"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. február 27., vasárnap

2.Rész

Nos szevasztok gyerkőcök így este.
Elkészült az SNY 2.része. Szeretném, ha elmondanátok a véleményeteket, akár negatív a kritika, akár építő jellegű. Én magam részéről nem vagyok megelégedve ugyanis ez a rész régen kész volt és csak a szinkronokra vártam. Ma megkaptam így elkészült a rész. Mindenkinek nyugodtan mondhatom a 4.résztől lesz jó a cucc. A rész azért lett ilyen, hogy is fejezzem ki magam. Gatyi, mert ugyebár régen készült. Az új képeim ezeknél jóval szebbek grafikailag. Úgyhogy nem tudom kiből milyen véleményt fog kihozni ez a rész, de azért én örülök, hogy elkészült bárki bármit mond. Jah és mostantól állandó szinkronja van a lányoknak úgyhogy nem kell aggódni.
Jó éjt xD
Ui.: itt a link http://www.youtube.com/watch?v=JfvYjYuOtVM

19 megjegyzés:

  1. 1. megtekintés enyém:DDDD
    szerintem nem lett olyan rossz, ahhoz képest ahogyan beharangoztad.

    VálaszTörlés
  2. Kösz, de ismét csak azt tom mondani a kövi rész már csak jobb lesz XD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon gratula ... és még ennél jobb UFÓÓÓÓÓÓ! XD

    VálaszTörlés
  4. ne becsüld alá magad Márk mert ez jobb lett mint amire én számitottam.viszont egy hibát észre vettem hogy mikor a shurikent dobod akkor nagyon lassuan repül meg a lón jutsunál is meg ilyeneket kicsit megkéne gyorsitani.de egyébként minden zsír benne főleg a zene nekem naon bejön mert én is rocker vok...:D

    VálaszTörlés
  5. kössz, de szögezzünk le valamit. Gondold át miben dolgozok. Movie Makerben. Ott a leglassabb idő is 0,15 és még az sem a leggyorsabb. De am lehet igazatok van túlságosan alábecsülöm magam. De ennek van előnye, sosem leszek Egoista.

    VálaszTörlés
  6. nem leszek nyugi, am neveztem az anime csillag születiken a 2.résszel XD

    VálaszTörlés
  7. Naruto-kunon jelentkeztem az Anime Csillag születikre.

    VálaszTörlés
  8. A részeket?
    Nem hinném, h felrakhatom. Azt írták valahol asszem, h most erre találták ki a versenyt. Gondolom ha tetszik nekik akkor lehet kirakják, ha nem akkor ott a youtube. :D

    VálaszTörlés
  9. több mint 60000 ember van regizve ezen az oldalon és nagyot döntene a sorozatodon ha ott lenne.

    VálaszTörlés
  10. Tudok róla és biztos vagyok benne, h nagyot dobna a sorozaton, de oda csak 2 féle képpen lehet felkerülni.
    1. Ha a versenyen látják a művemet és tetszik nekik, akkor írni fognak nekem.
    2. Dant-C vagy Yoko beajánlana, de erre egyenlőre nem látok esélyt, mivel csak Matten nézte meg a 2.részt és írt rá valamit.

    VálaszTörlés
  11. Állitólag Dani mérges rád mert leutánoztad szal már csak Zoli maradt...

    VálaszTörlés
  12. Nem mondod. Am tudok róla. Egy külön cikket írt nekem a blogján. Elég szar érzés lehetett neki.

    VálaszTörlés
  13. Egyébként nem akarom, hogy bármelyikük hátán felkapaszkodva érjek el sikert. Majd megszeretik a sorozatom enélkül is.

    VálaszTörlés