"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. augusztus 15., hétfő

Zűrzavar

Sok mindennel nem vagyok tisztában. Talán a kérdéseim zömére választ is kaphatok a kommentek mélyén.
-Miért lettem egoista? Ha nem egoista akkor nagyképű..
-Miért érzem én rosszul magam pár komolyabb jellegű bejegyzésem után?
-Miért tőlem kér tanácsot az, aki tudja, hogy van jobb ember is rá?
-Miért, miért, miért?
Sok kérdésre nem kaphatok választ másoktól, csak magamtól.
-Miért nem kapok olyan kritikát amiből tanulhatok is? Ha kapok akkor.. Miért kapok keveset?
Nem érzem úgy, hogy készen állnék egy olyan sorozat megalkotására, amit nem egyengetnek egy picit.
-Miért mondják nekem, hogy ennyire jó és ennyire jó vagyok? Nem kérek dicséretet! Tanulni szeretnék a hibáimból.
Miért kell hasonlítgatni másokhoz? Ezt nem fogom megérteni SOHA. Nem akarok más valaki lenni. Önmagam szeretnék lenni. Boldog szeretnék lenni miközben csinálom a részeket. Mosolyogni, nevetni, élvezni akarom amit csinálok.
Feltörni amennyire csak lehet? Igen szeretném, ha minél jobb lehetnék.
Annyit választás van az életben. Most már belátom anno én is rosszul cselekedtem. Soha sincs késő és BÁRKI alkothat egyedit.
Mivel bizonyára ezt előttem is leírta valaki feleslegesen koptatnám a körmeimet.

Vegyünk egy hatalmas fordulatot és beszéljünk másról. Az Aaron 5. valószínűleg, sőt biztosan kimerem jelenteni... Nem fog MEGJELENNI Szeptemberben sem... Sajnálom ez van. Suli közben meg nem rajzolok annyit szóval nem tudom mikor fog megjelenni. Kész lesz, ha kész lesz. 4 percnél járok ennél többet nem árulnék el.
Akinek van kedve válaszoljon a kérdéseimre. Egyébként ZENA nem felejtettem el, hogy mit ígértem csak sajna elment tőle a kedvem és másképp improvizáltam ^^" Mindenesetre a kép itt van. Ha nem látszik belőle sok akkor bocsi :| Igyekszem Paintben alkotni.
2 verzióban fotóztam le^^ Hali
Aki nagyon nem lát... Annak elárulom, h a srác Aaron xD (Tapasztalat miatt írom. Ugye Tomi?xD)

22 megjegyzés:

  1. Azért mondják a sorozatodra hogy jó, király, nagyszerű stb mert elismerik a munkád, és mert látják hogy szorult beléd kreativitás.
    A rajzolásodra meg ennyit mondanék: Kézzel láthatólag jobban rajzolsz, paintben sokszor rosszak az arányok ez az igazság.Meg néhol az árnyékolás is.A többit betudom annak hogy rajzfilmes stílusban rajzolod.

    A rajzban kell sokat gyakorolnod, persze a poénok jók de szerintem még az is lehetne jobb.

    Meg azért tőled kérnek tanácsot, mert megbíznak benned és a tanácsodban.Sokan profinak tekintenek holott még nem vagy az, ez az igazság.

    Egoistán beszélsz mások szerint, de szerintem nem.Vagy ha ige nez még elfogadható mennyiség, de ezekszerint csökkenteni kell abból is.

    Amúgy manapság midnenkit 1AÉ hez meg HB hoz hasonlítgatnak.A színvonalhoz hasonlítanak nem pedig az adott stílushoz.Legalábbis én igen.Bár én se szoktam annyit hasonlítgatni.

    A többi dolog, (boldogság, jókedv) csak rajtad múlik.Ép test ép lélek.

    Remélem minimum 1kérdésre választ adhattam :)

    VálaszTörlés
  2. A rajz nagyon tetszik:) Szuper lett! ^^
    Egy kérdésedre tudok választ adni, már ha annak számít...
    Miért tőlem kér tanácsot az, aki tudja, hogy van jobb ember is rá?
    Szerintem ennek örülj, hiszen ez is azt mutatja, hogy megbíznak benned, sőt egyesek esetleg példaképként is tekintenek rád. Lehet, hogy hülyeségeket beszélek, hiszen szokásom, de ez mindenképpen pozitív dolog.:)
    És remélem, hogy a tanulás mellett is fog jutni idő a Aaronra!:)
    Csak ennyit szerettem volna, Gin' off. :D

    VálaszTörlés
  3. Beszarok haverommal most raktunk bele egy csajt a soriba erre itt is csak hogy egyáltalán nem copyzunk puszta véletlen az egész hát beszarok XD
    amugy jó lett a kép!

    VálaszTörlés
  4. Most esik le!! Találtál női szinkront?!

    VálaszTörlés
  5. ÖÖÖ azt, hogy képzeled hogy a 4.rész végén buzi az 5be meg jön a csajszi?

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a biztatást:)
    Huszár: A női szereplő berakását kb. már 1 hónapja raktam ki és régebb óta volt már megtervezve.
    Igen találtam női szinkront. Jobban mondva megkértem rá Zenát:)
    Ennyire szarul fejeztem volna ki a dolgokat?
    Aaron nem lett buzi! Ki a fene mondta, hogy járni fognak egymással? Ezt a bizonyos személyt nem azért hoztam be, hogy valakivel turbékoljon..

    VálaszTörlés
  7. Honnan veszed, hogy az 5.-ben jön a csajszi, és honnan veszed, hogy teljesen Buzi lett?

    VálaszTörlés
  8. Ez történik, ha beindul a kommentelők fantáziája...:D

    VálaszTörlés
  9. Aaron nem lett buzi csak a 4.részben pillanyatni nemi zavarban szenvedett, igaz? :)

    VálaszTörlés
  10. Teljesen alaptalan Huszár gondolata, ugyanis attól, hogy valaki meleg, attól még ölelhet nőt, nem? És Huszár előtte inkább vigyél Seggszpírt! ;D És tudtommal igen, Kicsi-B. :D

    Domához pedig : Nem lettél egoista, nyugi. Azért merülhetett fel benned ez a kérdés, mert mint említetted : kapod a sok dicséretet, de nem kéred. Figyelj, a dicséret is fontos. Hiszen azok hajtják az embert, és azok ösztönzik. És a sok dicséretből pedig kialakulhat egoizmus, vagy egyszerűen egy kellemes érzés, ami azt sugallja, hogy : végre már kezdek jó úton haladni. És valószínűleg azért kapod a kevesebb tanácsot, mivel sokan kicsit lusták, ás inkább csak rábökik, hogy jó lett, ahelyett, hogy kifejtenék a véleményüket.

    Arra, hogy kérnek tőled tanácsot, azt ne úgy vedd, hogy : van jobb ember is rá...
    hanem inkább örülj neki, mert ezek szerint már kezdik látni benned a jövőt.

    A hasonlítgatásokat, elég hülyeségnek tartom, mivel : az ember nem azt akarja, hogy azt mondják rá, hogy OLYAN, mint a...valami..., hanem azt, hogy az övé. Najó lehet, hogy nem fogalmaztam meg jól, de szerintem már lejött, a mondanivalóm, ha pedig nem akkor mondd bátran. ;)

    És én is annak a híve vagyok, hogy a kedv és a szórakozásért, illetve a szórakoztatásért csináljuk a sorozatot, ne pedig muszájból.
    És igen! Bárki alkothat egyedit, és bárki képes cselekedni! Az egész titka az, hogy belássuk a hibáinkat, és cselekedjünk is érte, ahogy én is beláttam a sajátjaimat, és próbálok tenni valamit érte. Az meg a legundorítóbb dolog, ha valaki olyannak nagy a szája, aki még mindig "ugyanott" van. Ezekkel nem is kell törődni. Na, de elkalandoztam egy picit.
    Azt próbálom ebből leszűrni, hogy : Nem kell ilyen dolgokon most mélázgatni, töprengeni, ugyanis hidd el jó úton haladsz! ;)

    ui.: Nem hiszem, hogy annyit kéne majd tanulnod, hogy ne tudj majd legalább egy órácskát beszorítani a rajzolásra. Ugyanis idő az van, csak jól kell beosztani! ;D

    Narubball-KILÉP

    VálaszTörlés
  11. Márk,én elmondom még 1x ,hogy én mondtam Aaront ,és nem reagáltál rá ,és azért nem hittem ,hogy ő az XD ,és IGEN Márk xD

    VálaszTörlés
  12. Csá Márk a haverom blogger fiókjával valami szarság van ezt üzente neked:
    Nagyon király lett a rajz.!:D Én is kezdtem egy sorit http://theadventure-ati.blogspot.com/
    jo lenne ha megnéznéd vagy szolnál másnak is elöre köszi

    VálaszTörlés
  13. Nem értem az utolsó mondatod második részét. Mért kéne másnak is szólnom?

    VálaszTörlés
  14. Doma(ha szólíthatlak Domának) rávágom huszár komijára a véleményem ha nem baj:

    Azért menj rá és mondd el másoknak hogy az ő kis próbálkozásait meg is nézze valaki, holott ezt nagyon nem kéne reklámozni.Ezért is nem megyek rá én sem.

    Ez nem több undorító, erkölcstelen önreklá... azaz mégsem mert haverjával üzeni meg de személyesen is megtette volna, vagy csak luxus neki beírni.

    Az ilyeneket(nem biztos hogy ő is ilyen) szoktam elkerülni mivel egy idő után rádtapadnak mint a pióca.

    Valszeg azért a te oldaladon hirdettette mert meggyőződése hogy sokan fognak rámenni ha ide teszi be.

    Egy tanács ennek az Ati nak:

    Addig ne legyél ennyire nagyra magaddal amíg nem mutattál valami érdemlegeset :)

    U.I.: Ez a komi tartalmazott nem kevés egót, viszont ezt joggal csempésztem bele ugyanis nem tartom ezt helyesnek, és gondoltam szólok.

    VálaszTörlés
  15. Az a baj, h nyalizással kezd! Aztán meg egyből átlép az ő érdekére. Ezzel semmi gond nincs. Csak
    1. Ez nem reklámfelület.
    2. Ha megakarod mutatni nekem azt a valamit akkor küldesz 1 E-mailt, nem törik be az ujjad.

    VálaszTörlés
  16. Ő minden áron ide akart írni én csak segítettem nem tom mér kell leharapni a fejem, az övét harapd ne az enyémet.

    VálaszTörlés
  17. Nem haraptam le senkinek a fejét. "Segítettem" Ha már jelképesen, akkor mért ne harapjam le? xD

    VálaszTörlés
  18. Mert az nekem fáj XD mien lennék fej nélkül? mint britny spers a shoth parkban amikó fejbelőtték shotgunnal XD

    VálaszTörlés
  19. amugy, hogy tudsz ijen jó szemet csinálni mint a fejlécen?

    VálaszTörlés
  20. Bár a nyalizással kezdés az náluk valamiféle "tiszteletadás" lehet...

    VálaszTörlés
  21. Vagy csak szimplán annyi hogy előrenyal hogy megnézd.

    VálaszTörlés
  22. ??? Te miről beszélsz, a haverom blogja mit érdekel engem hogy ő megnézie vagy sem.

    VálaszTörlés