"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. augusztus 8., hétfő

Nem sokára megint indul mókuskerék.

Hali mindenkinek!
Van még kb. nagyon durván számolva 1 hónap suli kezdésig. (Durván számolva)
Várom is, meg nem is. Egy teljesen új közösség lesz meg minden. De hát ez a gimi^^ Asszem erről éppen eleget beszéltem..
Aaront tekintve suli időben viszonylag nagyobb időközönként fog kijönni rész. Ez szomorú dolog, de ez van, Sajnos muszáj tanulni...
Az 5. részt nem tudom besaccolni. Ugyebár szeptemberre sem lesz kész. És suli időben meg max 1 képet tudok naponta rajzolni, az meg nem haladás. Úgyhogy valahova Októberre saccolom be a részt.:S
Viszont szeptemberig befogom váltani az ígéretemet.. nyomtatok végre Aaron pólót :P Felesleges róla szavazást kirakni ugyanis mindenkit szeretnék rárakni:) Azthiszem ezzel be is fejezem rövid kis bejegyzésem.
Hyhy

8 megjegyzés:

  1. Érdekes XD nekem pont fordítva van! Nyár a sok szabadidő semmit se csinálok, ergo lusta vagyok rajzolni, suli egyenlő unalom és ebből adódóan sokkal többet rajzolok mert legalább lefoglal :) De hát kinek hogy!

    VálaszTörlés
  2. tudtam én, hogy érdemes ide felnézni ilyen későn is :D
    Egyetértek Márk-senpaial, én is ugyanígy gondolkodok előre, de addíg is belehúzok :D és mostmár tényleg :) az első rész jó esélyekkel kész szeptember elejére, de ezt majd leírom a blogon :ł
    Ram-kun(bár nekem senpai :))is hasonlít rám, abban, hogy én is egésznap lustálkodok -.- semmi kedvem rajzolni. Na de elég a szóból, sok sikert, és várjuk a kövi részt! :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem am teljesen mindegy me ígyis úgyis lusta vagyok :D
    Na de akik igazán szeretik a sorozatod kivárják :)

    VálaszTörlés
  4. Tipp a gimihez: Vedd komolyan a matekot és a nyelveket, minél előbb tegyél le középfokú nyelvvizsgákat és alakítsd ki a fejedben, hogy mi is érdekel a világban: történelem, biológia, közgazdaságtan, rajzolás stb és ennek megfelelően kezdj el kutakodni, hogy ezekhez hol és mi kell (emelt szintű érettségi, felvételis eljárás, stb). A többit meg leszarhatod, mert tök fölöslegesek. Annyi csak a dolgod, hogy ne bukj meg belőlük.

    Bár valszeg mire eljutsz a felvételihez már megint más lesz a rendszer, és valószínűleg vagy nem is lesz érettségi vagy mellette újra bejön a szóbeli/írásbeli felvételis rendszer, ahol az adott egyetemen fogsz tesztet írni, vagy szóbelizni.

    A lényeg, hogy a gimi főleg az új barátokról szóljon, mert azok lesznek azok a barátok, akik valójában számítani fognak, akikhez felnőttként is szívesen fordulsz, ezért minél több eseményen vegyél részt, hülyüljetek, ésatöbbi.

    VálaszTörlés
  5. Nocsak tud ő trollkodás nélkül is létezni xD

    VálaszTörlés