"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. április 5., kedd

Szülinap^^

Hali Skacok!
Nos ma van a szülinapom, de a hagyományoktól eltekintve csak hétvégén akartam bulit szervezni erre az alkalomra. Ma reggel felkeltem és mivel lyukas órám volt egyből visszadőltem aludni a puha és kényelmes ágyba (nem lusta vagyok csak álmos^^). Majd mikor 8:30-kor elindultam a villamos megállóba. Már a sarkon voltam, mikor észrevettem, hogy jön a villamos. Hát eljátszottuk a szokásos fussá k*csög vagy lekésed a villamos játékot. Elértem szerencsére^^. Leszálltam a villamosról és találkoztam Ricsivel akivel beütemezett programunk, hogy reggel 8:35-kor találkozunk. Meg is volt majd észrevettem mellette valakit. Az egyik ötödikes volt aki rohadt jó fej gyerek:) Lepacsiztunk, majd húztunk be a suliba. Tesi óra volt az első órám lyukas után így beálltam a büfé mellé a falhoz kómás állapotban xD. Erre odajön az ének tanár és egy mozdulattal meghúzza a fülem. Meg kell jegyeznem rohadtúl fájt XD, de a szándék a fontos. És mintha ez nem lett volna elég teletömte a kezemet cukorkával. Wiiii^^ Ennek örültem a legjobban a reggel folyamán. A többi gyerek, meg húzta a száját, hogy többit kaptam. Az osztálytársaim nagy része még most is Facebook-on írogatja, hogy "Boldogot" ^^. Tesi órát kint tartottuk mert álítólag jó idő volt-.-. NANÁ, hogy jó idő volt azért köhögök még most is. Mind1 jött a töri óra, ahol megkaptuk a bámulatosan jól sikeült dolgozatokat. Kezembe nyomták a felét, hogy osszam ki^^. Nézem a dogákat XD 1,2,1,2,1,1,1,1,2. Mondhatom az osztály megint teljesített töriből. Amúgy a 2. Világháborúból írtunk. Meg kell ismét jegyeznem elég nehéz doga volt. Megyek az asztalomhoz megnézni hanyast kaptam. Majd kiugrottam a bőrömből mikor megtudtam, hogy 3-as lett XD. Az óra végén ki is derült, hogy az én dogám lett a 3.legjobb TZ xD. Húztunk tovább Matekra ahol ismét doga várt. Na ez már jobban sikerült. 4-est kaptam rá wii^^ Maradt egy Fizika ahol meg valami filmet néztünk o.O Most meg itthon vagyok és rajzolom nektek az első rész úgymond végét, mert már nincs sok. Szerintem nem nagy Spoiler ha elárulom, hogy 212.kockánál járok és idáig kb. 3 perc persze az intro még nincs kész azt a végén csinálom majd meg XD és kb. 5-6 perc lesz. Sajnálom erre a részre nem tudok többet kihozni, mert nincs mit. Mint már korábban is írtam olyan hosszú lesz egy rész amennyire a részre tervezett sztori engedi. egyébként itt is megköszönném a két Fan artot amit idáig kaptam^^
Szevasztok :D

11 megjegyzés:

  1. Nos itt van mégegy fan art :D http://kepmegosztas.com/kepek/aaron-fan-art/

    VálaszTörlés
  2. Wow Ákos. Nagyon tetszik :D
    Kösz Tomi:P

    VálaszTörlés
  3. http://www.youtube.com/watch?v=Eg27RyD4U3Y
    facen is elküldtemXD

    VálaszTörlés
  4. http://kepmegosztas.com/kepek/ash/

    VálaszTörlés
  5. Boldog Születésnapot, kedves névtesó! :P
    És nemsokára itt van a közös ünnepünk is!!!(y)
    :D

    VálaszTörlés
  6. Kb. mikorra várható az 1.rész?

    VálaszTörlés
  7. Fogalmam sincs. Egyenlőre még az utolsó képkockákat rajzolom és ha azok készen lesznek akkor már csak az összevágás és a szinkron van vissza. Jelenleg viszont elég ramaty állapotban vagyok és be is vagyok rekedve ami szinkron szempontból nem valami nyerő kombináció, de megteszek mindent amit lehet. Kb. Április végére várható az új rész. Dátumot nem tudok mondani.

    VálaszTörlés