"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. március 15., kedd

Nem tudom mi legyen

Cső mindenkinek!
A helyzet az, hogy kétségek között vagyok, de olyan mértékben, hogy télleg nem tudom mi legyen. Yoko, Matten, Dant-C és FŐLEG Fess Gáspi felnyitotta a szemem abból a lila ködből amiben üldögéltem idáig az SNY-el együtt. Nem is tudom ki volt az aki azt mondta most már nincs jövője egy újabb Naruto paródiának. Hát most végre én is elismerem ezt :S. Ezennel arra a szintre léptem, hogy lehetséges, hogy örökre abbahagyom az SNY-t. Sajnos be kell ismernem, hogy télleg nincs értelme csinálni. Mit csináltam idáig? Hát 1.rész le copyzva az 1aé ház 2.rész csináltam egy teljesen összefüggéstelen részt. 3.rész elrontottam a kapkodás miatt. Ennyi volt. Nincs értelme egy új sztorit kitalálni Narutoéknak mivel az egész megvolt már írva. A paródia maximum arról szólhatott volna, hogy ezt megcsinálom, mint az eredetit néhány feles résszel :S. Úgyhogy nem tudom mi legyen. Őszintén mondva mostantól már csak annyit tudok mondani majd a le szarozós emberkéknek, hogy egészségetekre, remélem boldogok azok az emberek akik leszarozáson kívül nem tudnak semmit. Végül is ők nem tehetnek erről én döntöttem úgy hogy abbahagyom. Egyenlőre egy ideig nem adok életjelet. Nagyon elgondolkozom a dolgokon és ha arra jutok, hogy vége akkor vége. Ezért nem kell majd kétségbe esni. Nem most halottatok rólam utoljára. Tervezem, hogy saját karakterekkel egy kitalált történettel egy új sorozatot készítek, ha úgy esik a dolog. Persze, minden ki lesz rendesen vesézve. Egyenlőre csak 1 emberrel vagyok hajlandó beszélni az pedig Gáspi. DE ti is segíthettek dönteni.
Kirakok egy szavazást amelyben lehet dönteni, hogy csináljak új kitalált szálokkal futó sorozatot vagy folytassam az SNY-t. Ha akartok segítsetek
Viszlát egy jó időre. Ha jutok valamire majd írók

15 megjegyzés:

  1. Tom én nem Gáspi vok de sztem folytasd a sorozatot

    VálaszTörlés
  2. "Nem is tudom ki volt az aki azt mondta most már nincs jövője egy újabb Naruto paródiának."

    Az én megjegyzésemre gondolsz? És sajnos ez így van.Már van két olyan sorozat belőle ami kimeríti magát az Animét.A Naruto alapból olyan mint a rétes.Csak húzod és nyúlik.Érdemes olyan projectbe belefogni aminek a jövőjét látod.(Más anime is létezik a világon ami remek alapanyagul szolgálhat!)Ez lehet saját kitalált sorozat is.Régebben még keresgéltem is az ilyesféle műveket ötlet merítésnek:
    Edds world
    http://www.youtube.com/watch?v=ABxwyIezpm8
    Ötletes és egyedi.Remélem segítettem vele!A rajzaid nagyon szépek szóval biztos fogunk tőled látni még valamit!Kitartás!

    VálaszTörlés
  3. Nem a Naruto paródiáknak nincs jövője, hanem az ilyesfajta sorozatoknak, Naruto alapra helyezve.
    A 'paródia' fogalom nem itt merül ki, még rengeteg módja van egy sorozat parodizálásának.

    Amit mondanak az viszont igaz, nem sok értelme van egy ilyen sorozat készítésének, főleg addig, ameddig az 1AÉ fut. Vagy csinálj más stílusban, vagy csinálj ilyen stílusban, nem Narutot, de ott az eshetőség is, hogy megmaradsz nézőnek, és majd ha idősebb leszel esetleg kijön valami jó is.
    Az a baj, hogy a sorozatok készítésének nem Ez a menete..
    De erről majd bővebben írok a Blogomon.

    A sorozatod nem volt rossz, de nem télleg nem volt benne sok újdonság (mondhatni semmi), de részletes kritikát majd kapsz a versenyen :)

    Örülök, hogy végre van valaki, akinek leesett ^^

    További sok szerencsét, várom további munkáidat ;)

    VálaszTörlés
  4. Matten annyira elvagyok úgymond veszve a dolgokban, hogy szükségem lenne a véleményedre.
    Ha írok neked egy E-mail amiben kifejtem neked a dolgokat, hogy mit is tervezek persze nem lövök le semmit az úgy jó vagyis megfelelne neked? :S

    VálaszTörlés
  5. Bazdmeg! kik ezek hogy megmondják hogy mi a fasz legyen?! oké net"sztárok" és akkor mivan he?!Ne azért csináld hogy híreslegyé hannem azé bazmeg mer szereted ezt csinálni!

    VálaszTörlés
  6. jah és amit az első srác irt azt szentem szard le már nem azé mondom de szerintem a narutoék a pácban-t kellene befejeznie Tamásnak mert az jóval gagyibb mint a sasuke nyomában.

    VálaszTörlés
  7. köhümmXD ez egy szomorkásra sikerült bejegyzés volt. Nem is tudom, hogy ki mondta nekem MSNen, hogy hülye vagyok, hogyha abbahagyom. És ma végre eltökéltem magam, még egy rendes (színpadi)mikrofont is vettem. erre ma te akarod feladni. Na nehogymá'! Folytasd tesó.

    VálaszTörlés
  8. Shalom-Sennin ezt nem piszkálásnak mondom de mi a baj azzal hogy azt mondtam hogy folytassa

    VálaszTörlés
  9. Nézd meg az 1aé első 10részét összefüggés??? nincs! az osszefuggés 13-14-15-16 és 20-21-22-23-24-2526? nem láttam még sajnos :D
    Szal nincs értelme MARADJON AZ SNY!

    VálaszTörlés
  10. Értse már meg mindenki, hogy ez nem rólatok szól. Lehet, hogy ti nem látjátok, de Mattenek igaza van. Sőt Taylornak is. És én raktam ki a szavazást nem? Hadd döntsem el mi az amiből télleg kitudok majd hozni valamit. Higgyétek el nem fogtok rosszul járni mert csinálok egy sokkal jobb sorozatot. Persze az SNY-be fektetett ötletek nem vesznek kárba. Az össze ötletem benne lesz az újban. Köztük az intro is :D

    VálaszTörlés
  11. Szerintem mindenki szálljon magába és vegye figyelembe magát az alkotót is.Ha ti lennétek ebben a helyzetben;hogy készítetek valamit de idő közben ráeszméltek arra,hogy hát ez nem fog működni sajnos mert már volt olyan személy aki kivesézte és maga az alap Anime/Mese is olyan,hogy maximum csak ilyen kis mellék részeket lehet alkotni akkor mi értelme?Van alkotói szabadság és alkotói válság.A kettő szorosan követi egymást.Ha bíztok Márkban akkor hagyjátok,hogy döntsön arról amit ő hozott létre.A változás nem minden esetben rossz!Hagyjátok,had gondolkozzon és valósítson meg egy újat!Majd utána ítélkezzetek felette.

    Neked is azt tudom mondani csak amit Gáspinak: sok sikert kívánok hozzá!

    VálaszTörlés
  12. Én úgy vagyok vele, hogy ez a te döntésed, de arra szavazok, hogy kezdj egy másik sorozatot, egyedibbet. És szerintem képes vagy rá, hogy egy ennél is jobbat alkoss ^^
    Gin' voltam, puszi :3

    VálaszTörlés
  13. Gin nagyon köszönöm a biztatást. Tudtam, hogy te mellettem fogsz állni^^ És van egy jó hírem nektek. Ha jól emlékszem ápr.25-re ígértem a 4.részt. Na ha belehúzok akkor az új sorozatom első része akkor fog megjelenni. És ha végre sikerül kitalálnom a címet akkor nyitok egy új blogot. Remélem azt is majd ennyien fogják látogatni:D

    VálaszTörlés
  14. Khmm... Már egy ideje követem a blogod, és úgy döntöttem, hogy végre hozzászólok a dolgokhoz. ^^ (ilyet is csak én tudok... Mindent az utolsó pillanatra hagyok.)
    Nos, hol is kezdjem. Megvan benned a képesség, hogy csinálj egy sorozatot, de tényleg. Az animációid nagyon jól sikerülnek, habár van egy kis arányhiba bennük. De sebaj, valahol el kell kezdeni. :P És ezt már tapasztalatból is mondom, hála egyik barátnőmnek, aki időnként igen csúnya kritikákat is mondott a rajzaimra. De valamilyen szinten neki is köszönhetem, hogy fejlődtem... OxO Oké, sikerült eltérnem a témától. Na mindegy. Csak arról akartam írni, hogy a te döntésed, és tényleg megvan benned, hogy meg tudd csinálni. És lehet, hogy alig ismersz, de szívesen adok tanácsokat is. :)

    Chibi voltam

    VálaszTörlés