"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. február 4., péntek

Egy rossz nap

Cső mindenkinek. Na a mai napom az valami iszonyatos volt. Reggel kelek nézem az órát és mit látok? 8:12 van. Hurrá na csak ez kellett(Igaz, h lyukas órám volt de akkor is). Felkeltem és egyből Go a fürdőszobába, ahol valami elviselhető arcot próbáltam kialakítani magamról. A hajamat olyan zseniálisan sikerült elaludnom, hogy úgy nézett ki mintha egy macsekkal bunyóztam volna. Nagyából 8:23-ra sikerült elkészülnöm. Megyek nagyban az asztalhoz a telómért. Majd kioldom a billentyűzárat és mit látok? A telóm ekrámja vagy mi a szösze tönkrement. Magyarul valami csikós izé volt a telóm képernyőjén mintha összefestékezték volna. Remek úgy indultam el otthonról, hogy ennél rosszabb már nem lehet. Megint elszóltam magam, mint szokás szerint. A villamos 10 perc után sem jött. Oké ez már gond volt mivel kb. 10 percem maradt, hogy beérjek arra a hülye Angol órára. Remek mondhatom 5 perc folyamatos sprint után beértem az osztályterembe, ahol ismét szenzációs meglepetés ért. Angol szódoga ami  90 ige alakjának leírását jelenti. Ez még nem lett volna akkora gond ha tudtam, volna, hogy írunk. Angol doga végülis 4-es lesz ha minden jólmegy. Majd mindezek után következett a Kémia óra, ami viszonylag simán ment. Óra végén odajött hozzám az egyik haverom (Ricsi) aki azzal probált nyugtatni, hogy már csak egy matek óra van. Aha persze azon is dogát írunk^^
Később még volt egy Ofőm és egy Ének órám amin kaptam valami könyvet. Mivel 8.osztályos vagyok írnom kell valami szép dolgot egy emlékkönyvbe csak még nincs ötletem, hogy mit. És rajzot is készíthetek, szal ez megkönnyíti a dolgomat egy kicsit :D
Na de, hogy ne csak sajnáltassam magam egy kis szó az SNY-ről (Sasuke Nyomában)
A 4.Rész sokkal hoszabb lesz, mint ahogy vártam kb. most járok asszem 150 kockánál és még a közepén sem vagyok a sztorinak. Jah és szinkronhangokat még mindig keresek Sakurának és Hinátának.
Csocsi :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése