"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. február 7., hétfő

Sorozatok

Ezer bocs mindenkinek amiért két bejegyzést írok egy nap. Most biztos mindenki azt hiszi túl sok a szabadidőm.
Na de csapjunk is bele. Most egy elég hosszú kritikát fogok írni sorozatokról. De csak olyanokról amik csak a Narutoba tartoznak.

Fun with Akatsuki:
Szerintem ez egy olyan sorozat ami egyedülálló. Ilyet senki sem fog csinálni soha többet :S
Azért nem szeretnék sokat írni róla mert már nem futó sorozat(Nem készül már epizód belőle).

Egy Akatsukis Élete:
Ez a sorozat az én személyes kedvencem mind közül. Az a fejlődés amit Dani véghez vitt engem teljesen lenyűgöz. Kaptam tőle bőven tanácsot, szóval már tudom mitől lesz jó egy sorozat. Sokaknak nem tetszett, hogy Dani át tért az érzelmesebb oldalra. Ezen ugye azt kell érteni, hogy a sztorival jobban foglalkozik, mint a poénokkal. Erre én csak annyit mondanék, hogy nekem annyira még nem tetszett soha az 1AÉ, mint most. Nekem tetszik, hogy nem csak poénok vannak benne hanem, hogy igazán megragad. Ezel azt akarom mondani, hogy odatapadok a képernyőhöz, mert sosem lehet tudni milyen fordulat következik be.

Hebi-s Barmok:
Szerintem szintén remek sorozat, akár csak az 1AÉ. Ezzel nem hasonlítgatni akarom mert mindkettő más. A poénok jók és a sztori is megy. Kicsit idegesítő az a sok filler karakter, de Füves cs például a kedvecemmé vált. Nem mintha kritizálható lenne a HB sőt kifejezetten szeretem.

Naruto a háttérben:
Különösebb gondom nincs a sorozattal.Kicsit fárasztó pár vicc benne,mint pl hadd idézek "Narancs. Fú de befalom". Ilyenekre gondolok. De még ottvolt az 5.részben az a Márk akinek a végén olyan gülü füle volt, hogy xD. Összegzésben nem volt rossz.

Sasuke naplója:
Hát ez a sorozat nem nyerte el nagyon a tetszésemet. Halk volt és pár másodperc után kezdtem unni magam. A rajzok se voltak valami jók egyszóval van mit fejlődnöd. Hiába írtam úgy a kritikát, hogy a legújabb részt néztem meg nem vettem észre nagy fejlődést. Igaz ezt is pont én mondom akinek csak 1.rész jött ki még mindig.

Jitsu Harcosok:
Ez a sorozat láthatóan fejlődik. Az első részre azt mondtam,mint mindenki WTF? Ne vedd sértésnek. Sisava hangja recsegett és ez a Kisame szerű Naname is fura volt első ránézésre. De látható a fejlődés és ez a lényeg. Az is jó, hogy ennyire árnyékolsz. Összegezve ez sem rossz.

Hidan Vs Fizikatanár:
Ahogy a készítő is írta a címnek semmi köze a sztorihoz. De nekem nagyon bejön. Igaz, hogy csak két részt adtak még ki belőle, de nekem tetszett. Nagyon részletes a rajzolás meg minden. Először mikor megnéztem a szöveg bubik hang nélkül furik voltak xD, de hamar hozzászoktam. Remélem még lesz belőle rész. Hajrá!

Narutoék a pácban:
Én nem értem ez mért lenne jobb az alkotó elöző munkájától. Nekem ez sem jön be nagyon. Vontatott a beszéd és mikor Deidara kimondta Pein nevét az olyan volt, mintha beleköptél volna a mikrofonba. Ne vedd sértésnek, de ez így van. Remélem a kövi rész jobb lesz. És te is törekedj az egyediségre ahogy mindenki igyekszik,mint én.

Nos akit megbántottam azzal amit írtam attól elnézést kérek, de jobb ha mindenki tisztában van azzal, hogy mibe vágja a fejszéjét és biztos, hogy ezt szeretné csinálni. A továbbiakban is sok sikert mindenkinek. Ja és még valami aki azt hiszi, hogy poénok helyett ha tele rakja káromkodással a sztorit az jó akkor téved.

17 megjegyzés:

  1. Engem nem nagyon sértettél meg,és tudom,hogy az 1. rész pocsék lett,de a 2.részben javulások lesznek:
    -Rajzolás!
    -Történet!
    A szinkront nem mondhatom jobbnak szar a mikrofonom,arra törekedek,hogy legyen jo minél hamarabb!
    Ám a sorozatodról is ejtenék 1-2 szót.
    Sasuke nyomában:
    Nincs semmi baj a sorozatommal,én is csak pár napja láttam az 1.rész ,de tele volt kopizással!A rajzolással és a szinkronnal sincs semi gond.És ahogy halottam már a 4.rész rajzolod és az 1.rész még csak 1 hete van fent a neten.Szal azért 1-2-3 hét alatt megrajzolni a 2.rész és a 3.rész és csak Sakura és Hinata hangja nincs meg azért az durva ,ahogy Dani is mondta ne kapkodd el!Én már vagy 3 hete csinálom a sorozatom 2.részét és még csak 5percnél járok ,és az a rész eléggé hosszúnak ígérkezik!
    Szal ennyit szerettem volna mondani a sorozatodról és az én sorozatomról.
    MCTOMICI

    VálaszTörlés
  2. Igen helyes a megítélésed de rossz a megfigyelés abból a szempontból, hogy kész vagyok ilyen rövid idő alatt a 4.résszel. Nem ez nem így van anno 3 hónapja készült el az első része a sorozatnak ami csak hosszú idővel később került fel csak a youtube-ra. A második rész 1 hónapja készült el és a harmadik rész pedig csak csak 1 hete. A 4.rész pedig ott tart, h amit elterveztem az még sehol sincs kész. A 4.rész elég hosszúra fog sikerülni, mert elkészül már belőle 180 képkocka nem is rossz minőségben.
    (Spoiler)
    Anno Fekete Dani blogján és a sajátomon is megígértem, hogy eltüntetem a kopi nyomait a föld színéről. Ennek okáért a 4.részen fog történni valami a "kecó"val. Ennél többet egyenlőre nem tudok mondani. A 4.részről még annyit, hogy maximum 1 hónap múlva fogok kb. a végére érni.

    VálaszTörlés
  3. hogy mért mindenkinek pont a 4. résszel van baja a sorozatábanXD ez egy gyilkos számXD Nekemis életemben nem hittem volna, hogy kész lesz a 4.rész, akkor te is sz*rakodsz a 4.résszel, akkor Tomi is (az IK-ban) a 4.résszel tököltXD

    VálaszTörlés
  4. nem lesz itt gond xD csak ez lesz idáig a leghosszabb részem ezért tart sokáig.

    VálaszTörlés
  5. Cső Gáspi engem nem kell megemliteni jere má msn mert felcseszed az agyam és ne jere azzal a dumával ,hogy megin nem jo :@ XD BÉke

    VálaszTörlés
  6. nos márk, felfigyeltem rá, hogy jó hangod van, és örülnék, ha majd a JHban is vállalnál majd egy kis hangot.

    VálaszTörlés
  7. xD nahát ez most télleg nagyon jól esett. Még senki sem mondott ilyet. Hát végülis lehet róla szó :P

    VálaszTörlés
  8. Igazából attól függ kinek a szerepét kapnám. Mert nem szeretnék valami fogyatékos lenni xD

    VálaszTörlés
  9. hát arra gondoltam, hogy a 2. évadban (11-20) kapnál nagy szerepet. Arra gondoltam, hogy a karaktered megölné a fogságban szenvedő Subumaru-t, és ellopja az erejét. És ezzel teljesen felbontja a próféciát, mert a kage-kat csak 1 ember ölheti meg. Aztán élethalál harcot vív Sisava ellenXD
    kb egy ilyen karaktert kapnál.

    VálaszTörlés
  10. Ha a 11-20-at az epizódra érted akkor lehet belőle valami. Olyat még nem láttam, hogy valaki 10 epizód után nem fejlődik nagyon:D . Szóval van esély rá. Amúgy lehet, hogy neked is lenne szereped a sorozatomban de az még odébb van.

    VálaszTörlés
  11. jéhááááá!!!!! akarom mondani Juhhhéééééé!

    VálaszTörlés
  12. Amúgy te meddig dolgoztad ki a sztoridat? Gondolom neked nehezebb mert nincs manga ami szerint haladj valamerre

    VálaszTörlés
  13. 30rész+2film. ennyi a lesz a JH am az hogy nincs manga ami szerint haladjak, az csak még nagyobb kreativitás beli szabadságit nyújt:)

    VálaszTörlés
  14. Látom te sem akarsz áthaladni azon 2 filmen+30 részen. Megtudod nekem indokolni, hogy mért csak ennyi lesz? nincs több ötleted a sztorihoz?
    Vagy másba akarsz kezdeni?

    VálaszTörlés
  15. csak ennyi? 1 évad (10rész) KB 1év 3évad KB 3év 1film kb fél év 2 film 1év az össz 4év KB. addigra ha isten is azt akarja 19 leszekXD

    VálaszTörlés
  16. Hát igen ez az, hogy én is xD. De van még valami más terved is a JH-n kívül?

    VálaszTörlés
  17. hát nem igazán:) csak annyi hogy elmegyek valamilyen művészeti/informatikai főiskolára/egyetemre és grafikus leszek

    VálaszTörlés