"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. március 11., péntek

3.Rész

cső skacok.
Gondoltam, ha már úgyis holnap lesz fent az eredmény a Naruto-kunon, akkor lássátok, hogy mivel neveztem^^
A 3.részt megszerkesztettem zenei téren még egy picit, mert amikor neveztem nem volt alatta elegendő zene és nem volt szívem összecsapott munkát leadni nektek is. Ráadásul időm is volt szóval miért is ne :D
Szerintem nem lett olyan jó a rész. Humor terén lapos és ez így van az idáig elkészült részeimmel is. A végére ismét sikerült belecsempésznem egy kis nyalánkságot :D Szóval jó étvágyat az új részhez. Na de akkor egy kis értékelés.
A rész eleve nem illik az időközbe ugyanis havazás volt benne és most meg március van xD. Ez mindössze annak köszönhető, hogy én úgy reméltem még februárban kiadom a részt, de úgy döntöttem inkább nem. Mellesleg ma van a húgom szülinapja szóval van mire még fogni :D. A rész viszonylag rövidebbre sikerült, mint az előző. Nem tudom miért. Több képkocka volt mégis rövidebb lett. Am remélem mindenkinek leesett, hogy Naruto deszkájára az volt írva, hogy Uzumaki^^. Shikamarut sikerült megint csak kis szerepre specializálni, de mindennek oka van. Remélem mindenki figyeli egyébként a dolgokat. Rejtett infók is elvannak rejtve néhol. A karakterek változni fognak a következő részekben, mint ahogy azt már említettem. Dolgozom majd az arcokon az alakon meg stb-n. Az előző részt megnézem youtube-on és annak ellenére, hogy csak pár negatív kritika értve a részt, de az vettem észre 5 tetszik és 4 nem tetszik volt a videónál. Ha problémákat véltek felfedezni nyugodtan mondjátok el nem harapok^^. Pacsizacsi!

15 megjegyzés:

  1. Megint bajusz hiányt látok XD

    VálaszTörlés
  2. Nemár Matten mondtam, hogy a negyedik részt várd XD

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Amúgy azt írtam, hogy nagyon jó lett, csak nemtomhogy kitöröltem XD

    VálaszTörlés
  5. Kösz. Igen szépállú kage bushinok XD

    VálaszTörlés
  6. ha az anime csillagra gondolsz az asszem holnap

    VálaszTörlés
  7. Ma már fent van az első selejtező, de kritikák nélkül és nincs felpakolva a vidi készlet ^^

    VálaszTörlés
  8. köszönöm a bloglinkelést oldalt ^^ :D

    VálaszTörlés
  9. NEGRO! a torok kéményseprője :D

    VálaszTörlés