"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. április 15., péntek

Új rajz és a sorozat értékelése

Na hali mindenkinek. Néhány hónapja foglalkozom sorozat készítéssel és már ott tartok, hogy durván kimerítő kritikákat is kaptam XD senki ne értsen félre nagyon díjazom, hogy foglalkoztok velem és mindenkinek köszönöm aki nézi a sorozatot, na de erről ennyi elég.
Az első részre kaptam pozitív és negatív kritikát is. Szeretem a pozitív kritikát, de abból nem lehet igazán tanulni, persze jó ha elismerik a munkám, de abból nem tanulok. Csak a kőkemény kritikából. Ezt volt szerencsém megkapni tegnap XD Kösz Matten. És a mai napom legjobb része amikor Dant-C-tól azt az üzenetet kaptam msn-en, hogy ő rendkívül élvezte visszaolvasni Matten kritikáját. Na ebből mind azt akarom kihámozni persze szokás szerint rosszul:) , hogy a karaktereket mindenki szinte egyformának ítélt meg kívülről és csak Ash személyiségét volt szerencsénk megismerni. Ez persze az idő során változni fog. Remélem minden karakter kedvelhető lesz. A karakterek külső kinézetén már dolgozom, ma sikeresen meg terveztem már 3 karaktert. Személy szerint: Aaron, Dharak és Ash. Baronon és Lancen még dolgozom :P És mivel ma nem rajzoltam más csak egy Aaront. (Az sem szerepel majd a részben csak úgy rajzoltam.)
Azt hiszem mást nem is akartam megosztani veletek XD Értékeljétek a képet :)
Csákány!

11 megjegyzés:

  1. A kèprol szòlva: ezt bìrom minden alkotòban... mindegyik tud valamit amit èn nem XD szèp lett a kèp nagyon csìpem az àrnyèkolàst ;)

    VálaszTörlés
  2. Kösz Markov. Mit tudunk amit te nem? xD az Árnyékolás szerintem nem lett olyan jó

    VálaszTörlés
  3. szerintem is az árnyékolás lett néhol fura, de am tetszik, jó lett :D

    VálaszTörlés
  4. Kicsit érdekes, hogy a teste szemben van velünk, a feje pedig nagyon oldalt. Ez nem lenne baj, ha nem lefelé nézne. Mert ha oldalt egy pontra vagy valakire nézünk tarthatjuk így a fejünket, de ha így lefelé, akkor általában ráfordulunk. Főleg ilyen Profil-képeknél.
    Az árnyékolás alapján meg valami napernyő alatt állhat :D

    Egyébként nagyon jó, Szép munka. Sokkal egyénibb lett a szereplő, mint eddig :D

    VálaszTörlés
  5. Matten az első bekezdésért leharapom a fejed XD amúgy igazad van. A karakter egyébként vegyétek úgy, hogy hirtelen valamit meghalott és a fejével fordult csak oda és a földön vett észre valamit xD
    Köszönöm az értékelést :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok. Ha nem tudnám, hogy te rajzoltad, azt mondtam volna hogy Dani rajzolta. Nekem az árnyékolás tetszett, bár egy kicsit furcsa volt. Szerintem jó lett.

    VálaszTörlés
  7. Lol.xD Én azért nem téveszteném össze a saját művemmel.xD

    Talán a szem, ami hasonló, meg a félprofil.:D

    VálaszTörlés
  8. Szerintem nem lett rossz, sőt. Az első rajzaidhoz viszonyítva látszik, mennyit fejlődtél. :)

    Chu: Chibi :)

    VálaszTörlés
  9. Kasa lett! Nekem tetszik, de szerintem egy kicsit 1AÉ-s. :/

    VálaszTörlés
  10. cső király lett a kép és megnéznéd ezt a képet kérlek:
    http://paintoskepeim.blogspot.com/2011/04/10-perces-kep.html

    VálaszTörlés