"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. augusztus 29., hétfő

HoldFényCon 2011 - A rég várt momentum

Életünk talán eddigi legjobb napját hagytuk magunk mögött^^
Reggel 6-kor még kómás állapotomban kinyitottam a szememet és egyetlen mondat hagyta el a számat.
-Bazze! ma van a Con *.*
Gyorsan felkeltem, lezuhanyoztam, reggeliztem és felöltöztem. Mivel szokásomhoz híven túl hamar készültem el.
Örsről metróval mentem a Stadionokhoz, aminek különben más a neve-.- Miután sikeresen észrevettem, h lazán elhaladtam mellette, felpattantam a másik metróra és vissza mentem.
Andréval Stadionoknál találkoztam és onnantól kezdve gyorsan pörögtek az események. Gáspi is hamar megjött  a LINKIN PARK-os pólójában. Leszögezném rohadtúl örültem, h azt vette fel xD.
Végre bejutottunk a Conra és mi volt az első megjegyzés?:D
Gáspi: Én most nagyon bevagyok szarva xD
Én: Mitől? xD
Gáspi: Mattenéktől. xD
Én: Ja nyugi mi is xD
Szóval a megdönthetetlen tervünk ott bukott meg, hogy sehol sem találtuk őket xD Úgyhogy körülnéztünk :P






Engem abszolút a Kereszt Apa hasonmás győzött meg a legjobban xD Látnotok kellett volna a haját.
Eltelt az idő és éhesek lettünk. Gáspi remek ötlete.
Irány a Sushizó, ahol Daniék is ettek xD Amint bementünk a helyre. Asszem Gáspi volt aki...
-Gyerekek mi most egy szent helyen vagyunk xD Itt ettek Fekete Daniék XD.
A videók magukért beszélnek xD. Akinek volt türelme mindet megnézni annak egy plusz taps is jár xD.
Ja és szerintem jobb, ha meghúzom magam egy bizonyos dolog miatt ^^".
Miután végeztünk a Suhizással, mentünk vissza conra. Beérünk az épületbe és kit látunk?:O
-Szia Matten! XD
Rövid eszme csere után Dani után érdeklődtem, mire benyögi nekem Matten. Ott van a Supermanes pólóban.
-Fuck Yeah :P Végre találkozok minden példaképemmel:D Beleértve Mattent is^^.
Rajtuk kívül még PP Márkal és Ricsivel találkoztunk. Az elején mindenki kissé hallgatag volt, de Matten hatására mindenki megnyílt xD. Ja igen és ki jelent még meg? XD Zenaaaaaaaa!!! Aki szintén úgy lapított mellettünk, mint szar a füben xD elnézést a kifejezésért^^. Matten kedély ösztönzésként kb. mindenkit invitált egy Sushizásra. (Jupíí megint megyünk Sushizni -.-(Y) xD) A sushizás alatt többször is volt rá példa, hogy Gáspit provokálták barátilag egy kis Naname hangért, vagy éppen a Szalay Csongi beütésű gyerekről beszéltek, aki mellesleg én vagyok^^" André meg ugye száradt, mert mielőtt elindultunk Sushizni... khm ezt kifejetem xD.

Szóval Mielőtt elindultunk volna Sushizni, megállt a fél bagázs dumálni. Ez alatt André és tervet szövögettünk, h legyen egy kis móka. Gáspi nyakába vizet öntöttünk xD Kislányos sikoltás xD. Szakadtunk. De persze mivel engem André állítása szerint mindenből kihagyunk, hát én sem maradtam ki és én még kislányosabb sikoltással jeleztem, h kapjátok már be xD. Mivel André ellen bosszút akartam állni nem volt más választásom mint a rohadt drága vizemet ellocsolni. Viszont Andrénak elfogyott a vize és lehajolt a Tóhoz egy kis vízért. Gáspi vadállat módjára nekirontott és belökte Andrét a vízbe XD. Na nagyjából ennyi a története Andrénak.

Miután mindenki végzett a Sushizással még ücsörögtünk egy picit és igyekeztünk minél többet beszélni az oktatóinkkal. Mikor visszaértünk Conra igyekeztünk minél hamarabb eljutni a WC-re. Mikor odaértünk Gáspi nem tudta, hogy kell kinyitni az ajtót xD. Én a hatalmas nagy ( Igazából borsó agy igényemmel) Megnyomtam az ajtó nyitó gombot. Gáspi reakciója.
-Ilyet szerezni kell otthonra is xD.
Miután bementem a látszatra Gázkamrára hasonlító fülkébe kiengedtem a fáradt olajat és indultunk vissza. Mivel sehol sem találtuk a többieket úgy gondoltuk egy kis játékkal ütjük el az időnket.
-GUMILABDA!!!!!!!!!! xD
Miután megvettük kb. 20 percig tartott és Gáspi bedobta a tóba.... Azt a labdát amit André vett ^^"
Gáspi nagyon elegánsan vett még egy labdát:P Amit szintén ő dobott el és fent maradt a tetőn -.-"
Mivel kifogytunk az ötletekből nem volt más választás. Keressük meg a többi embert xD.
Némi időhúzás után végre megint Daniékhoz csapódtunk. Sajna jött a Con vonat szal megint időhúzás volt^^.

És most jön a történelmi pillanat!!
Én: Figyelj Dani! Nem szeetnél nekünk Tobi hangon beszélni? *.*
Dani: Ahj nem akarok, ma már bent kényszerítettek xD.
Én: Nembaj akkor kényszerítünk kint is :P
És csodák csodája Dani elkezdett Tobi hangon beszélni :O Zseniális volt xD. És még be is avatott , minket Dani a rejtélyes hang kifejtés rejtélyébe xD. De a titkot nem szeretném elárulni:D Viszont ahogy hazafele sétáltam elkezdtem próbálgatni és néhányszor szerintem sikerült is^^ nagyon fura volt xD.
Jah és ez még nem minden:P Drágalátos Dante Cé fotózkodni szeretett volna:P Áh ez az xD.
Meghajolt előttünk xD Látjátok? *.* xD Egyszerűen remek volt találkozni mindenkivel:)
Ezek után sikeresen elmentünk VÉGRE a Mekibe, ahol Dani hamar búcsúzott, ugyanis mennie kellett.
Markov, ha látod ezt a bejegyzést Dani üdvözöl és sajnálja, hogy nem találkoztatok.
Na igen 5-en maradtunk. Gáspi, André, Matten, Matten haverja (nemtom a nevét xD Bocsesz) és én.
Bár Gáspinak mennie kellett volna, hogy elérje a vonatot, mégis visszamentünk Conra. Nem bántuk meg.

Ahogy visszamentünk elkezdtük boncolgatni a dolgokat:P  Ezen kívül Zena megjelent Yuzuval és még 1 sráccal. Yuzu nagyon ari módon Aaronos srácnak titulált ki xD Gáspit a balhékról jegyezte meg, Andrét pedig arról, hogy szépen rajzol.
Én: Dehogy rajzol szépen xD
Zena: Te is szépen rajzolsz *.*
Én: Tudom xD
Zena: Neked nem lehet bókolni ^^"
Ez számomra rendkívül megmosolyogtató jelenet volt. Nem sokkal később muszáj volt már elmennünk mert Gáspi számára már így is sokáig maradtunk. Nos eltelt egy újabb Remek Con és számomra felejthetetlen marad.
NAGYON ÖRÜLÖK, HOGY MEGISMERHETTELEK BENNETEKET *.*
Remélem még sokszor fogunk találkozni és remekül érezzük magunkat^^
Ui.: André és Gáspi blogján is találhattok a Conról bejegyzést^^
Uui.:  Matten rakd fel a 16. részt :D

11 megjegyzés:

  1. 1. comment ^^!
    Őszintén én kib@szottul irigykedem rátok, én nagyon szívesen lettem volna ott veletek, és szerettelek volna megismerni, de nekem ez nem jöhet össze -.- De azért remélem, hogy jó volt, a vidiket még nem néztem végig, de igyekszem.

    U.i.: Az első fotótokon Dentszivel: Gáspi mi egy komoly fejet vág már!

    VálaszTörlés
  2. 2. comment: Fasza lehetett!

    VálaszTörlés
  3. Imádlak babus :'D xD És ez akkoris egoizmus xD

    VálaszTörlés
  4. Hát, igen meg kell hagyni, hogy tényleg jó volt, de remélem legközelebb már Markov is tud csatlakozni. ^^

    VálaszTörlés
  5. Szombaton vagy vasárnap voltatok kint? ^^

    VálaszTörlés
  6. Csak mert ha láttatok egy lila parókás csajt, aki Narutos bajusszal, nyakában egy fejpánttal, egy free hug táblával, egy Misa(Death Note), egy Ritsu(K-ON!) és egy Izumi(FMA) társaságában grasszált fel-alá, az én voltam. XD

    VálaszTörlés
  7. Ha ez fan-artnak számít, az új bejegyzésemben találsz egy Liar-mozgóképet. :D

    VálaszTörlés
  8. Irigy vagyok szomorù vagyok csalòdott vagyok ès mimàs...24 òràval kèstem le a cont basszus XD genya autò kerèk....

    VálaszTörlés
  9. Csá ati vok nagyon zsír hogy taliztatok és jok a képekXD nem tom láttad e már a blogom http://theadventure-ati.blogspot.com/ jo lenne ha megnéznéd és irnál tanácsokat most csinálom a 2.részt elöre kössz

    VálaszTörlés
  10. juuuuuj~ :D ott a polóm O: és én csináltam a képeket *büszkefej* :DDDD

    VálaszTörlés