"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. február 10., csütörtök

SNY póló...

Lehet, hogy első szóra nem igazán figyelemfelkeltő a cím, de mindenki elhiheti nekem ez nagy dolog xD. Tegnap elgondolkodtam azon, hogy van 1AÉ póló, van HB póló akkor mért ne lehetne SNY póló is. Némelyeknek talán ez is copyzásnak tűnhet :S, de ne vegye senki annak, mert nem az. Nem akarom másolni egyiket sem.
A póló maximum akkor lesz meg, ha télleg jó sorozatot tudok majd alkotni két pici kezemmel^^. a póló valószínűleg fekete lesz. Ez az egyik kedvenc színem mellesleg^^. Nagyon nem húznám az időt rizsázással, de nagyon szeretek bejegyzést írni :D.
Azé legyen már egy kis szó a sorozatról is -_-
A szinkronokkal még mindig bajban vagyok, de a 4.rész jó ütemben halad. Bár ma nem igazán voltam aktív rajzolás közben. Valahogy 5 kockát sikeresen megrajzoltam xD Észrevettem, hogy akik megnézték a részeket mind megkérdezték, hogy kinek nyit ajtót Kiba az 1.rész végén. Ki hitte volna, hogy egy ilyen kis apróság is kíváncsiságot tud okozni néhány emberben. Nyugi ^^ a 2.részben kifog derülni. Arra is van ötletem, hogy mi kelthetné fel még inkább az érdeklődést de erről psssszzt.
Gud báj! :P

4 megjegyzés:

  1. báááááXD ma pont azon gondolkodoltam, hogy mi lenne ha nyomtattatnék egy JH pólótXD
    de egy rugóra jár az agyunkXD

    VálaszTörlés
  2. Nem te vagy az első aki ezt mondta xD

    VálaszTörlés
  3. bocsi h élek, de nekem nagyon bassza a szememet, h Narutonak hol vannak a 'bajszai'??? D:

    VálaszTörlés
  4. Figyi nayu4me remélem már nem haragszik Dani lehet, h ez régi téma de akkor is. A bajszokról meg annyit, hogy annak is van oké, hogy mért nincs ott xD

    VálaszTörlés