"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. március 27., vasárnap

Anime Csillag Születik Eredményem

Na hali skacok!
Megkaptam az Anime Csillag születik eredményemet. Mit mondjak idáig 10 pontom van, ha jól számoltam. Azért mondom, hogy 10 pont, mert drága mentorom Matten még nem készült el. Nos akkor csapjunk is bele a lecsóba és ha már úgyis írok akkor minden zsűritagnak kommentelnék valamit. :)

Karusu:
Kifejezetten örültem, hogy nem Acid értékelt. Ne vedd sértésnek Acid. Köszönöm, hogy 3 pontra értékelted a munkám. Azért a sok hibáért ami a művemben volt ennyi járt max :)

Cartnecker:
"Na végre, felismerhető karakterek és nem büfögő cápák." Na ezen a részen jót mosolyogtam. Kajak nem tudom ezt mire mondtad :D. A rajzolásban tudom, hogy fejlődnöm kell és remélem, hogy fogok is.
Öm igazság szerint kifejezetten örülök, hogy abbahagytam az SNY-t. Igazad van. Semmi értelme, hogy egy házban ücsörgött egy olyan csapat, aki különben egyfolytában úton van :D. Na de semmi gáz itt is díjazom a pontozást és köszi, hogy látsz bennem jövőt. Ez önbizalmat ad nekem.

Dani:
Nem rossz dolog, hogy várod az új sorozatom, de azért ez most nem esett jól. Oké nem azt mondom, hogy nem jó a 2 pont. Tőled tökéletes, de ilyet írni, hogy így nem lesz veszekedés Gáspival. Könyörgöm engem az sem zavart volna, hogyha 1 pontot adsz. Sőt ha Gáspinak több pontja lett volna akkor még annak is örülnék, mert nekem nem csak az számít, hogy én fejlődjek. Nekem melegséggel tölti el a szívemet, ha egy barátom eléri amit akar. És Gáspi folyamatosan közeleg a célja felé. Mi ketten mindenben támogatjuk egymást, de ezt sem mindenki tudhatta, szóval én nem haragszok köszi az értékelést. Jah és még annyit, hogy igazad van, hogy a karaktereknek másképp kell kinéznie, de akkor türelmet kérek, hogy eltudjam képzelni stb.

Matten: 
Majd megszerkesztem a bejegyzést ha elkészül a kritikád :) Alig várom.

Yoko:
Rendben rám lehet aggasztani azt a jelzőt, hogy másoló vagyok. Én minden kritikát szívesen fogadok akárkitől. Öm lehet, hogy az én agyam lyukas, de mikor írtál nekem kritikát? :) Mert ha írnál én szívesen megfogadnám az összes tanácsát. Sőt rengeteg kérdésem is lenne hozzád. Egyébként látszik, hogy nem figyeled az ifjú amatörtetők blogját, de már készülőben az új sorozat, ami teljesen kitalált történeten alapszik, tehát abszolút saját kigondolás, ötlet, viccek stb. Köszönjétek Mattenek, hogy jó útra terelt :D Nem mintha nem tudna bárki más jó kritikát írni, de ő nagyon tud hatni az emberekre. Egyébként köszönöm a kedves szavakat :D MSN-re meg ha lesz idő felveszlek. Rendben? :D

Mivel nem vagyok hálátlan nem fogok úgy búcsúzni, hogy k........... mindenki a ........m. :D
Köszönöm mindannyitoknak, hogy hajlandó volt leülni és írni rólam pár biztató sort. És végre kezdem úgy érezni, hogy az új generáció barátkozik egymással :D
Ui.: Hálám jeléül megmutatnám nektek az új rejtekhelyet. Mivel most muszáj nekik csinálni a sztori miatt:D
Remélem mindenkinek tetszett. Csákány!

6 megjegyzés:

  1. Márk, azzal a bizonyos kijelentéssel inkább Gáspinak próbáltam kedvezni, mintsem neked. Ugyanis az alapján, ahogy reagált blogján az értékelésére, úgy gondoltam szintén nem fogja jól viselni, ha neked több pontot adok, mint neki.

    Továbbá, ahogy te is mondtad, a 2 pont bizonyos szinten érthető a részemről. Okát már korábban is kifejtettem.

    Egyébként örömmel látom, hogy te bizony éretten fogadtad a kritikákat.:)

    A rajzért pedig komolyan le a kalappal!
    Nekem totálisan bejön ez a kis épület, és már most meghozta a kedvem a sorozatodhoz!

    Remélem nem fogok csalódni.:)

    VálaszTörlés
  2. Remélem nem fogsz csalódni. Az érettségem az más dolog. Nem láttam értelmét, hogy hisztit csapjak ki egy olyan dologért amiért nem éri meg. A kis épület a képhez képest elég nagy lesz belűlről:D
    De lehet, hogy látszik is rajta. ÉS továbbra is megvagyok elégedve a 2 ponttal.

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon remélem, hogy precízen, megfontoltan, kidolgozottan, és igényesen adod majd ki az 1. részt.xD
    Engem most komolyan felcsigáztál.
    Szóval csak ügyesen, és semmiképp sem kapkodj.:)

    VálaszTörlés
  4. Akkor azt hiszem még soká lesz kiadva. Mert van pár képkocka amit szerény véleményem szerint durván eltoltam. ÚGyhogy majd újra rajzolom azokat.

    VálaszTörlés
  5. Dani hidd el, pont mint te és Zoli, mi is barátok, nempedig vetélytársak vagyunk. Személy szerint jobban örültem volna, ha Márk több pontot kap, de annál amit várt 2X jobbat teljesített:D

    VálaszTörlés
  6. Az biztos én 5 pontra tippeltem össz xD

    VálaszTörlés