"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. február 6., vasárnap

Csúszás

A mai napom az laza volt. Reggel 9-kor keltem, felöltöztem majd a családdal lehúztam a Nagyiékhoz. Pár percel később betoppantak uncsitesómék is. Bekapcsoltam a Notebookot, majd bemutattam uncsi öcsimnek a jól megígért részt. Tudniillik ő az elsők közt volt akik látták a rajzaimat a családomon kívül. Tetszett neki a rész^^. Ennek örültem. Majd elindultunk egy kis kikapcsolódásra az ERDŐBE. 3 óra múlva hulla fáradtan visszacsászkáltunk. Ezután már csak egy dolog volt ami boldogított. Mivel tanultam és mindennel kész voltam hétfőre, rajzolhattam! ZSÍR!

Na viszont a lényeg az, hogy még mindig nincs 2 csaj szinkronhangom Sakurának és Hinátának.
Ezért előfordulhat, hogy csúszás fog bekövetkezni a 2.részt illetően. De pánikra semmi ok, ha ez bekövetkezne akkor jön a kárpótlás. Ez mindössze annyit takar, hogy amint a probléma megoldódik és mégis bekövetkezne a csúszás akkor dupla résszel rukkolok elő. :P
Na csak ennyit akartam mára. Amúgy a 4.rész elég jól halad.
Csákány!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése