem kritikát írni sry...)

    VálaszTörlés
  2. Heh he szentem jó az egéz főleg a homokos rész csak az volt a baj , hogy felfedted a fő gonoszt!

    VálaszTörlés
  3. Most mi a rák baja van mindenkinek azzal, h felfedtem a fő gonosz?xD. Tudjátok ti egyáltalán, h hány rész lesz az egész Aaron?:D Muszáj volt felfednem, mert nélküle nem mehetne tovább a sztori. Ezt meg kell érteni és lekel nyelni. Ez kb. olyan szintű mint a Liar Baron verzióm.

    VálaszTörlés
  4. Én nekem személy szerint annyira nem nagy baj, hogy felfedted Nexust, mert így legalább van kiről fan-artot rajzolni^^

    Ami a részt illeti:
    -Engem nagyon elszomorítottál. Téged én már nemhogy leelőzni, de még csak beérni se foglak rajzolásban. :( Szuper (bár még mindíg vannak nem tökéletes momentumok), az animációk királyak, és a szinkronok is szuperek.
    Nagyon röhögtem a homiAaronon, a Sinned-Dharak meccs pedig sztem' is nagyon kiszámítható volt.
    Így tovább! Az előző rész nem tartozik a kedvenceim közé, de ez nagyon jó lett.

    U.i.: Szívesen jelentkeznék szinkronnak, de sztem' eléggé egy transzvesztitára emlékeztetnék mindenkit.

    Hajrá és mindent bele!
    MAXimális tiszteletem!

    MAX'

    VálaszTörlés
  5. Hali :)
    Szerintem elég jó kis rész volt.
    Összegezve jól sikerült.
    Én azért olyan egyéniség vagyok, aki szereti inkább a negatív kritikákat osztogatni, de nem rossz akaratból, hanem, hogy mindenki fejlődni tudhasson :)
    Például a sorozatodban eléggé szembetűnő, hogy egy két helyen (számomra legalábbis) káprázatosak a képkockák, máshol, pedig nem igazán jók (pontosabban kicsit élvezhetetlenek).
    Például az elején az Aaron utójáték képe (és kis animációja) nagyon tetszett. De utána nemsokkal 2:12nél ahogy ott állnak kiábránditó egy picurkát. Ezen felül ott vannak a közeli arcról készült képek. Van ahol nagyon jól sikerült (pl Dharak és Sinned harca közben: 3:13 vagy utána 3:17) és nem sok eltéréssel az időben picit fura fejük lett hirtelen (pl 3:50 [főleg Ash xD]) Na meg ahogy oldalról ábrázolod őket sokszor akkora orruk van, hogy egy ezresből nem tölteném meg fagyival :D És az álluk is eléggé hátul van a szájukhoz képest.
    A másik negatívum amit mondani szeretnék, hogy a szinkronon még mindig van mit javítani. Nem egyszer előfordult, hogy hallani véltem az álltalam már csak Bundik-effektusnak elnevezett dolgot. Tehát el lettek harapva a szavak, vagy mondantok vége(i). Ja és nem tudom ki lehet Lance szinkron hangja, de valahogy elég halkra sikerül felvenni. (pl ordítás, vagy sima szöveg)
    Arra is gondoltam már, hogy lehet te vagy neki is a hangkölcsönzője, csak ilyen hörgős, vagy fogalmam sincs milyen hangon és ezért nem sikerül úgy a hangja, mint a többieknek, de akkor azt tudom javasolni, hogy olyan helyzetekbe tedd be őt (vagy olyan személyiséget adj neki) ahol nem kell annyit kiabálnia, és picit gyakorold az olyan hangon beszélést. Ha meg valaki más kölcsönzi neki a hangot, akkor picit élje bele magát jobban.

    Összességében én látom a fejlődést, mind animáció, mind rajzolás terén, de még a szinkronban is. Abszolút jó lett ahoz képest, ahogy indult :)
    Remélem nem bántad meg, hogy végig olvastad ezt a hosszú kommentet és megpróbálod megfogadni a tanácsaimat.
    Csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
  6. Végigolvastam és sok dologban egyetértek. Az a kép amit Látsz Liarről és Sinnedről az a 3.részből lett berakva, mint egy emlékkép. Ott szándékosan volt az a kép berakva. Lance szinkron hangjáért én felelek akárcsak Aaron, Baron, Ash és Dharak hangjáért, valamint Warren is én vagyok. A tanácsokat megfogadom, reméljük sokat fogok még fejlődni. Köszönöm a kritikát.

    VálaszTörlés
  7. 7:23 nál elírtad erőtdet írtál erődet helyett
    7:54 nél Flux helyett FLuxot írtál, és hol kis betűvel írod a fluxot, pl 8:00, hol naggyal. Látszik hogy a vége kicsit el van kapkodva, de ettől függetlenül nagyon jó lett az új stílussal

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó rész volt, imádom! :3 Már kíváncsi vagyok a folytatásra.:D
    Ööö, de szeretnék kérni pár ötletet, hogy miért nem működik a mikrofonom... Jó helyre van bedugva, de egyszerűen nem működik. ~Amúgy egy abszolút a témához tartozik, de mindegy.:P~ Még egyszer, szuper rész volt!^^
    Gin'

    VálaszTörlés
  9. Köszi^^Lehet, hogy érintkezési hibája van :/ Múltkor az én gépemnek is volt:S

    VálaszTörlés
  10. Mármint... a gép érzékeli, de nem működik, na, érted. Mehet a szemétbe, vagy mi?:/

    VálaszTörlés
  11. Gin, próbáltad már állítgatni a hangerő szabályzót? nincs esetleg a mikrofonon egy ki-be kapcsoló gomb?

    VálaszTörlés
  12. Ha semmi nem működik akkor utolsó lehetőségként probáld meg egy másik gépbe bedugni és ott használni, vagy fordítva. Egy másik mikrofont dugj be a gépedbe és nézd meg az műxik-e a gépeddel.
    Így eldöntheted, hogy melyikkel van probléma ;)

    Ja és Doma, a harcjeleneteknél szerintem a képességeken kéne még egy kicsit csiszolni.
    Eddig sokszor csak annyiból ált az erejük, hogy összetették a kezüket és valami fénysugarat lőttek ki :D
    De azért látom ebben a részben már több funkcióját is megmutattad a Fluxnak. Ha úgy formálnád tovább, hogy még ennél is több használata legyen egész frankó erővé válna :P
    (Imádom, hogy mindig csak pár mondatot akarok írni és mindig kisregény lesz belőle xD)

    VálaszTörlés
  13. Ha megmutatnék minden variációt akkor néznétek a következő részt?;)

    VálaszTörlés
  14. Szerintem szép fokozatosan tedd egyre változatosabbá :)
    Különben a tizedik részben már nem tudnál semmi újat tenni, ha már az 5. résznél mindenre fényderülne ;)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szuper rész lett! Érdekes... Eddig egy kommentelő sem akadt fent a lovon XD

    VálaszTörlés
  16. Na ez az xD a helyesíráson meg mindenki fennakadtXD.

    VálaszTörlés
  17. http://simonmiki.blogspot.com/2011/07/shibuyacon2011.html

    VálaszTörlés
  18. Miki! Már ne is haragudj...de jól érzed magad? Ez itt nem reklám felúlet. Hát hogy gondoltad te ezt, h 5 blogra beírod csak ezt az egy linket? Am elolvastam a bejegyzésed...ezért a kb. 6 sorért nem kéne itt reklámoznod magad. Hidd el, aki akar oda fog találni magátol is -.-"

    VálaszTörlés
  19. Őszintén megmondom most nekem ez a rész nem tetszett :/ Oké az ötletes volt hogy az elején betettél egy kis emlékeztetőt de maga a rész számomra túl zavaros volt.
    Először is azt jegyezném meg hogy sok helyen a felirat pontatlan vagy nem helyes. Ha már egyszer feliratozol figyelj arra, hogy helyes legyen :)
    Másodszor az anatómia. Ezen is még javítani kell de látom a fejlődés az első részhez képest. Az arcok nagy része tetszik de az a baj, hogy a 2 fekete hajú srác nagyon hasonlít és nem nagyon lehet őket elkülöníteni. Ráadásul úgy érzem hogy a történetednek nagyon főszereplőcentrikus jellege van :S Nem mutatod be a többi karaktert, és csak Aaron táposítod. És ez a buzi mellékhatás... xD Nem tudom néha eldönteni ez egy paródia féle sorozat vagy egy komolyabb sztori.
    Akkor... a képességek. A rész első harcolós jelenetében mi volt az a lila feketelyuk jellegű akármi amit Sinned kreált? :D Szerintem meg lehetett volna magyarázni. Meg miért pont az óceán/tenger kellős közepére teleportált? O.o Meg ezek a lézer akármik, színes csóvák a karakterek körül. Furcsa.
    Aztán. Mikor a csapat megérkezett a liften keresztül a szoborhoz... Egy jó gonosztevő a háttérből mozgatja a szálakat. Nem mocskolja be a saját kezeit inkább másokkal végezteti a piszkos munkát. És sajnos Nexust kicsit túl jámbor gonosznak látom. DE ha még is feltétlenül fel akartad tűntetni őt a csapat előtt tehetted volna mondjuk holografikus módon :D
    A szobros rész viszonylag tetszett de az utána történő eseményeket ismét csak nem értettem O.o Aaron kinyírta, Nexust mielőtt az bemutathatta volna a használatot? Itt szerintem be lehetett volna tenni egy jó kis jelenetet ahol a gonosz brutális módon elszívja egy embere fluxát :D
    Amikor pedig Aaron elveszti a kontrolját... Szerintem az egy kicsit gyors volt. meg maga a "harc" is. Na midnegy. ez csak az én véleményem :D
    Mellesleg azért lehetett ez a rész kevesebb kockából mert sokat állt a vége a magyarázkodással.

    VálaszTörlés