"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. március 21., hétfő

2.Kudarc és Feltámadás

Hali skacok!
Nos kaptam én is egy olyan képzeletbeli pofont, hogy írjak többet :D Oké lehet róla szó. Akkor itt a helyzet jelentés

Mostanában nagyon sok segítséget kapok a jelenlegi oktatómtól Mattentól. Rávezet a legapróbb dolgokig mindenre. Neki köszönhetem, hogy ismét nem követtem el baklövést. Ugyebár én nemrég kitaláltam, hogy abbahagyom az SNY-t és készítek egy ÚJ olyan sorozatot, ami arról szól, hogy több anime világból karaktereket ragadok ki és egy új világba csöppennek. De ez is egy olyan ötlet volt, ami rögtönzés volt. Nem volt igazi kiinduló pontom és nem volt egy elfogadható célja a sztorinak. Majd később szembesítettek azzal a ténnyel, hogy rajtam kívül még 3 ember akar ilyen fajta sorozatot csinálni. Mondom OMG :O. Egyből elszállt minden lelkesedésem, de valahol örültem, hogy ez történt velem. Miután ismét sikerrel beszéltem Mattennel, azt az ötetet vázolta fel nekem, hogy mi lenne, ha én és az a másik 3 gyerek összefognánk és EGYÜTT készítenénk egy ilyen sorozatot. Erre azonnali reagálásom az volt, hogy NEM. Lehet, hogy velem van a gond, de én úgy szerettem volna mindig is sorozatot készíteni, hogy egyedül dolgozom rajta. LEHET önzőnek és ÖNFEJŰNEK hívni, de akkor sem vagyok hajlandó. Az is szintén más dolog, ha a 2 sorozat egymással készíet egy különkiadást, de ez most csak egy példa volt.

A lényeg, hogy kukába került az ötletem.

De támadt egy olyan ötletem amit már mindig is megakartam valósítani. Ez az elképzelés mindössze annyiból állt, hogy kitalált karakterekkel egy kitalált történetet csinálok. És mind ezt paródia sorozatnak szánom. Ez kinek mit jelent, azt sajnos nem tudom, mivel van aki csak elmosolyodni tud a dolgokon, más viszont konkrétan nem bírja abbahagyni a röhögést. Ez a két típusú ember létezik a világon paródia terén szerény személyem szerint. A sztoriról nem árulnék el sokat csak annyi, hogy 5 fiú/srác (kinek mi) szerepelne benne. Egy olyan történetet találtam ki ami semmilyen szállal nem köthető a Narutohoz vagy az ilyenekhez. A történet egyébként a jövőben játszódna. Persze nem lenne jó történet, ha nem lenne valamilyen képesség a birtokában az embereknek, de erről többet, majd ha kijött az 1.rész, ami fogalmam sincs mikor fog megjelenni. Az, hogy nem tudom mikor jelen meg csak annak köszönhető, hogy követem Matten tanácsát. Ami mindössze abból áll, hogy nem erőltetem a humort, hanem várom, hogy rám jöjjön. Persze mostanság a tévéből is sikerült beárasztani egy kis poént, de ez is annak köszönhető, hogy ismerek pár jó sorozatot :P
Na de összegezve ne nézzetek hülyének amiért megint új ötletem van, de ígérem ha valaki nem áll megint elő ugyanezzel az ötlettel akkor ez nem megy kukába :D Jah és amiért ilyen kellemetlenségben van része a PUBLIKUMNAK írok egy kis SPOILERT is. (Pedig nem szeretem -.-)

Spoiler:
Az 5 srác neve akik szerepelni fognak: Aaron,Ash,Baron,Dharak,Lance
A sztorit 30-40 rész közé saccolnám. Mindenképp várható a 2 film és lehetséges, hogy egy különkiadást is csinálok., de ennél többet télleg nem szeretnék mondani.

Na remélem ennyi elég lesz nektek egy ideig ti szeleburdi ifjak xD Na csácsá

4 megjegyzés:

  1. Azért ennyire szerintem ne essünk túlzásokba.:D
    Mármint.. Szép dolog a fantáziálgatás, de:
    30-40 epizódos sorozat és MINDENKÉPP 2 Film? Most hagytál abba egy másik sorozatot, ami mindössze 3 epizódot élt meg.
    Ehez viszonyítva kicsit bigott az elképzelés.:)

    Elhiszem, hogy az 1AÉ Film után másoknak is megmozgott a fantáziája, és minden vágyuk egy saját Film...
    De mindenki csak annyit akarjon kihozni magából, amennyire képes is.

    VálaszTörlés
  2. Először is értékelem, hogy elmondtad a véleményedet Dani. Azt is szintén hajlandó vagyok elhinni, hogy 3 rész alapján kissé korlátoltnak látszik a rajztudások és a történet kidolgozó képességem. Az a helyzet Dani, hogy a te szemszögedből és másokéból tényleg túlzásnak tűnik. Egyeseknek talán még Gáspi tervei is túlzásnak tűnhetnek, de mivel én ismerem Gáspi és ő is ismer engem mi tudjuk, hgy köztünk mi túlzás és mi nem az. Ennyit akarok csak mondani. Lehetséges, hogy elfogult vagyok,de megfogom próbálni és odateszem magam az alkotásnál

    VálaszTörlés
  3. tegnap majdnem szóról szóra ezt mondtad el. +mégegy kicsitXD

    VálaszTörlés
  4. Nem meg mondtam. Ismerjük egymást.

    VálaszTörlés