"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. március 7., hétfő

Anime Csillag Születik

Sziasztok gyerkőcök!
Tegnap este kb. 23:30-kor sikeresen elküldtem a jelentkezésem a Versenyre^^. Ma újabb információk jutottam a napvilágra. Kiderül, hogy 5 zsűritag lesz a verseny keretei között. Személy szerint Dant-C, Yoko, Matten, Acid és Cartnecker. Én személy szerint 3 embert ismerek közülük. Acid és Cartnecker számomra ismeretlen. Annyit tudok róluk, hogy a Naruto-Kun Team tagjai. Nos nem tudom mi lesz a véleménye a zsűrinek a munkámról. Végül is én remélem, hogy tovább jutok, ha meg nem akkor elmondhatom, hogy megpróbáltam. Őszintén tényleg nem tudom milyen véleményen lesznek. Ilyenkor örülnék annak, ha már kész lenne a 4.rész :(
Mert az első két részbe bőven belelehet kötni. Rajtam kívül még indult 36 ember a mozgókép és hang kategóriában. Köztük Fess Gáspi is akinek drukkolok, hogy tovább jusson. Matten alig várom a kritikád a 3.részről^^. Véleményem szerint összecsaptam egy picit. Nincs alatta normálisnak mondható zene és mivel este értem haza sietnem kellett összevágni a vidit ami szerintem nem kicsi munka. A lényeg az, hogy megint tanultam valamit. Soha többet ne hagyd az utolsó percre a dolgot. Hiába van még egy csomó idő a 4.részből 2 percet már összevágtam. Ha a szinkronok meglesznek akkor pedig összevágom naponta egy részét. Nos csak ennyit akartam. Most itt nem akarok személyeskedni, de lehet, hogy Dant-C nem ad majd annyi pontot a munkámra, mert nem elég kreatív :S Igen ez valamennyire igaz, de a 4.rész után szerintem az ő véleménye is megfog változni. Na csak ennyit akartam halihó!
Ui.: Egyébként még lenne egy kérdésem. Szeretnétek látni egy új csapat összeállítás képet a mostani rajztudásommal a későbbiekben?

59 megjegyzés:

  1. remélem nyersz és igen szeretném látni a képet majd

    VálaszTörlés
  2. ez aztán gyors válasz volt XD és kösz a bíztató szavakat.

    VálaszTörlés
  3. remélem én nyerek, és te csak a második leszel, de annak is örülnék, hogyha 1. lennél és én a 2.XD

    VálaszTörlés
  4. Nekem kajak mind1 de az első háromban mindenképp benne szeretnék lenni. Nagy álmom teljesülne XD nyernék végre valami versenyen :D Am ha nyerünk postán küldik a cuccost? ÚGY beszélek róla, mintha már megnyerte volna. XD

    VálaszTörlés
  5. én rajz versenyen nyertem még csak meg egyszer 1000ft lottón

    VálaszTörlés
  6. az nagy XD nem is hanem inkább sok XD

    VálaszTörlés
  7. Hol van a 3. rész? Hadd kukkantsam meg :D Vagy azt küldted be? :)

    VálaszTörlés
  8. Matten a-a várnod kell amíg megtekintheted a Naruto-kun Team-nél. Egyébként igen a 2.részt és a 3.részt küldtem be, de ha az introt láttad már ak semmi extrára ne számíts XD nem hiszem, hogy nyerhetek vele.

    VálaszTörlés
  9. én szeretném látni az új képed és az szentem Dant-c baja ha nem ismeri fel a tehetséget^^

    VálaszTörlés
  10. Nem az, hogy nem ismeri fel, mert tetszett neki a képem a legelején. Azzal van baja, hogy létezik a kecó. A 4.rész után szentem ő is megbékél :)

    VálaszTörlés
  11. Látom, enyhén be lettem skatulyázva a mumus jelzővel.
    Állhatnék hozzá úgyis az amatőr rajzfilmekhez, hogy csak a pozitívumaikat említem meg, és agyon dicsérem őket.
    Viszont akkor felteszem a kérdést:

    Miből tanulnátok?

    Itt helyben leszögezhetem, és egyértelműen nem túlzok, ha azt mondom, hogy én nem akarok senkinek sem rosszat.
    Egy cseppnyi rossz indulat sincs bennem. Pusztán csak azért nagyítom fel a művek negatív vonásait, hogy figyelmeztessek mindenkit a hibákra, amikből tanulni kell.


    Igaz, hogy kihangsúlyoztam, hogy szigorú leszek a versenyen. De ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy például téged, Márk le foglak húzni.

    MÉG nem ismerem a felhozatalt, a többi konkurens művet, így lehet, hogy a tiéd hozzájuk képest tökéletes lesz.

    VálaszTörlés
  12. Dani ez nem így van senki nem lát mumusnak ez csak egy alpári hülyeség volt részemről. Csak azért gondoljuk, hogy te leszel a legszigorúbb, mert te sokra vitted a szemünkben, akárcsak Yoko. Elhiheted, hogy tisztában vagyok a művem negatív kisugárzásával és akkor, ha már itt vagy tegyük tisztába a dolgot. Haragszol még vagy nem?

    VálaszTörlés
  13. jah én már értem hogy miért "haragszik"Dani.

    VálaszTörlés
  14. Na ugye? Most már remélem mindenki tisztában van mindennel.

    VálaszTörlés
  15. azért jóötlet volt a részemről a jobboldali linksor^.^

    VálaszTörlés
  16. Igen, de nehogy azt mond, hogy csak te rakhatod ki xD

    VálaszTörlés
  17. Dehogy haraxok, isten ments!xD
    Amúgy igen, Gáspinak köszönhető, hogy elnavigáltam bizonyos helyekre.^^

    VálaszTörlés
  18. Egyébként mi a helyzet? mutogatják már nektek a műveket?

    VálaszTörlés
  19. hé dani mikor lesz kész a Peinci - Enerdzsálizálj! szám

    VálaszTörlés
  20. tejóég? el sem tudom képzelni, hogy Fekete Dant-C hová navigált el énálltalam... O.o

    VálaszTörlés
  21. de nagy mákotok van h az lett beküldve xD a 2.rész kíséretében.

    VálaszTörlés
  22. ezt is nézd meg nem lett túl jó de...
    http://www.youtube.com/watch?v=QBNEhp_PZhM

    VálaszTörlés
  23. Nekem személy szerint a Kakuzus jobban tetszett, de mért ilyen a képminőség? jpg-ben mentetted vagy mi?

    VálaszTörlés
  24. Ezaz és győzött az eredeti alkotás :D bye bye kopi xD

    VálaszTörlés
  25. na ná nézem közbe a narutot animaxon

    VálaszTörlés
  26. szerda este naruto részek csütörtök shippuden megjelenések ezt a két napot várom a heteken a legjobban meg a szombatot :D

    VálaszTörlés
  27. jó neked. Jó szórakozást a Narutohoz.

    VálaszTörlés
  28. mert hülye vagy, azért jó neked

    VálaszTörlés
  29. Krisztián takarodjál a f...-ba. Ha mások blogján sem volt normális megnyilvánulásod akkor lehet elhúzni. Nem kérek az ilyenekből.

    VálaszTörlés
  30. Ó, csak most esett le, hogy kint vagyok linkben *-* Kicsit hülye vagyok, tudom :DD Na sz'al köszi.:)

    VálaszTörlés
  31. köszönöm Márk :D Már azt hittem sírni fogok és anyucit fogok kiáltani:D de te segitettél helyettem beszélni köszi :D:)

    VálaszTörlés
  32. Nincs mit am télleg érdemes benézni :D

    VálaszTörlés
  33. megtaláltam az ismeretlen zsűrik blogját ha érdekel
    http://acid.b13.hu/
    http://cartnecker.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  34. Kösz a linket. Am nem találtam semmi érdemlegeset a versenyről a blogokon. Bár lehet, h elkerülte a figyelmem, de télleg egy szó sem esett róla.

    VálaszTörlés
  35. kutassatok tovább. Ha naon izgat Márk akkor keresd meg a barátaikat és beszélj velük.

    VálaszTörlés
  36. Annyira nem izgat, hogy kutakodjak. Amondó vagyok, hogy lesz ami lesz. Ha nem jutok tovább ez van ha meg igen ak örülök és reménykedem, hogy nyerek. Nem lenne rossz az a sok nyeremény :D

    VálaszTörlés
  37. Csak annyi infót hintek el, hogy a trió már készen van szinte az összes kritikával az első fordulóról. :) Holnap (12-én) már láthatjátok is az első forduló helyezetteit a kritikákkal! :D

    VálaszTörlés
  38. Kösz az infót Matten, de nem 5 zsűri van? Amúgy nagyon kíváncsi vagyok ki jut tovább^^
    És csak mondom nem fogok kiborulni, ha most kiesek :D Jah és kitartás készülőben a 4.rész.

    VálaszTörlés