"A fejlődéshez két dolog kell:
fáradhatatlan kitartás, és az a készség, hogy olyasmit is el tudjunk vetni, amibe pedig sok időt és munkát fektettünk be."
Albert Einstein

"A Snickers hivatalosan is Flux serkentő"
Domahidi Márk

2011. február 12., szombat

A szavazás

Hali mindenkinek így Szombat este körül.
Fess Gáspi lövésem sincs mikor kitalálta, hogy kirak egy szavazást, hogy a népnek melyik FanMade Sorozat
tetszik a legjobban Az 1AÉ és a HB után. Majd ezek után a Blogomon megkért, hogy én is rakjam ki, sőt még pár embert megkért rajtam kívül. Mindenkinek üzenem, hogy ez a szavazás köztünk nem versengésre megy. Mi haverok vagyunk mind, legalábbis akiket ismerek azokkal az vagyok^^. Engem személyem szerint nem zavarna az sem ha az utolsó helyre kerülnék. 1 Epizód alapján elég nehéz megítélni az embert. DE szerencsére még valami 70 nemtom hány nap múlva lesz vége a szavazásnak. Ez mindössze azt jelenti, hogy kb. április végén lesz vége a szavazásnak és addigra én is kész leszek 4 vagy 5 résszel. Úgyhogy kérek mindenkit ne az első rész alapján ítéljék meg az alkotók hadát. Csak ennyit szerettem volna így este.

Jah igen még mielőtt elfelejtem. Készítettem kb. fél óra alatt egy képet rólam a "Sasuke Nyomában" alkotójáról xD. Lehet, hogy elsőre soknak tűnik ez az idő, de higgye el mindenki nem olyan könnyű Paintben.
Ha akartok röhögjetek rajta ahogy én xD. Jobb oldalt van fent :P
Csokii!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése