"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. augusztus 2., kedd

Speed Drawing - Aaron 5.rész

Remélem mindenkinek tetszik az új stílusú háttér. Itt az elkészült rajz.
Igen látszik is rajta, hogy ellett kapkodva. De mivel a videóban megjelent még 1 kidolgozottabb kép, amiről a színeimet másoltam, ezért megmutatom azt is^^
Igen látszik rajta, hogy jóval szebb:D
Ui.:A végén véletlen kiléptem és nem színeztem ki az eget^^"
Uui.:Még mindig keresem a női szinkronhangot^^

17 megjegyzés:

  1. a rajz jó lett, de már bocs, de hülyeség volt publikálni ezt az SD-t. Nemsokára milliónyi ilyen fajta háttér fog megjelenni:/ tudod, birkaszellem

    VálaszTörlés
  2. Én nem tiltom meg senkinek, hogy csináljon xD
    Csak ne engem másoljanak.^^

    VálaszTörlés
  3. Ez valami fenomenális lett Domahidi.Sokat fejlődtél előző sorozatod óta, ez a háttér profi munka lett, gratulálok.Bár a 2.kép az még jobb.
    Amúgy szerintem hülyeség speed drawlingot csinálni akárcsak sok spoilert kirakni, mert ahogy a "bölcs" Gáspi is mondta hasonlóak fognak megjelenni.
    Valamint az ilyenek lekopizhatják a rajzolási stílust is ami nem valami jó.
    Egyszer én is akartam csinálni de aztán mégsem.(szerencsére)
    U.I.: Várom az 5.részt :)

    VálaszTörlés
  4. Gratula, nagyon jól sikerült, fontolgatom, hogy én is így fogom megrajzolni a hátteret....(kis hatásszünet)...na jó, csak vicc volt^^. Bár sztem a felhővel túlontúl sokat foglalkoztál, a te dolgod, nem szólok bele, az a szikla nagyon bejön :)
    Viszont lenne egy kérdésem: (és lehet, hogy elég kezdőként fog hangzani, de...) milyen programmal filmezed? Ha egy letöltőlinket, vagy legalább egy program nevet tudnál adni, nagyon hálás lennék :))))
    üdv:MAX

    VálaszTörlés
  5. J, és még valami: mi a címe az első számnak?

    VálaszTörlés
  6. Kicsi B: Figyelj én most már őszintén lesz*rom, hogy kik Copyznak. Ha nem tudják belátni, hogy nem jó amit csinálnak, vagy éppen azt hiszik, h kreatív, az már az ő bajuk lesz. Jah, meg azt tudom mondani, amit Gáspi mond:D Lehet, copyzni, de úgysem lesz olyan jó, mint az eredeti:)

    Maximilian:Köszönöm a gratulációot^^ A program neve Hyper Cam 2.
    Ha jól emlékszem én innen töltöttem le
    http://www.hyperionics.com/hc/

    A szám címe italobrothers - Stamp On The Ground

    VálaszTörlés
  7. Nagyon kössziiii^^ (víííííííí) :)))))

    VálaszTörlés
  8. Ismétlem:
    Spagetti! :D
    (1AÉ idézet Kisame izlelő bimbouitól ^^ és mielött megkérdeznéd ez a ,,víííííí'' ről jutott az eszembe xD)

    VálaszTörlés
  9. Nem gondoljátok hogy már marhára unalmas ez a ki kopizik kiről szöveg? Mert szerintem marhára az. Mindenki foglalkozzon a saját dolgával ne a máséval :D

    VálaszTörlés
  10. Hát igen, de ha az a bizonyos személy a mi dolgunkkal foglalkozik akkor felborul az elméleted:)

    VálaszTörlés
  11. ok, bocsi.
    Én hoztam fel de nem kellett volna, sorry mégegyszer :'(

    VálaszTörlés
  12. Örülök, hogy nálad látszódik legalább valami változás. Már csak a történetre kéne rágyúrni, és akkor élvezhető is lesz az egész.

    VálaszTörlés