"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. február 18., péntek

Spoiler a viták elkerülésére :S

Cső Evri Bodri!
Nos ahogy azt már mindenki tudja, vagyis remélem, hogy mindenki tudja. Már elég régóta kb. 2 hete készülödik a 4.rész és annak érdekében, hogy elkerüljem a vitákat az olyan vádakért, hogy copy, kénytelen vagyok bemutatni egy Spoilert. Utálom a Spoilereket :S.
Én úgymond kitaláltam, hogy a 4.részben a TV-ben benne lesz Alekosz. Nos oké lehet, hogy túlreagálom, sőt lehet, h nem is lett volna ebből semmi, de inkább kiírom ide mindenkinek, hogy tisztába legyen téve a pelus. Ennek mindössze annyi az oka, hogy nem akarom, hogy valaki hamarabb közzétegyen egy ilyet és akkor azt mondja mindenki, h fúúúúj ez már megint copy. Csak ennyit akartam ezzel mondani. Mert Dant-C blogján most épp tombol a villalét xD és ha netalántán belekerülne valamelyik részébe Alekosz akkor ne legyen gond.

Ennyit akartam ezzel kapcsolatban. Lehet, h nehéz értelmezni amit írtam mert kicsit ideges vagyok.
Mostanság rájöttem kit utálok a legjobban lerajzolni a Narutóból. Ezt a bámulatos első helyet Sasori nyerte el.
Oly mértékben utálom, hogy szinte örültem amikor a rendes animében is meghalt. A többi karakterrel nincs gondom és kitaláltam végre Kiba szálát a sztoriban, hogy kompletebben kifejtsem magam ő lesz a legnagyobb partyface.
Még talán annyit leírok, hogy kik szerepeltek az első részben, mint szinkronhang. Mivel nemvolt sok párbeszéd, ezért nem kellett sok ember össze gyűjtenem. Jah és kitaláltam a művésznevem. Nem is igazán az a nagy művésznév csak már évek óta ezt használom mindenhova--> A név pedig: Nitelite
Naruto - Nitelite
Kiba - Nitelite
Shikamaru - Nitelite
Kakashi - Mr.D
Sakura - Nincs még szinkronhangja--> SZINKRON KERESÉS
Hinata - Nincs még szinkronhangja--> SZINKRON KERESÉS
Ui.: Ez a rajz még azelőtt készült, h kiosztottak neten Copy miatt.

22 megjegyzés:

  1. Baszki én csak az elsőrészt láttam mert nem találtam a youtubon hol tudnám megnézni a többi tészt?

    VálaszTörlés
  2. Gein a helyzet az, h a következő rész kb. február 27-re várható. Egyébként konkrét véleményed van az 1.részről azonkívül, h copy van benne?

    VálaszTörlés
  3. Az msn-em feltörték és legkésőbb holnapután lesz megoldva.

    VálaszTörlés
  4. nekem eddig egészjónak tűnik a sorozatod :D

    VálaszTörlés
  5. Az első rész alapján jónak tartod? O.o
    Vagy a rajzok tetszenek amiket mostanában csináltam? Egyébként itt üzenem mindenkinek nagy baj lesz hanem találok gyorsan csaj szinkronhangot Sakura-nak és Hinata-nak

    VálaszTörlés
  6. ahha érdekesnek igérkezik de am mér nem veszed ki hinatat és sakurat a sorozatból?vagy ha nem akarod akkor javasolnék egy oszt tárdat aki birja a narutot

    VálaszTörlés
  7. Lányt?
    Mert ha igen akkor először beszéld meg vele. És utána majd kéne valami hanganyag. Arra gondolok, hogy mondjon fel valami mondatot tisztán érthetően és akkor meghallgatom.

    VálaszTörlés
  8. Lehet am, h én értettem félre.
    Most, h érted?
    -Te ajánlasz valakit?
    vagy
    -Én keressek az osztályomból.
    Csak mert az utóbbi reménytelen

    VálaszTörlés
  9. XD félre értetted a TE osztálytársnőid közül keress vkit akinek tetszik a naruto és viszonylag jóban is vagytok,ha aszongya hogy nem arra is legyen visszavágásod kérdezz rá a hírnévre meg mit tom én mikre amitől beindulna és aztán kezdheted is ha viszont tényleg nincs az osztályodból akkor a sulidból,ha onnan sincs akkor jövök én a képbe én szerválok vkit mert engem sok lány szeret mármint barátként. Jah és ne add fel a sorozatod és ne is kezdj ujat még akkor se ha nincsen lányhang mer én is vállalom azt akár néha szopattam be parasztokat telefonon.

    VálaszTörlés
  10. Nekem tetszik a sorozatod, folytasd tovább ^^
    Gin' :)

    VálaszTörlés
  11. Gein:
    Hát szilveszterkor előadtuk telóban, hogy műsor vezetők vagyunk és a szerencsés illető még azóta is a nyereményét várja. xD Egy másik csávó meg kiment az utcára mert azt mondtuk, hogy meghoztuk a sódert xD

    Gin:
    Köszi ez télleg jól esik^^

    VálaszTörlés
  12. te mekkora fazon vagy:D mi meg felhivtunk egy csáveszt és aszontam hogy á a lábam a bankba indultam és áááááááá!!! mellettem levő srác meg szájával csinált egy puskalövéses hangot és tökre beszart hogy kinyirtak aszongya hálo hálo ott van?hol van? hivom a rendöröket! mi meg gyorsan letettük :D

    VálaszTörlés
  13. És még azt hozzátenném, hogy egy dolog a másolás, és egy másik az, amikor rajzolsz, csinálsz valamit és akaratlanul is 'hasonlít' az alkotásod egy másik rajzra, vagy ebben az esetben sorozatra, ami megfogott,ami tetszett neked. Velem is sokszor előfordult ilyen. Sokszor vettem észre egy képemen, hogy olyan 'Danis'. Én személy szerint csak többszörös megtekinés után vettem észre, hogy hasonlít a sorozatod az EAÉ-re.
    Bocs, hogy itt rontottam a levegőt, Gin' :D

    VálaszTörlés
  14. telóbetyárkodás:D mi is csináltuk haverokkal. felhívtunk egy nénit, aztmondja Tomi(notVajkó):
    Csókolom Tóth Tamás vagyok, Álmost keresem.
    A nő megmár majdnem sírt, hogy itt nincs semmilyen Álmos.
    oké letettük, jött Bálint, ugyanazt a nénit hívja felXD:
    Csókolom Tóth Bálint vagyok, Álmost keresem:D a nő megint magyarázkodott, majd letettük.
    Én felhívom ugyaazt a nőt:
    Csókolom, Tóth András vagyok, Álmost keresem... Akkora nagy voltXD

    VálaszTörlés
  15. Gein:
    Respect! mekkora arc vagy te is xD

    Gin:
    Igen ez is igaz valahol. Mások azt mondták a HB-re hasonlít. Ez eleve lehetetlen. Én vékonyan rajzolok. De azért Köszi a bíztató szavakat.

    Gáspi:
    Csókolom, Tóth Márk vagyok, Álmost keresem...
    xD

    VálaszTörlés
  16. :D úgy tűnik ide csak jóarcok irnak vazze!:D

    VálaszTörlés