"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. március 25., péntek

Sorozattal kapcsolatban

Na hali skacok!
Hétfő óta nagyon elgondolkoztam a sorozaton és annak apróbb részletein. Talán igazat adhatok Daninak. Nem mondok semmit arról, hogy mennyire tervezem a GH-t. Annyi rész lesz amennyit kilehet belőle hozni. Tehát a múltkori kiírást törölni a buksikból. De erről szerintem elég ennyit.

Sok kedvenc rajzfilmem volt és van. Miközben néztem néhányat elgondolkoztam azon, hogy miért is szeretem ezt meg ezt a rajzfilmet. Mindenhol arra jöttem rá, hogy nem annyira precíz a rajz, de a poénok és a történet lefolyása miatt nem érdekel senkit, beleértve engem sem. Ezért arra jöttem rá, hogy nem fogok annyira precízen megcsinálni mindent. Róma sem egy nap alatt épült fel szóval ráér a dolog. Tehát nem fogom annyira túlbonyolítani pl: a hajat. Egy sorozat attól lesz egyedi, hogy te gondolod ki milyen legyen, a képzeleted szab neki határt. Nem kell mindig azzal foglalkozni, hogy az anatómia minden egyes részének megfeleljen. Tehát a következő héten beleértve a mostani hétvégét is, ezen fogok dolgozni. Erről egyenlőre szintén ennyit.

A múlthéten rengeteg hülyeségben volt részem így megírtam a sztori első két részét poénokkal mindennel együtt. Remek volt mikor visszaolvastam :D és már bele is kezdtem az első részbe. Még nagyon az elején vagyok és fogalmam sincs mikor fogom befejezni ugyanis, mint ahogy előbb kifejtettem sokat gondolkozom a karaktereken. Úgyhogy egyenlőre gyakorlom a rajzolást és kész :D persze nemrég csináltam egy tök jó animációt. Bár ezt csak Gáspi mondta mármint, hogy jólett. Erről szintén ennyit.

Most akkor egy kis életinformáció rólam is :D
A mai napon egész jól indult addig, amíg meg nem kaptam azt az infót, hogy múlt héten feladtak leckének egy matek házi dogát és délután 5-ig lehet beadni. Kicsit vágtam fuck you fejet. Mondom oké van 2 órám addig amíg vége nincs a sulinak. Akkor kezdjünk neki. 2 haverommal nekivágtunk a feladatnak Töri előtt. Gondoltuk majd befejezzük éneken, ha véletlen nem sikerült töri előtt. Hát jól sejtettük. Vége volt az órán repesztettem Ének terembe ledobtam a cuccom és írtam tovább. Majd bejön a helyettesítő tanár és ilyet szól: Lemegyünk az udvarra :) Mondom hú de jó még örülnék is neki, ha nem a matekot kéne írni. Rendben gondoltuk levisszük a tankönyvet és a füzetet és befejezzük. Lementünk majd 15 perc után sikerrel be is fejeztük a dolgot. Pont mikor befejeztük elordítottam magam, hogy "Mádá Fáká ......" majd ezzel a reakció képességemmel elrohantam az udvar végére a tanárhoz, hogy legyen már jófej engedjen fel a füzettel minket. Erre a válasz annyi volt, hogy nem császkálunk órán. -.- fejet vágva odafordultam Ricsihez, de a tanár visszaszólt, hogyha odaadjuk a cuccost ő vigyáz rár. Jupííí mehetünk végre szórakozni egy picit xD. Elmenteünk kerestünk egy labdát, majd idiótábnál idiótább mozdulatokal elkezdtünk focizni xD. Miközben néztük a röpiző csajok seggét akiknek annyira melegük volt, hogy levetköztek xD. Rossz az aki rosszra gondol, de hülye az aki nem :D. Nos nagyjából ennyi is volt majd húztam haza. és  még mindig gondolkodom xD

Végezetül itt van az az animáció amit legutóbb készítettem és az első részben lesz benne. Akinek nem esik le egy szórólapot fújt el a szél.

18 megjegyzés:

  1. Galaktikus Harcosok és Márk az a animáció király!

    VálaszTörlés
  2. most komoly "Galaktikus Harcosok" hány éves vagy Márk 5? de am az animáció jó lett

    VálaszTörlés
  3. Ok igazából még gondolkodok a címen, de semmi használható. Angol címet meg ugyebár nem adhatok, mert Magyar alkotó vagyok. Szal még akkor megy a gondolkodás

    VálaszTörlés
  4. Hm, nekem ez a szórólap inkább tűnik egy gumidarabnak, egy trutymónak, legalábbis mindenképp valami amorf/folyékony halmazállapotú dologra.

    Ettől függetlenül az animáció részletes.;)

    VálaszTörlés
  5. Kösz Dani :D oké még sosem rajzoltam papír elrepülés animációt:)

    VálaszTörlés
  6. GH...? mért érzem ezt a nevet olyan ismerősnek?XD
    hidd el Lacska, azok alapján amit hallottam belőle, hidd el szeretni fogod;)

    VálaszTörlés
  7. Nekem tetszik az animáció. Am ha eddig még nem jöttél rá én szólók neked h meg kell változtatnod az oldalt mert Sasuke Nyomában címmel nem maradhat amíg mással foglalkozik, De nem baj mert még linket is lehet változtatni a blogspot-ban... csak szoltam h nehogy el felejsd.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm az infót, de képzelje el mindenki tisztában vagyok vele. Addig amíg az új sorozatból nem jött ki rész felesleges. A címröl meg annyit, h akkor ajánljatok jobbat;)

    VálaszTörlés
  9. Hát pl cím lehetne az öt csávóból a legfőbbnek a neve, mint pl: Naruto-nak a főszereplője is Naruto XD! Vagy írtad, hogy lesz valami teknikájuk, lehetne a teknika neve cím! Vagy amiről a történet szólni fog! Mert ez a Galaktikus Harcosok tényleg kicsit hülyén hangzik :)

    Egyébként az animáció nagyon jó lett, de inkább egy összegyűrt papira hasonlít, mint egy sima szórólapra! XD

    VálaszTörlés
  10. A "Galaktikus Harcosokkal" az a probléma, hogy nem fogja meg az embert.
    Ha először meghallanám, én személy szerint arra asszociálnék, hogy valami B kategóriás scifi, mint a "Galaktitkos Küldetés" Tim Allennel, vagy a német "Zűrhajó" című agymenés.

    Egy sorozatot nagyon könnyű megítélni a címe alapján. Minél figyelemfelkeltőbb, annál többen fognak belenézni. Lehet, hogy nem fog tetszeni nekik, de a lényeg hogy legalább belenéztek!

    Szóval mindenképp olyan címet találj ki, amit nem hallani minden nap. Valami olyat, amit ha meghall/elolvas az ember, rögtön kezdje el fúrni a kíváncsiság, hogy:
    Nah ez vajon mi lehet?

    Ui.:
    Ha tehetném, én is megváltoztatnám az "Egy akatsukis élete" címet valami sokkal frappánsabbra..

    VálaszTörlés
  11. Ram-Kun: Remek ötletet adtál a Narutos hasonlatoddal, söt a másik változat is tetszik. Remek fantáziád van.

    Dani:Amikor kitaláltam a címet nekem is dedósnak tünt. Az igazság az, hogy az alapsztori nem olyan, mint a Narutoban, hogy jutsukban nyilvánul meg az erejük. Kicsit kiterjesztettem a képességeket. Persze voltak olyan képességek amelyek annyira tetszettek,h nem volt szívem otthagyni öket. De én tökéletesen megvoltam elègedve az 1aè címèvel ;D

    VálaszTörlés
  12. A címmel kapcsolatba én még annyit írnék h... télleg nagyon nehéz jó címet találni egy sorozatnak, ha teljesen újat csinállsz és ne mvminek az alapjára, de probálkozz h legyen valami olyan cím nem muszáyl figyelem felkeltőnek lennie de ha valalki el olvassa a címet múszáj legyen neki megnéznie hoyg míről van szó. Ennek több fajtája van van pl: vicces ezt úgy értem hogy olyan cím ami olyan hülyén hangzik hogy muszáj megnézni. :D (bár ezt pont én mondom akinek a sorozatának a címe: Anime Keveredés xD)

    VálaszTörlés
  13. ŐŐő. Biztos, hogy jól értelmezted az okfejtésem?
    Én egy szóval sem mondtam azt, hogy az ideiglenes cím dedós.xD

    VálaszTörlés
  14. Nem nem. Ez az én személyes hozzászólásom volt ami független volt a tiédtöl.

    VálaszTörlés
  15. Oks, csak megtévesztett, hogy az én megszólításom után kezdtél bele..:D

    VálaszTörlés
  16. nekem a jobb oldali faszi nagyon itachira emlékeztet de nekem bejön :D emellet az animációt ahogy dani mondta mintha valami gumiszrűt dobnának sok sikert az új sorozathoz és már kíváncsian várom :D

    VálaszTörlés
  17. ké akkor fogjuk rá, hogy összegyürt papír xD amúgy Kösz!

    VálaszTörlés