"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. április 13., szerda

1.Rész és bőséges infó

Hali emberkék!

Miután az SNY hosszú ideje befejeződött elkezdtem egy új sorozatot, aminek az Aaron címet adtam.
Akkor bontsuk is ki a dolgokat.

Aaron: A cím a sorozat főszereplőjéről kapta a nevét. Mivel nem tudtam kreatívabb címet adni így ez lett a vége. Ez nem feltétlenül negatív dolog. Sőt szerintem igen is pozitív. Gondoljatok bele mennyi idő leírni a youtube-on xD. Az első rész új indult el, hogy Warren aki egyébként, mint kiderült a GH vezetője elmesél egy röpke kis szösszenetet, hogy képben legyünk a dolgokkal mielőtt belecsapnánk a lecsóba. Utána egyből már az volt látható, hogy Aaron és Lance sétálnak. Gondolom nem volt nehéz levágni, hogy ők még semmit sem tudnak erről a titokzatos dologról ami velük történik. Rendben és akkor térjünk át az érdekesebb dolgokra.
Egyesek, mint Tomika az erő próbálgatós résznél egyből azt a következtetést vágták le, hogy Ash a legerősebb a csapatban. a látszat ne tévesszen meg senki. A FLUX-ról még mindig nem tudtok eleget, így normális volt ez a reakció. De akkor, ha már úgyis itt vagyok elmondok pár elengedhetetlen információt. A Flux erejének bekapcsolását a ruha segítségével vitték véghez. Aki betudta kapcsolni a Fluxot azt Warren beválasztotta. A bekapcsoláshoz mindössze elég akaraterejük kell legyen. A képességeikhez pedig meg kell tanulniuk irányítani az erőt. Tehát a Flux erejét valahol a képzelettel is kell irányítani és szerintem nem kell ecsetelni, hogy Ash bővelkedik ebben a tulajdonságban :D-----> Erről szintén elég ennyi.

A rejtekhely: Nos a rejtekhely megtervezése ezuttal nem tudom mért, de egész könnyen ment. Valami olyasmit akartam készíteni ami még nem volt Fan Made alkotásban és úgy látszik elértem a célom. A ház önmagában lakhely és edzőterem a srácok számára. Az elsőre részre sajnos elég gagyira sikerült, de ezen még dolgozom.
Kritika: Poénok terén mindenképp jobban sikerült a rész, mint az SNY részeiből akármelyik. Nekem személy szerint a "Nincs apróm" jelenet tetszett a legjobban. Kritika még leginkább csak jó irányban érkezett, leszámítva a túl halk szinkront. A szinkronban valóban én vagyok a hibás. A problémák az új hangfelvevő progi miatt volt, amit végre Dant-C-nak köszönhetően jobban megismertem xD. A második részre rendes szinkront ígérhetek mivel már semmi baja a torkomnak ;). Legfelemelőbb élményem az volt, hogy még Daninak is tetszett az utolsó két Poén. Bár az utcsó animáció rosszul sikerült, még így is bejött neki :D

Összegezve:
Bár vannak negatívumai a résznek én mégis elégedett vagyok vele. A sztoriból mindent kitudtam hozni amit akartam szóval abszolút pozitívan tekintek a részre. A szinkron kivételével nagyjából minden tetszett. A poénok nem mindenhol voltak jók, de nem mondhatom, hogy poén mentes volt. Figyeljetek minden részben mindenre és nyugalom nemsokára megérkezik a 2.rész remélhetőleg Május végén, amiben végre lesz valami akció is. (A sztorit elnézve hosszabb lesz, mint az első rész.) Remélem ti is megvoltatok elégedve a résszel.
Hali!

37 megjegyzés:

  1. Köszi a nevem megemlítését :)
    Ám én nem sok negatívumot találok a sorozatodban ,csak a halk hangot .
    Nekem az összes poén bejött csak az a 1. poén kicsit gyanús volt nekem,nos ha másnak nem.Nem akarom elrontani a sorozat hírnevét . :)
    Hajrá ,hajrá,hajrá :)

    VálaszTörlés
  2. Én szívesen meghallgatom az összes negatívumát :P Leírhatnád őket egyben Tomika:)

    VálaszTörlés
  3. Mit csak az az 1 van amit leírtam több nincs XD

    VálaszTörlés
  4. én írtam kritikát youtube ra, mondjuk inkább apró kritikának nevezném, még annyit szeretnék hozzátenni, hogy nekem jobban tetszett az aprosnál, mikor ash elesett ott az elején a háttérben :) ésmint mondtam sok sikert egész jo rész volt :D

    VálaszTörlés
  5. Kösz Sharko. Ezt is nagy elismerésnek tekintem ;)

    VálaszTörlés
  6. Hmm.. egész jó volt. :)
    Most akkor egy kis kritika!
    Az elején mikor Waren beszél több kép is be lehetett volna vágva a múltból. A rajzolás szép volt, és az animáció is elég jó bár volt benne pár fura mozdulat pl: 2:10-nél. A poénok is jók voltak :) viszont a pólós jelenet... háááát!!! De valóban a nincs apróm jeleneten én is jót derültem :) A szinkron picit halk volt.

    Baron személyében megvan a Naruto2 is XD

    Ami igazán tetszett az a történet, mert ha megnézek valamit és azt mondom "fúú vajon mi lesz a folytatás" akkor annak jó története van, és mikor véget ért a rész azt kérdeztem magamtól fejben: Fúú vajon mi lesz a folytatás XD szóval jó volt a stroy, meg úgy összességében egész jó volt az első rész!

    várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  7. Kösz Ram-Kun. Tudom, hogy pár dolog nem jól sült el, de még belejöhetek.

    VálaszTörlés
  8. Szép volt, tetszett a rész, de írnék egy kis kritikát is.

    Negatívumok:
    -Nekem alapjában véve csak a szinkron birizgálta a fülemet, de ez könnyen orvosolható, apró hiba.
    -Néhány nem "tökéletes" mozdulat is volt, de ezek is apró szépséghibák.

    Pozitívumok:
    -Tetszik a történet, őszintén szólva nekem eszembe se jutnának ilyin sztory-k, szóval ez a részemről egy hatalmas +!
    -Jók a karakterek, a rajzok, a hátterek.
    -Tetszenek a poénok, habár nem a legütősebbek, nekem nagyon bejönnek a hez hasonló "ez már fáj poénok".

    Gratulálok és sok sikert a további részekhez!
    Már várom.

    VálaszTörlés
  9. -a boxeres jelenethez hasonló "ez már fáj poénok". (ez valahogy lemaradt)

    VálaszTörlés
  10. A pólós vicc a disney csatornáról van, én csak tom me van hugom xD

    Am nem kell a mozgást cikizni, állítom az 1aé 1.részéhez nem volt ennyi negatív kritika a mozgással kapcsolatban. xD

    Nah mind1 sztem nem is egyész jó, monjuk csak hogy pro, am ha ez elöbb jelenik meg az 1aé 1.részénél, akk az 1aé 1. része nem lett volna ilyen nagy szám, sőt talán még fikázták is volna. Összesítve: 1.résznek ez pro lesz ez még jobb, talán az 1aé-nál is, persze ha Márk is olyan jól fejlődik rajz tudásban mint Dani.
    Csak sztem kevés a képkocka, félre ne érts nem az epizód hosszúgágára gondolok, csak arra h sokszor használod ugyan azt a képet, persze lehet h ez csak az én észrevételem.
    Mindent bele Márk

    Fanmade7

    VálaszTörlés
  11. Nem ez nem csak észrevétel hanem igazság. Öm, hogy is fogalmazzam meg XD. Az első részt főleg arra akartam alapozni, hogy érthető legyen az a helyzet ahova hirtelen belevezettem a publikumot. Gáspi (JH) sok kritikát kapott arra, hogy rengeteg az üres folt a sztoriban. Sok mindenkiről keveset tudunk. Itt azért használtam ennyi magyarázatot, hogy ne legyenek meg azok a bizonyos foltok. Még így is bőven ismeretlen pár dolog szerintem. És kizárt, hogy olyan jó legyen egyszer a sorozatom, mint az 1aé. Dani volt az és ő is marad. De azért köszönöm a bíztató szavakat.

    VálaszTörlés
  12. egy tanács: beszélj hangosabban és ne mindig tükrözz

    VálaszTörlés
  13. Te nagyon nem hiszel magadban ahoz képest mennyire tudsz...:/ ez az igazság :P

    VálaszTörlés
  14. Krisztián most kellemeset csalódtam. Mostúgy érzem jól tettem, hogy nem tettem ki a Krisztián mentes övezetet. Egyébként nem az, hogy nem bízok magamban, de nem akarok elszállni.

    VálaszTörlés
  15. Szerintem nagyon jó volt!^^ Igazi áttörés, így az SNY után, már bocsi!"^^
    A szinkron az tényleg elég halk volt, de szerintem ezt majd ki fogod javítani!^^
    Szóval, kedves névrokon : Ez kircsi volt!^^

    VálaszTörlés
  16. Hali!

    Első résznek jó volt, legalább is nekem tetszett. Eddigi kedvencem Dharak... *-* Amúgy tényleg csak a szinkronnal voltak gondok, meg egy-két apróbb mozgásbeli hiba, de nem rossz. Sőt. Jóóóó... *-*

    Chu: Chibi :)

    Ui.: Csak nekem volt egy csöpp Galactic Football után érzetem? ^-^"

    VálaszTörlés
  17. Köszi Chibi^^

    Oké akkor itt kiírom mindenkinek. A bevezető ötletet az hozta meg leginkább, hogy a Galactik Football elején is van egy ilyen, ami megmagyaráz pár dolgot a történetből. Gondoltam ezzel is kicsit segíthetnék megismertetni az új világot, amit létrehoztam. Az érzést pedig tetőzte, hogy a bevezető zene a galactik football-ból volt :D

    Remélem mindenki megkapta a választ xD

    VálaszTörlés
  18. Áááhj~ Galactik Football! :D Lány létemre imádtam... :'D

    Az első szavam, amint megnéztem az első részt: "Aztabüdösrohadtéletbe" volt. :D Nagyon sokat fejlődtél! És a történet is tetszik. Szóval csak így tovább! ^^

    VálaszTörlés
  19. a végén mi annak a zenének a címe? :D

    VálaszTörlés
  20. Azt hiszem új dolgot kell bevezetnek XD
    Egyébként Worth dying for - Rise against

    VálaszTörlés
  21. Üdv! Írtam egy jó hosszút, de elment a net, és elveszett. Az elejét az eredetinek bemásolom, a többit megpróbálom újra leírni hasonlóan! :)

    Előszöris: Ha megjelenik az első részed, mondjuk kezd a bejegyzésed róla egy Bejelentéssel, Videóval, vagy esetleg egy Linkkel. Mert így egyből egy Spoiler-képekkel teletűzdelt Önkritikát látok, ami lelövi a szórakozást. :)
    Csak megjegyeztem.

    Akkor jöhet a kritika.
    Egyből feltűnt, hogy az egész egy Óriási Galaktic Football és TRON keverés :) Ergó, kivetted a versenyt és a futballt a dologból és egy Shounen világba ültetted. A történet, a világ, sőt még a mester (Arch) és Aaron (D'Jok) is a Galactic Footballra emlékeztet. Az emberekből kiveszett a Flux-Szusz egy robbanás miatt, de az Új Generációban megvan.. Egy az egyben a fenti sorozatból van véve. Még a Hangsúlyozás is ugyanaz XD A további párhuzam még a két sorozat között, hogy az eredeti cím, amit kitaláltál, és a csapat neve is tartalmazza a Galaktikus szót. A ruhák meg egyértelműen Tron.
    Egyébként maga a történet érdekesnek tűnik (ha nem ugyanabba az irányba akarod vinni, mint a GF-et :)), és ha a többi karakternek is adsz valami személyiséget, és nem csak Ashnek. XD
    Kicsit talán túl gyorsan haladt. A Mester adhatott volna több infót, de gondolom csepegtetni akarod, a karakterek nem tettek fel sok lehetséges kérdést, a Játékpróbán meg érdekes módon a Többiektől nem látunk semmiféle bemutatót. Így sajnos a többiek karaktere eléggé semmilyen lett a Sztár, Ashéhez képest. Pedig a sorozat címe Aaron.
    És modnjuk örültem volna, ha a végén egy plusz jelenetben bemutatod a főellenséget is valahogy, hogy felhívja az érdeklődést. Egyébként megvan a storyban a potenciál, első rész alapján viszont ennyit tudok mondani.

    VálaszTörlés
  22. Animáció: Szépek az Animációk, ám eltúlzod őket. Így nagyon ront a minőségen. Túl sok. Elég csak 3-4 kép is ahhoz, hogy ne veszítsen a Dinamikájából a videó. Ilyen mennyiségű képkockát és aprólékos mozgást, csak az Igazi animátorok csinálnak, és az is 25-40kocka/másodperc alatt megy végbe. Neked ilyenre nincs szükséged. Így a következőképp néz ki nálad a dolog:
    Beszéd-->Arcmimika változás-->Mozdulat-->Mozdulat befejezése(-->Tárgyi Animáció)-->Beszéd.
    Így a Két beszéd között létrejön egy 2-3 másodperces Csönd, ami megszakítja a videót, csak az animációk kedvéért. Az Arcmimikát és a Mozdulatot nyugodtan megcsinálhatod Beszéd közben is. Dantci például úgy csinálja a mozdulat pár képkockájához csinál egy Nyitott szájú, és egy Csukott szájú figurát IS! A tárgyi mozdulatok mellé, meg adj valami hangeffektet, különben csak üres Gif-képnek hat az egész. Túl nagy hangsúlyt fektettél az egészre, így elrontottad a hatást :( Néha a kevesebb több :)
    (Mellesleg voltak kisebb, életszerűbb animációid is, de azok 99%-át már láttuk korábban az 1AÉ-ben XD)

    Poénok: Nah néhányon komolyan beszartam, annyira jó volt. A Nadrág-Boxer poén miatt Ash máris a kedvencemmé nőtte ki magát. Kicsit magamra emlékeztet xD (Dehát kinek nem Ő lett a kedvence, ha a TÖBBI KARAKTER NEM ÉRDEKES, és nem láttunk tőlük semmit?? XD)
    A "Nincs apróm" is tök jó volt. Jó lett a végső mérlegállása a Poénnak és a storynak, jó az elrendezés. :D

    VálaszTörlés
  23. A rajzolás: A Karakterek még Mindig Iszonyat hasonlók. A Hajukon kívül semmiben nem különböznek. Két féle karaktered van. A Dharak-Lance páros, és az Aaron-Ash-Baron trió. És mintha végig ugyanazokat a Sablonokat használnád. Kezdd el minden egyes képkockára Újra meg Újra megrajzolni a karaktereket, hogy ne váljon unalmassá két rész után ugyanazokat az arcokat bámulni folyton. Egyébként minden a helyén van, olyan a Nyak és Állkapocs furán állnak egymáshoz, de nem zavaró. Szép a grafika, csak sablonos. Legközelebb már ne csak az extrák, hanem az arcberendezés is különbözzön! :D

    Szinkron: Nah igen.. ez borzasztó. A mikrofon jó minőségű, szóval arra nem lehet fogni.
    A beleélés minimális, a legtöbb karakternek szinte ugyanolyan hangja van, csukott szemmel felismerhetetlenek. A hangod élettelen, és a legtöbbször rosszul hangsúlyozol. A kérdéseknél erőltett a fölmenet, rengetegszer nyelsz nyálat hallhatóan, és néhol túlságosan epikus akarsz lenni, vagy menő hanglejtést akarsz produkálni, de a visszafogottságod az összeset elrontja. Reméljük a köviben már jobbat fogunk hallani.

    Zene: Szeretnék végre olyan paródiát látni, ahova nem kerül be a Naruto OST-Fooling Mode-ja xD

    Összességében: Egész jó indítás. Egy karaktered nagyon jól sikerült (csak nem a főszereplő), a poénok jók voltak, a történet egy koppintás, de érdekessé válhat idővel. Sok a hiányosság, de ez egy szép kezdet, Gratula hozzá, és sok szerencsét!

    Matten kiszáll

    Ui: Lehet h valamit elfelejtettem, de azt akkor majd máskor mondom.

    VálaszTörlés
  24. Chibi: Menj a fenébe, hogy lelőtted a Galactic Footbalos részt előre! XD
    DE legalább nem csak nekem tűnt fel xD

    VálaszTörlés
  25. Hát igen. Mindenféle előzmény nélkül, úgy, hogy nem beszéltem össze se Matten se Chibivel nekem egy Power Rangers-ös, Galactik Football-os, Tron-os massza jött le az egészből de ha kibontod idővel jó is kisülhet belőle.
    Összességében sokkal jobb mint a Jitsu Harcosok talán még az Espada Club szintjét is megüti.
    Üdv!

    VálaszTörlés
  26. Na most mindenre írnék valami választ XD

    Galactik Football és Tron hatás: Mindkettő eléggé meg ihletett a sorozat alkotás előtt. Mivel régi nagy kedvencem volt a GF így kicsit nosztalgiáztam és megnéztem pár részt és sikeresen megint meg halottam ezt a szót, hogy Flux. Egyből beugrott, hogy mi is ez a dolog. A tronos ruhához, pedig erőként kapcsolva szerintem nem volt rossz ötlet. Lehet, hogy az ,de nekem mindenesetre megfelelt. A folytatás.... Igazság szerint nincs még eltervezve az összes rész, de egyenlőre nem tervezem egyik történet felhasználását sem. Kivéve talán egy nevet. Azt hiszem erről ennyi elég.

    Karakterek személyisége:
    A Flux-ot a sorozatban valamire alapoztam az emberekben és Ashben ez a valami megvan egyből. Szerintem a későbbiekben majd kiderül, hogy mi.
    Aaron-ról majd a későbbiekben tervezek valamit, amiben nőni fog ő is a szemedben Matten. Persze mások ugyanekkor zuhanni fognak.

    Fő gonosz: Most komolyan egyből lelőjem a titokzatosságot? xD Hidd el arról is szó fog esni, de nem azért mert írtad, hanem mert bevan tervezve. Egyébként ismét látom egyikötök sem volt szemfüles :( Nem mondom meg miért, majd kitaláljátok.

    Animáció: 2 db aprólékos animációt készítettem, de ha ez ront a minőségen akkor visszaveszek a lendületből.

    Poénok: Nagyon örülök, hogy jól sültek el és mindenkinek valamennyire mosolyt csalt az arcára. Ez volt a valódi célom :) Ash-t azért veszem ilyen poénosra mert ő alapból egy idióta akiből sok mindent kitudok hozni. De igyekszem minél többet kihozni másokból is.

    Rajzok: Dolgozom a problémán:) De mivel rászokott a kezem erre a stílusra nehéz egyből változtatni:( Kis időt kérek mire rááll a kezem.

    Szinkron: No comment szerintem magáért beszél.

    Összegezve:
    Van mit fejlődnöm, de azért köszönöm a kritikát.

    VálaszTörlés
  27. Matten, te még mindig egy állat vagy. x'D
    Durva, de gyakorlatilag ugyanezeket a dolgokat nagyítottam fel Márk számára, amiket te kifejtettél. Leszámítva, hogy én sose néztem a Galactic Football-t. xD
    Persze, én szemernyi kis adagokban pöcköltem az orra alá, te meg több mint 3 kommentbe sűrítve hányod a napvilágra. Behalás. xD

    VálaszTörlés
  28. Ja. Ezt lasabban is adagolhattad volna xD. Mert ilyet írni msn-en, hogy most hosszú kritikát írsz nekem. 30 perc után kicsit kezdtem félni XD

    VálaszTörlés
  29. Hy nem tudom h honnan jött az ötleted a rész eleén de ez annak a szövege(és a zene is uygen az) volt régebben amikor még jetix volt egy focis mese és annak is uygan így kezdödött az eleje. Ezt ne mazértm ondom h beléd kössek

    VálaszTörlés
  30. Te aztán elolvastad a fenti komikat XD

    VálaszTörlés
  31. Jah sé az h az eggyik része télleg hényás a benne vagyok a bandában ból vetted sztem. am az h ergy haverja okozta a robbanást az is a fovis mese. Nos ezeken a szerintem kopikon kívűl. Am nagyon tetszett az a történet olyan volt mintha vmi akció mesét néznék a tipikus mentsétek meg a világot dumával, de nekem tetszett, és jók voltak a viccek benne amiket próbáltál bele vinni de látom h nálad nem az a lényeg, meg ami tetszett az a zene beosztás hogy jó zenéket raktál, és oda ahova kellett, a 3. dolog ami naon naon tetszett az a részletezés, az h amikor a kezét nyujtsa pl nem cska úgy ott volt hanem rendesen oda nyújtotta, és az h mindig csak kicsit rajzoltab tovább ezért nem nézett ki furcsán, hát amit biztosan mondhatok h ez nekem v 60-szor jobban bejön mint az sny.

    VálaszTörlés
  32. Oké na ez részletes volt:) Örülök, hogy kifejtettél mindent.

    VálaszTörlés
  33. Matten: Naná, hogy lelőttem a GF-es poént! Lány létemre én is imádtam... *w* Minden részt megnéztem, úgy hogy a sztorit (nagyjából) kívülről fújom. XD

    Stuporo: A PR és a Tron először nem ugrott be, de most hogy mondod... *gondolkodik*

    Chu: Chibi :)

    VálaszTörlés
  34. Jah igen mostmár elolvastam sorry, de legalább aki nem látta a te bejegyzésedet az mán tudja, am lécci vegyél mán fel msn-re itt a címem(aki akar méd fel vehet): macskaharcos@hotmail.com (régi azért macskaharcos) Jah és a sorozattal kapcsolatban télleg lehet ez egy kis idő múlva mondjuk kb 1év múlva akkora áttörés mint az 1aé most SZTEM. ;D

    VálaszTörlés