"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. február 14., hétfő

Valentin nap+Némi informálás

na pacsi mindenkinek. Ma van Valentin nap. Minden szerelmesnek sok boldogságot továbbra is^^. Nagyon nem szeretnék áradozni Valentin napról mivel nincs barátnőm :S. Na de hanyagoljunk engem meg a Valentin napot.
Most így este írok egy jó hosszú bejegyzést, hogy pár napig jól lakjon a fejem xD.

Első amiről szeretnék beszélni az 1aé. Nagyon várom már a 27.részt, de ezzel nem szeretném Danit sürgetni. A lényeg az, hogy, mint mindenki reméli lesz 2.film. Hát elnem tudom képzelni milyen lesz, ha a 26.résznek ilyen grafija volt. Abban vagyok biztos, hogy Fantasztikus lesz. Na igen akkor hadd térjek ki ez úton az SNY-re is. Ha sikerül minden akkor az SNY sorsa annyi, hogy elkészül kb. 30 rész + mellé két zamatos kis filmecske. Igaz, hogy még csak 1.rész van fent, de vannak terveim. Bárki bárhogy gondolja ez így van. Erről egyenlőre még annyit, hogy az alap sztori megvan a filmekhez + kitaláltam egy előzetest is a filmekhez xD persze mindkettőhöz mást. Ez amolyan bemutató kis film lesz, ami nem árul el sokat a filmből. KÉSZ.

A második amiről szeretnék beszélni az a jövő sorozat készítő Generációja. Igen a jövő. Ha jól emlékszem Dani blogján esett róla szó a copy miatt, de ezt most ne bontsuk ki. A lényeg az, hogy az én sorozatomon kívül más sorozatok is vannak, melyek a jövő Generációjába fognak tartozni. Sorolom is, hogy melyek ezek. Jitsu Harcosok,Narutoék a Pácban,Naruto a háttérben,Sasuke Naplója és nem utolsó sorban az enyém a Sasuke Nyomában. Szerintem annyi tiszteletet meg kell adnunk az előző Generáció két nagy alkotójának, ha már mi vagyunk a jövő, hogy olyan sorozatot alkotunk a népnek, ami nem összecsapott gólya f*s. Most nem ezekről az új sorozatokról beszélek, csak mondtam valamit. Kidolgozott, izgalmas,pörgős,vicces sztori+ bele illő szereplők. Lehessen követni az események sorát. Nagyából erre gondolok. Erről is ennyit.

A harmadik dolog ez a bizonyos szavazás. Nem értem miért kellett ezt csinálni. Én nem azt mondom, hogy nem baj, DE... Ha már csináltunk egy ilyen Szavazást Gáspi, akkor ne mond, hogy ez nem verseny. Tudom, hogy te nem ilyen vagy. Egy szavazásnak aminek az a címe, h "Melyik FanMade a legjobb az 1aé-n és a HB-n kívül.".  laikus szemmel nézve versenyzésnek néz ki. Igaz, hogy nemtom hanyadjára írok a szavazásról, de nekem valahogy böki ez a csőrömet. Sajnálom ez van. Emiatt ne érezd rosszul magad csak ak mondjuk meg a frankot oké?^^. Öhm na szóval mind1 haladjunk tovább. Még talán annyi, h jobb ha tudja mindenki nem nézem le egyik sorozatot sem és én azon az elven vagyok, hogy mások se nézzenek le másokat.ENNYI^_^.

A negyedik amiről beszélni szeretnék ill. írni az az SNY szotrija. Kezdem úgy érezni, hogy semmi poént nem viszek bele. Az igaz, hogy rajzolásilag laikus szemmel is nézve fejlődök. Úgyhogy folyamatos Showder Klub, Family Guy,South Park,VV Maratonra ítélem magam. Egyébként, ha valaki tud még ajánlani akkor írjon egy szösszenet bejegyzést ide^^.Még valami. Ahogy Narutot,Sakurat,Kibát,Hinátát jól rajzolom, úgy éppen olyan szarul rajzolom Shikamarut. Remélem ez majd javulni fog, mert ha nem akkor bajban leszek xD.

Ui.:Nemsokára ittvan a szülinapom ami annyit takar, h 15 leszek xD. Nemtom mit fog rejteni ez az életkor.
Uui:A hugomnak is ittvan nemsokára a szülinapja és betölti az 1évet xD kiváncsi vagyok milyen lesz a reakciója :D és senki se csüggedjen nemsokára találok szinkront.
Uuui: A bejegyzés végén egy kis kép a 4.részből xD ill. animáció nem hiszem,hogy túl nagy Spoiler. rá kell kattolni, h mozogjon
Bye Bye

7 megjegyzés:

  1. VÉGRE VALAKI AKI NEM DANT-C-t MÁSOLJA ÉS VÉGRE ANIMÁL IS SZÁJMOZGÁST! :D

    VálaszTörlés
  2. Kösz Matten ez tőled télleg jó hallani. Am igen mostmár letértem a rossz útról xD

    VálaszTörlés
  3. minden gratulációm tesó. ezt jól összefoglaltad. és te is 30rész+2filmet tervezel lolXD énis.
    am nemtod mikor lesz tavaszi Con?

    VálaszTörlés
  4. Kösz.
    Am lövésem sincs utána nézek ha tudok.

    VálaszTörlés