"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. február 23., szerda

Szóbeli=2.Rész csúszás

Hy Hy mindenkinek.
Mostanában van a szóbeli időszak, ami nem igazán könnyíti az életet. Ma mentem először és egész jól sikerült. Holnap megyek angolra, majd valamikor jövőhéten médiára. Oké gondolom ez nemigazán izgat senkit, de készülnöm kell ezekre a beszélgetésekre. Ezért kénytelen vagyok kicsit elcsúsztatni a dolgokat. Valahogy viszont muszáj lesz úgy alakítanom a dolgokat, h ne csússzanak ki a dolgok. Ezért lenne fontos pl: a SZINKRON. De szerintem megoldottam egyenlőre. A másik, hogy senki se számítson jó grafira a 2.részben mert akkor még nem jöttem annyira bele a dologba. Viszont kitaláltam megint valamit. Csak annyit mondanék, hogy Naruto,Kiba és Shikamaru sokkal szorosabb szerepet kapnak a 6 részben. Az 5 részben pedig Shikamarunak lesz a legnagyobb szerepe. Hinata pedig furcsán fog reagálni valamire.
Egy ötlet vázolódott a fejemben, h az egyik rész helyére egy különkiadást raknék, de ez még csak egy gondolat. Viszont ha összejön amit elképzeltem az lesz az egyik legjobb rész. Ha lesz eredmény majd írok

Pacsi!

Ui.:Itt egy rajzolt Pein xD

7 megjegyzés:

  1. FOLYTATÁST VÁRUNK MÁR MÁRK ÉS!ÉS NE VÁRJUNK JÓ RAJZOLÁST 2.RÉSZRE?AZ 1.IS JÓ RAJZOLÁS S MÁ! XD

    VálaszTörlés
  2. Te is szóbelizel? Ismerős érzés... Én most szombaton megyek bioszra, azt' nem is tudok semmit:D Ja, és sok sikert :)
    Gin' (hogy minek írom ki mindig...-.-')

    VálaszTörlés
  3. Köszi ez jól esett. Most értem nemrég haza az Angolról. Kicsit furi volt. Neked is sok sikert.

    VálaszTörlés
  4. baszki már itt is a suliról dumáltok?

    VálaszTörlés
  5. jó csak szó esett róla xD
    Amúgy kerülöm ezt a témát^^

    VálaszTörlés
  6. Márk: Köszi én is:D
    Gein: Hát hozzátartozik a felvételis időszakokhoz, hogy mindig és mindenhol szóbakerül a suli :D

    VálaszTörlés