"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. április 22., péntek

Felpörögve

Szevasztok ismét.
Gondoltam adok egy kis életjelet mivel már nagyjából 1 hete nem voltam aktív neten. Ezen azt kell érteni, hogy éppen csak pár percet voltam fent és azt is azzal töltöttem, hogy megnéztem pár cimborám blogját:) Sajnos törént pár kellemetlenség, amit nem részleteznék, mert már lezárt téma. Hát igen talán most végigfutott pár ember fejében, hogy ha nem netezek a szünetben akkor mit is csinálok. Múlthéten alig szakítottam időt arra, hogy Aaront rajzoljak, mivel az uncsimnál voltam partizni. Hát igen ott pl: az egész hétvégét a hülyéskedéssel töltöttem el xD. A parti után pedig 2 napig teljes kimerültség volt ^^ persze nem aludtam, de lusta voltam Aaront rajzolni. 2 napja sikeresen elutaztunk Húsvét alkalmából távolabbi rokonokhoz, aféle évekénti találkozásra. Nos igen gondolhatjátok a 8 órás út helyett megtettük az utat 6 és fél óra alatt. Na ezt kb úgy kell elképzeli, hogy apám benyomta a képzeletbeli nitrót a kocsiba és előzött ahol csak tudott XD persze csak szabályosan. Én meg indulás előtt elhatároztam, hogy lefirkantok pár vázlatot papírra, ha már nem tudok rajzolni a gépen. Megsúgom tudtam volna mivel az Aaron Notebook-on készül azonbelül persze Paintel. Ez nem azt jelenti, hogy rendes gépen nem tudok rajzolni, de ez így sokkal kézenfekvőbb:D. Le is teszteltem magam a múltkor egy asztali gépen és ott is született pár jó kis rajz. Persze idióta fejemmel nem mentettem el xD. A vázlatokat/skicceket, majd a 2.résszel fogom publikálni. A múltheti 6 nap mulasztásomat most kell behoznom és gőzerővel pörgök, mivel ez a  rész igencsak hosszúnak ígérkezik, bár lehet, hogy csak nekem tűnik hosszúnak ^^. Elég érdekes kis résznek nézünk elébe szóval igyekezni fogok. Egyébként az úton a skiccek rajzolása közben a következő számokat hallgattam: Skillet - Monster, Skillet - Hero, Adam Lambert - If I Had You és még sorolhatnék párat. Miközben ezeket a zenéket hallgattam rengeteg ihlet jött a 4.részhez^^ Igen a 4.részhez, mivel történetileg már ott járok XD Lehet, hogy ez most kevésnek hangzik, de Matten tanácsára az Aaron részei mind úgy készülnek el, hogy minden mozzanatot, poént leírok egy jegyzet tömbe, majd, mint egy forgató könyvet az összes részét betartom a leírtaknak. Időnként szoktam változtatni, de azok már nem lényeges dolgok a sztoriban. Na szerintem ennyi elég is lesz a tulpörgésből^^ Legközelebb remélem a 2.részről írok bejegyzést. Addig is nézzetek pár jólmegszokott FanMade-t, hogy ne unatkozzanak az ízlelőbimbók:D BYE
Ui.: Az Aaront 2.része valószínűleg Május 13-15 között lesz fent:)
Uui.: Itt egy kis kép a 2.részből XD Semmi Spoiler

9 megjegyzés:

  1. Azt jòl teszed ha nem spoilerkedsz, de nèha egy kis minimàlis spoiler nem àrt h felcsigàzd a rajongòcsordàt. ;) èn pl olyanokat engedek el amik nem mondanak semmi konkrètat de mègis felcsigàzzàk az èdesszàjùakat :D (làsd a legutobbi bejegyzèsem)

    VálaszTörlés
  2. Azért markov, az hogy kijelentetted hogy kinyírod a karaktereidet, elég (mondhatni Kurrva) nagy spoiler volt, amit én spec nem akartam hallani -.-

    Nitelite: Nagyon jól csinálod! Látom tanulékony vagy, hajrá! :D

    VálaszTörlés
  3. mattenke tàn nem olvastad el. egyenlore mèg nem mondtam h konkrètan kifogom nyirni oket. ;)

    VálaszTörlés
  4. megaztàn nyilvànvalò h a tortènetetben meghalnak elobb vagy utobb.mivel màr mondtam h a mangàt kovetem.szòval NEM HINNèM h kurrva nagy spoiler lett volna. ne nèzzèl màr teljesen hulyènek engem lècci

    VálaszTörlés
  5. Nyugalom fiúk.

    Markov: Igaz, hogy néha egy kis Spoiler felcsigázza az embereket, de nem hiszem, hogy egyből az 1.rész után kéne írnom pár érdekességet. Még csak most ismerte meg a világ a saját sztorim egy apró morzsáját XD

    Matten: Kösz a bíztatást :D

    VálaszTörlés
  6. hát nekem őszintén szólva egyik fan made sem tetszett danién és zolién kivül.. nem az h megvetem, vagy leszólom csak nekem spec nem tetszik. de ezt most h megnéztem asszem kivételt teszek.. :) örülök h nem folytattad a sasuke nyomában-t.. végre egy úgymond eredeti ötlet:D :) csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  7. lehet hülyeséget mondtam?* te készítetted a sasuke nyomában-t nem?:O

    VálaszTörlés
  8. LOL xD naná, hogy én csináltam. Néhány hónapja ez még az SNY blogja volt :)

    VálaszTörlés
  9. "Mindenesetre megpròbàlok szerepeltetni mindenkit, de màr alig vàrom,hogy elkezdjenek hullani a szereplok ugyanis vannak pàran akiket kiakarok ìrtani minèl hamarabb.
    Annyi minimàlis spoilert elengedek,hogy ezek a halàlok nem feltètlenul idorendben ès nem feltètlenul a mangàban lèvo szemèly keze àltal kell meghaljanak :) (nem mind)"

    Mi ez, ha nem konkrét utalás arra, hogy ki fogod nyírni a szereplőket? Ergó: "Alig várom, hogy hulljanak" szókapcsolat kifejezhetetlenül árulkodó.

    És mondjuk én nem számítottam rá, hogy egyhamar halnának. Hagyd meg a közönségnek a találgatás lehetőségét, és sokkal jobban fogja őket érdekelni a sorozatod.

    Te ne nézz engem hülyének, kérlek. Nem mindig hülyeség amit mondok ;)

    És nem mattenke, hanem Matten :D

    VálaszTörlés