"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. március 17., csütörtök

Vázolódik a dolog :D

Hihi Skacok! :D
Jó hírrel szolgálhatok végre. Kilábaltam abból, hogy elhagytam az SNY-t viszont újult erővel kezdek neki az új sorozatomnak. Neve még mindig nincs viszont annyit árulhatok el, hogy 10 karakter különböző animékből fog szerepelni. Egy Új világ, Új szereplők, Új harcok, Minden új és eredeti lesz :D szurkoljatok mert ma kezdem a munkát. Sorry hogy nem írtam regényt.
Bye Bye

20 megjegyzés:

  1. Kíváncsian várom, mi fog születni ^^

    VálaszTörlés
  2. Hajrá Márk! Sikerülni fog!

    Chibi voltam(XD)

    VálaszTörlés
  3. Eredeti ötlet....
    htpp://animegaiden.atw.hu

    VálaszTörlés
  4. Ok nem kötekedésböl, de ha arra célzol,hogy lenyultam az ötleted akkor tévedsz

    VálaszTörlés
  5. Màrkusz. :D az okè ha ùj sorozatot csinàlsz.De szntem elotte jòl gondold àt a màr most megszuletett otleteid,nehogy ugyjàrjon mint az sny.-pl ne legyen kopy meg ilyenek- sok szerencsèt kìvànok :)

    VálaszTörlés
  6. Markov :D Egy teljesen új eredeti ötletből kitalált sorozatban nem nagyon hiszem, hogy lehetne copy. Olyan karaktereket használok akiket senki nem használt még. Az SNY karaktereiből is 3-at áthoztam :D ÉS hidd el megszületett az ötlet csak még azon a zseniális címen gondolkozom

    VálaszTörlés
  7. Hallod én is iselymit akarok csinálni csak én 7db karakterrel csinálom ezt és már régota tervezem de most megcsinálom, annak már feltettem az előzetesét: http://www.youtube.com/watch?v=rXRHPhs-2Ws

    VálaszTörlés
  8. És most mit akarsz, hogy fújjam le az ötletem?

    VálaszTörlés
  9. jó hogy csinálsz 1 új sorozatot és sok szerencsét is kivánok meg minden de a sasuke nyomábant törölni akarod youtubérol vagy nem

    VálaszTörlés
  10. nem tervezem. De ha akarjátok törlöm bár nem szívesen tenném

    VálaszTörlés
  11. Hallod de csákó-mákó te igen fura vagy XD

    VálaszTörlés
  12. nem kell törölni én csak kíváncsi vok

    VálaszTörlés
  13. nem akarom h le fújd az ötleted márk, csak mondom h én is csinálok egy iylen sorozatot:D ne mekll fel kapni rögötn a vizet.

    VálaszTörlés
  14. Bocs mostanság túl könnyen durranok el:S

    VálaszTörlés
  15. Az nem baj, van ilyen :D de jó fejnek tünsz még így is :D.

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!!:D
    Nagyon kíváncsi vagyok az új sorozatodra!:)Érdekesnek ígérkezik!
    De észre vettétek hogy mostanában mennyi sorozat készült??Nekem az az újak közül legjobban a Hidan és a fizikatanár tetszik a legjobban!De Márk a tiedre is nagyon kíváncsi vagyok!^^

    VálaszTörlés
  17. halod ember, és te sürgettél engem, hogy mondjam el, mi merre hány méter, erre rólad napok óta semmit sem tud szinte a közönség. (rajtam és matten sempai-n kívül) Szóval ezek a derék emberek nem azért gyüttek fel ide, hogy ne lássanak semmi újat rólad, és a sorozatról.
    Tipp, ha rajongó vagy: Kerülj jóba Márkkal, légy elismert kritikus, vagy csinálj egy sorozatot amellyel a "vetélytársa" lehetsz, nagyjából azonos az életfelfogásotok, és már lökni is fogja a spoilereket:D
    ááá dehogy is csak vicceltem:P

    VálaszTörlés
  18. Gáspi vegyél visza! Azt oszt meg mással amit akar.

    4 ilyen sorozat van készülőben. Meglátjuk melyik nyeri el a hőn áhított népszerűségét. :)

    VálaszTörlés
  19. Srácok délután írok helyzetjelentést és majd ott közlöm a rosz hírt

    VálaszTörlés